Adaptacja Sali nr 4 na potrzeby Wydziału Grafiki przy ul. Krakowskie Przedmieście 5 w Warszawie

Data publikacji 2015-06-26
Data zakończenia 2015-07-10 10:00:00
Instytucja Akademia Sztuk Pięknych w Warszawie
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Meble,
  • Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części

Szczegóły

Numer ogłoszenia 157400 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 454530007, 453100003, 453312008, 453143004, 454220001, 391000003, 391100006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie adaptacji Sali nr 4 na potrzeby Wydziału grafiki przy ul. Krakowskie Przedmieście 5 w Warszawie.

2. Zakres prac remontowych obejmuje w szczególności:

a. rozebranie ścian
b. wykonanie tynków wewnętrznych zwykłych kat. III
c. zerwanie posadzki z tworzyw ztucznych
d. malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi po wcześniejszej reperacji
e. wzmocnienie i uodpornienie powierzchni betonowych pod posadzki
f. wykucie z muru starych i wstawienie nowych drzwi dwuskrzydłowych
g. wykonanie instalacji elektrycznych
h. wykonanie instalacji audio - video wraz ze sprzętem
i. wykonanie instalacji klimatyzacji wraz ze sprzętem
j. wyposażenie wnętrza sali

3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 7 opis przedmiotu zamówienia, obmiar robót oraz zestawienie Instalacji wraz ze sprzętem, złączniku nr 8 specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz Załączniku nr 9 Projekt. W razie wątpliwości co do opisu przedmiotu zamówienia Wykonawca zawsze może zwrócić się do Zamawiającego z zapytaniem w celu uzyskania wyjaśnień.
4. Przekazane przez Zamawiającego obmiary robót stanowią dla Wykonawcy podstawę do przygotowania ryczałtowej wyceny.
5. Wykonawca powinien uzyskać wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do prawidłowego przygotowania oferty oraz zawarcia Umowy i
wykonania zamówienia. W przypadku wątpliwości przy wycenie, jest możliwość dokonania wizji lokalnej terenu robót, w celu zapoznania się z warunkami wykonania zamówienia.
Teren robót adaptacyjnych, na którym będzie wykonywany przedmiot zamówienia można oglądać po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym (w godzinach 8.00 - 12.00) z Sekcją Techniczną pod nr telefonu +48 22 320 02 21.

6. Wykonawca zobowiązany jest dla określenia ryczałtowej ceny oferty, samodzielnie sporządzić kosztorys ofertowy obejmujący wszelkie koszty i elementy kształtujące cenę niezbędne do wykonania całości zamówienia z zachowaniem wymogów, rodzajów rozwiązań, technologii, materiałów, urządzeń, itd. określonych w treści specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i obowiązujących przepisach. Kosztorys powinien być sporządzony metodą kalkulacji szczegółowej:
-Zestawienie materiałów i urządzeń z podaniem ich nazw,
-Parametry kosztowe( R,M,S, Kp, Kz i Zysk).
Kosztorysy należy sporządzić na podstawie przekazanego przez Zamawiającego w Załączniku nr 7 obmiaru robót. Wszelkie zamiany w przedmiarze robót należy uzgodnić z Zamawiającym.

UWAGA!
Kosztorys ofertowy będzie wykorzystany przez Zamawiającego wyłącznie w celu ustalenia czy parametry techniczne i jakościowe materiałów i urządzeń oferowanych przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia odpowiadają wymogom Zamawiającego.
Kosztorys ofertowy nie stanowi podstawy do rozliczania wynagrodzenia należnego Wykonawcy.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Akademia Sztuk Pięknych w Warszawie
Ulica ul. Krakowskie Przedmieście 5
Nr domu 5
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 00-068
Województwo mazowieckie
Tel +48 22 32 00 248
Fax +48 22 32 00 234
Internet www.asp.waw.pl
Regon 00027577700000
E-mail monika.wysocka@asp.waw.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Uczelnia publiczna
Rodz zam B
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 30/09/2015
Wadium 1.Wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych), Wadium może być wnoszone w następujących formach: -w pieniądzu, -w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - rozliczeniowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -w gwarancjach bankowych, -w gwarancjach ubezpieczeniowych, -w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). Dokument potwierdzający wniesienie wadium w innej formie niż w pieniądzu musi być załączony do oferty w formie oryginału. Beneficjentem takich dokumentów musi być Akademia Sztuk Pięknych w Warszawie (00-068 Warszawa, ul. Krakowskie Przedmieście 5). W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony przez Bank Pekao S.A. o numerze 83 1240 6247 1111 0000 4974 1652, z oznaczeniem wadium w sprawie nr ZP-8/2015 Adaptacja Sali nr 4 na potrzeby Wydziału Grafiki przy ul. Krakowskie Przedmieście 5 w Warszawie 2. Złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. 3. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem sytuacji, kiedy Zamawiający zatrzyma wadium wraz odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego Stronie. 4. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu Umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania Umowy. 5. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 6. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 7. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania Umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania Umowy; - zawarcie Umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po Stronie Wykonawcy.
Zaliczka Nie
Wiedza Zamawiający uzna warunki udziału w postępowaniu za spełnione, jeżeli Wykonawca wykaże, że w zakresie warunku wiedzy i doświadczenia: wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: a.minimum trzy roboty w branży budowlanej o wartości co najmniej 200.000 PLN brutto (dwustu tysięcy złotych brutto) każda, polegające na robotach remontowo-budowlanych, zgodnych z przedmiotem zamówienia. b.Minimum dwa zamówienia na prace w zakresie wykonania łącznie instalacji elektrycznych, audio-video i klimatyzacji o wartości co najmniej 80.000,00 PLN brutto (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych) brutto każde zamówienie.
Zdolne W zakresie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia dysponują co najmniej: a. 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń, wpisana do właściwej izby inżynierów budownictwa.
Sytuacja W zakresie warunku sytuacji finansowej i ekonomicznej: a. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 250 000, 00 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych).
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 5 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 6 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 7 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok podm zag 5 Tak
Inne dokumenty Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie wskazanym w pkt 13.4 SIWZ i w formie określonej w SIWZ: 1. wypełniony formularz ofertowy zgodny w treści z Załącznikiem nr 1 do SIWZ, wraz z kosztorysem ofertowym. 2. informację o części / częściach zamówienia, które Wykonawca powierza podwykonawcom, o ile Wykonawca będzie realizował zamówienie z udziałem podwykonawców oraz podanie przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1., 3. pełnomocnictwo, w oryginale bądź kopii poświadczonej notarialnie, w przypadku, gdy ofertę lub załączone do niej dokumenty podpisuje osoba nieujawniona we właściwym rejestrze do reprezentowania Wykonawcy lub w przypadku składania oferty wspólnej, 4. dokument potwierdzający wniesienie wadium w formie określonej w pkt 8 SIWZ. 5. listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331, ze zm.), albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, zgodne w treści z Załącznikiem Nr 10 do SIWZ.,
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy, Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej Umowy w następujących okolicznościach: 1) w przypadku wystąpienia siły wyższej możliwa jest zmiana postanowień Umowy, wymaga to jednak zgody obu Stron Umowy; siłę wyższą rozumie się jako zdarzenie lub połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od Stron, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z Umowy, których Strony nie mogły przewidzieć i którym nie mogły zapobiec ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidzianą dla cywilnoprawnych stosunków zobowiązaniowych. Zmiana taka może dotyczyć w szczególności przesunięcia terminu realizacji Umowy, 2) w zakresie terminu realizacji przedmiotu zamówienia, gdy jest ona spowodowana następstwem okoliczności leżących po Stronie Zamawiającego; 3) zmiana podwykonawcy oraz zakresu wykonywanych przez niego robót, po uzyskaniu zgody Zamawiającego,
Kod kryterium B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Skrócenie terminu realizacji
Kryt 2p 5
Adres strony internetowej siwz www.asp.waw.pl
Adres uzyskania siwz Akademia Sztuk Pięknych w Warszawie, ul. Krakowskie Przedmieście 5 pok. 210A, 00-068 Warszawa
Data składania wniosków 10/07/2015
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Akademia Sztuk Pięknych w Warszawie, ul. Krakowskie Przedmieście 5 pok. 19, 00-068 Warszawa
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)