BZP/PN/66/2015 - Dostawa szybkiej kamery z wyposażeniem wchodzącej w skład stanowiska akwizycji danych o szybkozmiennych zjawiskach fizycznych towarzyszącym procesom plazmowym dla CLW Politechniki Lubelskiej

Data publikacji 2015-06-26
Data zakończenia 2015-07-09 12:00:00
Instytucja Politechnika Lubelska
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Aparatura do nagrywania lub powielania obrazu wideo

Szczegóły

Numer ogłoszenia 157428 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 323332008, 323330006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa szybkiej kamery z wyposażeniem wchodzącej w skład stanowiska akwizycji danych o szybkozmiennych zjawiskach fizycznych towarzyszącym procesom plazmowym dla CLW Politechniki Lubelskiej.
W ramach realizacji projektu Centralne Laboratorium Wdrożeń Politechniki Lubelskiej współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, nr umowy POPW.01.03.00-06-001/11 zawartej pomiędzy Politechniką Lubelską a Polską Agencją Rozwoju Przedsiębiorczości, przewidziano do realizacji zakup szybkiej kamery z wyposażeniem wchodzącej w skład stanowiska akwizycji danych o szybkozmiennych zjawiskach fizycznych towarzyszącym procesom plazmowym dla CLW Politechniki Lubelskiej.
Szczegóły odnośnie opisu technicznego zawiera Szczegółowy Opis Zamówienia (SOZ) będący załącznikiem do Specyfikacji.
Postępowanie poniżej progów unijnych

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Politechnika Lubelska
Ulica ul. Nadbystrzycka 38D
Nr domu 38D
Miejscowość Lublin
Kod Pocztowy 20-618
Województwo lubelskie
Tel 081 5384633
Fax 081 5384372
Internet www.pollub.pl
Regon 00000172600000
E-mail bzp@pollub.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 42
Zaliczka Nie
Wiedza O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie dołączonych do oferty oświadczeń i dokumentów zasadzie spełnia/nie spełnia. Na potwierdzenie tego warunku Wykonawca winien dołączyć do oferty wypełniony Wykaz wykonanych dostaw. Wykonawca wykaże spełnianie warunku dotyczącego wiedzy i doświadczenia jeżeli przedstawi, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał, minimum 1 dostawę , której przedmiotem była: kamera o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia, wraz z wyposażeniem na kwotę co najmniej 300 000 zł brutto wraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające Opis techniczny oferowanego sprzętu z podaniem nazwy/modelu/producenta Opis techniczny z podaniem parametrów technicznych elementów wchodzących w skład kamery i wyposażenia, oferowanego przez Wykonawcę, z podaniem nazwy/typu/modelu/producenta, tak, aby Zamawiający na tej podstawie mógł sprawdzić zgodność oferowanego urządzenia z SIWZ
Inne dokumenty 1. Oferta musi zostać przygotowana według wzoru formularza oferty, który stanowi załącznik do Specyfikacji (w formularzu oferty należy w szczególności podać cenę brutto, termin dostawy oraz okres gwarancji dla danego zadania). 2. Do oferty należy dołączyć PEŁNOMOCNICTWO (pełnomocnictwa) w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, jeżeli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, w szczególności dotyczy to również przypadków składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, tj.: - Wykonawców działających w formie spółki cywilnej, jeżeli z dokumentów dołączonych do oferty np. umowy spółki (czy jej kopii poświadczonej odpowiednio za zgodność z oryginałem) nie wynika odpowiedni sposób reprezentacji dla podpisania oferty, bądź wynika inny sposób reprezentacji; - Wykonawców działających wspólnie czyli uczestników konsorcjum.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Wzór umowy stanowi załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych i nieistotnych zmian postanowień Umowy, mających na celu wyeliminowanie oczywistych pomyłek pisarskich oraz wynikających z przyczyn o obiektywnym charakterze, w tym dotyczących zmiany przepisów prawa w trakcie realizacji Umowy, a także w przypadkach określonych w ust. 2 niniejszego paragrafu. 2. Zmiany istotne postanowień Umowy mogą dotyczyć: a. wysokości wynagrodzenia w przypadku - zmiany stawki podatku VAT, w odniesieniu do tej części wynagrodzenia, której zmiana dotyczy; b. przedmiotu umowy - w sytuacji, gdy w czasie realizacji Umowy produkcja urządzeń zostanie zakończona lub ograniczona, po zaproponowaniu przez Wykonawcę urządzeń o parametrach jakościowych nie gorszych od parametrów urządzeń stanowiących przedmiot Umowy; 3. Katalog zmian Umowy, o których mowa w ust. 1 i 2 nie powoduje powstania jakiegokolwiek roszczenia Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego i nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do wyrażenia zgody na te zmiany, w sytuacji gdy inicjatywa wprowadzenia zmian pochodzi od Wykonawcy. 4. Nie stanowią zmiany Umowy w rozumieniu art. 144 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych: a. zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego), b. zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami. 5. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu podpisanego przez obie Strony pod rygorem nieważności.
Kod kryterium B
Kryt 1p 80
Kryt 2 Maksymalna prędkość zapisu
Kryt 2p 12
Kryt 3 Minimalny czas otwarcia migawki
Kryt 3p 8
Adres strony internetowej siwz http://www.pollub.pl/pl/uczelnia/zamowienia-publiczne
Adres uzyskania siwz Biuro Zamówień Publicznych Politechniki Lubelskiej ul. Nadbystrzycka 40A /5 20-618 Lublin tel. 81 538 46 32 fax: 81 538 43 72 mail: bzp@pollub.pl
Data składania wniosków 09/07/2015
Godzina składania wniosków 12:00
Miejsce Biuro Zamówień Publicznych Politechniki Lubelskiej ul. Nadbystrzycka 40A /5 20-618 Lublin
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe w W ramach realizacji projektu Centralne Laboratorium Wdrożeń Politechniki Lubelskiej współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, nr umowy POPW.01.03.00-06-001/11 zawartej pomiędzy Politechniką Lubelską a Polską Agencją Rozwoju Przedsiębiorczości
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)