Przetarg nieograniczony poniżej 5.186.000 euro w formule zaprojektuj i wybuduj na zapewnienie zasilania rezerwowego wybranych instalacji budynku biurowo-laboratoryjnego (nr IV) PPNT Gdynia (wraz z pracami projektowymi) poprzez dostosowanie istniejących i wykonanie nowych instalacji wraz z montażem zespołu prądotwórczego i urządzeń podtrzymujących zasilanie dla kluczowych odbiorów łącznie z posadowieniem, podłączeniem i wykonaniem przyłączania wskazanych urządzeń

Data publikacji 2015-06-26
Data zakończenia 2015-07-14 10:00:00
Instytucja Pomorski Park Naukowo-Technologiczny Gdynia
Miejscowość Gdynia
Województwo pomorskie
Branża
  • Elektryczne silniki, generatory i transformatory,
  • Aparatura do przesyłu i eksploatacji energii elektrycznej,
  • Urządzenia przesyłowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 157770 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 452000009, 453000000, 312131003, 453112002, 453100003, 452314009, 311000007, 312000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia są prace projektowe oraz roboty budowlane polegające na wykonaniu zasilania rezerwowego wybranych instalacji budynku biurowo-laboratoryjnego (nr IV) PPNT Gdynia poprzez dostosowanie istniejących, wykonanie nowych instalacji wraz z montażem zespołu prądotwórczego
i urządzeń podtrzymujących zasilanie dla kluczowych odbiorów łącznie z posadowieniem, podłączeniem
i wykonaniem przyłączania wskazanych urządzeń.
2.Przedmiot zamówienia obejmuje zarówno prace projektowe, budowlane (w tym instalacyjne), nadzór autorski oraz inne prace niezbędne dla poprawnego zrealizowania przedmiotu zamówienia. Wykonawca ponosi pełną i całkowitą odpowiedzialność za poprawne zrealizowanie przedmiotu zamówienia.
3.Zamawiający wymaga wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z załączoną do siwz dokumentacją tj.:
3.1. Programem funkcjonalno - użytkowym (załącznik nr 7 do SIWZ),
3.2. Projektem architektoniczno - budowlanym (w branży elektrycznej) wraz z jego uzupełnieniem (załącznik nr 8 do SIWZ) wykonanym na potrzeby uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę.
Decyzja o pozwoleniu na budowę dla zakresu objętego dołączonym projektem zostanie przekazana Wykonawcy bezzwłocznie po jej uzyskaniu. Ewentualne zmiany nałożone uzyskanym pozwoleniem na budowę Wykonawca będzie zobowiązany uwzględnić w dalszych opracowaniach projektowych i wykonywanych na ich postawie pracach. Termin wydania oraz uprawomocnienia się decyzji o pozwoleniu na budowę przewiduje się na lipiec 2015r.
4.Przedmiot zamówienia obejmuje uzyskanie przez Wykonawcę (jeśli wystąpi konieczność) wszelkich wymaganych zgodnie z przepisami prawa dokumentów, uzgodnień, warunków, zgłoszeń, decyzji i pozwoleń niezbędnych do przygotowania dokumentacji wskazanej w PFU, rozpoczęcie, przeprowadzenie odbioru prac oraz uzyskanie w razie potrzeby, w imieniu Zamawiającego wymaganych zgłoszeń do właściwych organów w celu rozpoczęcia użytkowania przez Zamawiającego.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załączony Program funkcjonalno - użytkowy (załącznik nr 7 do SIWZ), projekt architektoniczno - budowlany wraz z uzupełnieniem (załącznik nr 8 do SIWZ) oraz pozostałe załączone dokumenty.
6.Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy, jest określony w szczególności w załączniku nr 6 do SIWZ Istotne postanowienia umowy.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Pomorski Park Naukowo-Technologiczny Gdynia
Ulica Al. Zwycięstwa 96/98
Nr domu 96/98
Miejscowość Gdynia
Kod Pocztowy 81-451
Województwo pomorskie
Tel +48 58 698 21 50
Fax +48 58 698 21 65
Internet www.ppnt.pl
Regon 19311273000000
E-mail biuro@ppnt.gdynia.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam B
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające w wysokości 50% zamówienia podstawowego
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 75
Zaliczka Nie
Uprawnienie W przedmiotowym postępowaniu przepisy prawa nie nakładają obowiązku posiadania uprawnień do wykonywania działalności. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia, że spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Pzp. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów potwierdzających spełnianie ww. warunku udziału w postępowaniu
Wiedza Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie sieci elektrycznej obejmującej instalację agregatu prądotwórczego o mocy znamionowej co najmniej 700 kVA. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów potwierdzających spełnianie ww. warunku udziału w postępowaniu
Potencjał Zamawiający nie stawia w tym zakresie szczegółowych wymagań. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia, że spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Pzp. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów potwierdzających spełnianie ww. warunku udziału w postępowaniu
Zdolne Zamawiający nie stawia w tym zakresie szczegółowych wymagań. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia, że spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Pzp. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów potwierdzających spełnianie ww. warunku udziału w postępowaniu
Sytuacja Zamawiający nie stawia w tym zakresie szczegółowych wymagań. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia, że spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Pzp. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów potwierdzających spełnianie ww. warunku udziału w postępowaniu
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty 1. Pełnomocnictwo (złożone w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza), w przypadku gdy formularz oferty lub załączone do niego dokumenty są podpisane przez osobę, której umocowanie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów załączonych od oferty lub ofertę składają podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia. 2. Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia w przypadku, gdy Wykonawca polega na zasobach tych podmiotów (jeżeli dotyczy)
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1.Zamawiający dopuszcza możliwość zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w następującym zakresie: 1.1. odstąpienia na wniosek Zamawiającego od realizacji części obowiązków, prac, robót budowlanych i związanego z tym odpowiedniego obniżenia wynagrodzenia, 1.2. zmiany wynagrodzenia brutto w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, 1.3. zmiany sposobu, terminów płatności, o ile nie spowodują konieczności zapłaty odsetek lub wynagrodzenia w większej kwocie na rzecz Wykonawcy, 1.4. zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia niezawinionych i niemożliwych do uniknięcie przez Wykonawcę opóźnień wynikających z: 1.4.1. wstrzymania robót przez Zamawiającego, 1.4.2. odmowy wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, którym to opóźnieniom Wykonawca nie mógł zapobiec, 1.4.3. działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe), mające bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania robót, 1.4.4. wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych o charakterze szczególnym nie występującym w danej porze roku w naszej strefie klimatycznej, kolizji z występującymi instalacjami lub sieciami, wystąpieniem nieprzewidzianych warunków technicznych, potwierdzonych przez Kierownika projektu, 1.4.5. wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności. Dokonanie ww. zmian jest możliwe po uzyskaniu zgody, wyrażonej na piśmie przez Zamawiającego. 1.5. technologii wykonania robót bez zmiany, wynagrodzenia Wykonawcy, na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego. Zmiany technologiczne spowodowane w szczególności następującymi okolicznościami: 1.5.1. pojawieniem się na rynku materiałów lub urządzeń o parametrach lepszych od wskazanych w dokumentacji przetargowej, pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, lub umożliwiających uzyskanie lepszej jakości robót; 1.5.2. koniecznością zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w dokumentacji przetargowej w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy; 1.5.3. koniecznością zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych niż wskazane w dokumentacji przetargowej ze względu na zmiany obowiązującego prawa; 1.5.4. niedostępnością na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w SIWZ spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofanie z rynku tych materiałów lub urządzeń; 1.6. zmiany podwykonawcy robót na uzasadniony wniosek Wykonawcy, pod warunkiem wyrażenia zgody Zamawiającego na taką zmianę oraz spełnieniem przez nowego podwykonawcę takich samych warunków jak podwykonawca pierwotny. 1.7. zmiana poszczególnych etapów realizacji prac objętych harmonogramem, nie powodująca zmiany ostatecznego terminu realizacji umowy. 2. Wszelkie zmiany, jakie strony chciałyby wprowadzić do ustaleń wynikających z niniejszej umowy wymagają wcześniejszego uzgodnienia z przedstawicielem Zamawiającego oraz pisemnej akceptacji Zamawiającego
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 okres udzielonej gwarancji
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz www.ppnt.pl
Adres uzyskania siwz w siedzibie Zamawiającego: w Pomorskim Parku Naukowo-Technologicznym Gdynia, adres: Al. Zwycięstwa 96/98, 81-451 Gdynia, Budynek IV, pokój A507, V piętro lub na stronie internetowej www.ppnt.pl
Data składania wniosków 14/07/2015
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce w siedzibie Zamawiającego: w Pomorskim Parku Naukowo-Technologicznym Gdynia, adres: Al. Zwycięstwa 96/98, 81-451 Gdynia, Budynek IV, wejście A, pokój A510 (sekretariat)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe 1. 3.11. Zamówienie finansowane będzie w ramach projektu Pomorski Park Naukowo-Technologiczny -Rozbudowa - etap 3, w ramach działania 5.3. Wspieranie ośrodków innowacyjności osi priorytetowej 5 Dyfuzja Innowacji Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013, Nr Umowy o dofinansowanie UDA-POIG.05.03.00-00-001/09-00. 2. Termin wykonania zamówienia: Wykonawca zobowiązuje się do wykonania niezbędnej dokumentacji projektowej określonej w dokumentacji przetargowej, wykonania całości robót budowlanych, przekazania kompletnej dokumentacji powykonawczej, przeprowadzenia niezbędnych prób i testów, i zgłoszenia do odbioru przez Zamawiającego w terminie do 75 dni od dnia podpisania umowy, jednak nie później niż do dnia 07.11.2015r
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)