Dostawa mebli biurowych

Data publikacji 2015-06-26
Data zakończenia 2015-07-06 11:00:00
Instytucja Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
Miejscowość Kielce
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Krzesła,
  • Różne siedziska i krzesła,
  • Biurka i stoły,
  • Meble biurowe,
  • Regały biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 94749 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391300002, 391310009, 391210006, 391120000, 391131008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach wraz z ich rozładunkiem i montażem w siedzibach zamawiającego, w miejscach przez niego wskazanych.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 1 do SIWZ.
3. Wymagany przez zamawiającego okres gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia wynosi 24 miesiące, licząc od dnia podpisania protokółu odbioru ilościowo-jakościowego.
4. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zobowiązany będzie, w terminie 3 dni roboczych zamawiającego od dnia zawarcia umowy, przedstawić do wyboru i akceptacji zamawiającego próbki płyt meblowych, o których mowa w pozycjach nr 1 - 32 Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 1 do SIWZ oraz tkanin, o których mowa w pozycjach nr 33 - 41 Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 1 do SIWZ.
5. W terminie 3 dni roboczych zamawiającego od dnia przekazania próbek płyt meblowych oraz tkanin, o których mowa w pkt. 7, zamawiający dokona wyboru i akceptacji płyt meblowych oraz tkanin, które następnie zostaną zastosowane w produktach określonych w pozycjach nr 1 - 41 Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 1 do SIWZ.
6. Zamawiający wymaga, aby oferowany przedmiot zamówienia był wysokiej jakości, fabrycznie nowy i kompletny oraz aby spełniał wszystkie wymagane standardy i normy. Meble muszą być wykonane z fabrycznie nowych i bezpiecznych materiałów dopuszczonych do obrotu i użytku na terenie RP, a zastosowana tapicerka musi posiadać atest trudnopalności (nie wymaga się załączania do oferty atestów/certyfikatów).
7. Cenę oferty dla niniejszego zamówienia należy obliczyć w Dodatku nr 2 do SIWZ - Formularz cenow, który stanowić będzie załącznik do oferty wykonawcy. Cena ma obejmować wszystkie koszty, które poniesie zamawiający, łącznie z dostawą przedmiotu zamówienia, jego rozładunkiem i montażem przez wykonawcę w siedzibach zamawiającego wykazanych w rozdziale IV pkt 3 SIWZ, w miejscach przez niego wskazanych.
8. Cenę oferty wykonawca oblicza uwzględniając wszystkie koszty związane z wykonywaniem dostawy. Wyliczoną cenę wykonawca podaje w Dodatku nr 1 do SIWZ - Formularz oferty, który musi być wypełniony zgodnie z wymaganiami zamawiającego i podpisany przez wykonawcę.
9. W przypadku wystąpienia uszkodzeń dostarczonego przedmiotu zamówienia, powstałych na skutek wad materiałowych, wykonania lub innych wad ukrytych wykonawca zobowiązany będzie do jego wymiany na nowy, wolny od wad.
10. Wymagany przez zamawiającego czas reakcji na wymianę przedmiotu zamówienia wynosi 4 dni robocze zamawiającego, licząc od dnia zgłoszenia telefonicznego, faksem i/lub elektronicznego (e-mail) tego faktu przez zamawiającego (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy).
11. Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w swojej ofercie (Formularz oferty) części (zakres) zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcom. Nie dopełnienie w/w obowiązku oznaczać będzie, iż wykonawca wykona przedmiot zamówienia samodzielnie.
12. Zlecenie wykonania przedmiotu zamówienia podwykonawcom nie zmienia zobowiązań wykonawcy wobec zamawiającego. Wykonawca będzie odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawców i ich pracowników w takim samym stopniu jakby to były działania, uchybienia i zaniedbania jego własnych pracowników.
13. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego, określonymi w niniejszej SIWZ.
14. Szczegółowe zasady określające sposób realizacji zamówienia, rozliczeń, wysokość kar umownych zawarte zostały w Dodatku nr 4 do SIWZ - wzór umowy.
15. Rozliczenia między zamawiającym i wykonawcą prowadzone będą w złotych polskich.
16. Wyszczególnienie przedmiotu zamówienia:
1. Biurko gabinetowe I - 1 szt.;
2. Dostawka do biurka gabinetowego I - 1 szt.;
3. Szafa gabinetowa aktowo ubraniowa - 1 szt.;
4. Witryna gabinetowa - 1 szt.;
5. Szafka gabinetowa - 1 szt.;
6. Kontener do biurka gabinetowego I - 1 szt.;
7. Stół gabinetowy - 1 szt.;
8. Biurko gabinetowe II prawe - 1 szt.;
9. Biurko komputerowe lewe - 1 szt.;
10. Łącznik - 1 szt.;
11. Szafa gabinetowa II ubraniowa - 2 szt.;
12. Witryna gabinetowa II - 2 szt.;
13. Szafka nadstawka I - 2 szt.;
14. Szafka nadstawka II - 2 szt.;
15. Szafka gabinetowa II - 1 szt.;
16. Szafka gabinetowa III - 1 szt.;
17. Biurko I - 4 szt.;
18. Biurko I I - 4 szt.;
19. Kontener - 4 szt.;
20. Witryna średnia - 2 szt.;
21. Szafa aktowa I - 55 szt.;
22. Szafa ubraniowa - 30 szt.;
23. Szafka 2-drzwiowa średnia I - 30 szt.;
24. Witryna - 1 szt.;
25. Regał otwarty - 1 szt.;
26. Biurko III - 1 szt.;
27. Szafka 2-drzwiowa średnia II - 5 szt.;
28. Szafka nadstawka na nóżkach - 2 szt.;
29. Szafa aktowa II - 15 szt.;
30. Stolik - 14 szt.;
31. Stół I - 3 szt.;
32. Stół II - 2 szt.;
33. Krzesło - 20 szt.;
34. Krzesło konferencyjne I - 8 szt.;
35. Krzesło konferencyjne II - 6 szt.;
36. Krzesło o metalowej ramie - 60 szt.;
37. Krzesło obrotowe - 33 szt.;
38. Krzesło obrotowe II - 5 szt.;
39. Krzesło obrotowe III - 5 szt.;
40. Fotel obrotowy - 8 szt.;
41. Narożnik - 1 szt.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
Ulica al. IX Wieków Kielc 3
Nr domu 3
Miejscowość Kielce
Kod Pocztowy 25-516
Województwo świętokrzyskie
Tel 41 3421901, 3421677, 3421576
Fax 41 3445265, 3445723
Internet www.sejmik.kielce.pl
Regon 29101900500000
E-mail marzena.adamczyk@sejmik.kielce.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 30
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium przez wykonawców.
Zaliczka Nie
Uprawnienie nie dotyczy
Wiedza O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają odpowiednią wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia. Ocena w/w warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana według zasady spełnia/nie spełnia, na podstawie Oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
Potencjał O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena w/w warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana według zasady spełnia/nie spełnia, na podstawie Oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
Zdolne O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena w/w warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana według zasady spełnia/nie spełnia, na podstawie Oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
Sytuacja O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena w/w warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana według zasady spełnia/nie spełnia, na podstawie Oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1. Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę Formularz oferty - wg wzoru określonego w Dodatku nr 1 do SIWZ. 2. Wypełniony zgodnie z wymaganiami zamawiającego i podpisany przez Wykonawcę Formularz cenowy - wg wzoru określonego w Dodatku nr 2 do SIWZ, gdzie wykonawca oblicza cenę oferty oraz który stanowić będzie załącznik do oferty wykonawcy. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia wykonawców występujących wspólnie (dotyczy również spółki cywilnej) - pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (oryginał lub poświadczona notarialnie kopia). 4. Pełnomocnictwo określające jego zakres - w przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik (oryginał, poświadczona notarialnie kopia).
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartych w Umowie dotyczących terminu wykonania Umowy, w przypadku działania siły wyższej, powodującej konieczność wprowadzenia zmian do Umowy. Przez działanie siły wyższej należy rozumieć zdarzenie bądź połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od stron Umowy, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z Umowy, których strony Umowy nie mogły przewidzieć i którym nie mogły zapobiec, ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością. Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie poinformować Zamawiającego o fakcie zaistnienia siły wyższej oraz wskazać zakres i wpływ, jakie zdarzenie miało na przebieg realizacji Przedmiotu Umowy.
Kod kryterium B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Termin dostawy
Kryt 2p 5
Adres strony internetowej siwz http://bip.sejmik.kielce.pl
Adres uzyskania siwz Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego, al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, Budynek C-2, pokój 345 (III piętro)
Data składania wniosków 06/07/2015
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego, al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, Budynek C-2, pokój 213 (Kancelaria Ogólna, parter).
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Zamówienie współfinansowane jest przez Unię Europejską w ramach: a) Pomocy Technicznej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013 ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego; b) Europejskiego Funduszu Społecznego, Regionalny Program Operacyjny Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020, Działanie 11.1 Pomoc Techniczna.
Czy unieważnienie Nie
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające 1. W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa (przedmiot zamówienia wskazany przez wykonawcę w Formularzu cenowym - Dodatek nr 2 do SIWZ) odpowiada wymaganiom określonym przez zamawiającego, dla pozycji 33 - 41 Załącznika nr 1 do SIWZ wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dokumenty potwierdzające spełnianie wymagań zamawiającego - np karty produktów, kopie stron katalogowych, wydruki ze stron internetowych itp. Autentyczność dokumentów musi być poświadczona przez wykonawcę. 2. Zamawiający wymaga, aby załączone do oferty dokumenty sporządzone w języku obcym złożone zostały wraz z tłumaczeniem na język polski.
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)