Zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z usługą wdrożenia do Muzeum Emigracji w Gdyni

Data publikacji 2015-06-26
Data zakończenia 2015-07-06 11:45:00
Instytucja Muzeum Emigracji w Gdyni
Miejscowość Gdynia
Województwo pomorskie
Branża
  • Urządzenia do przechowywania i odczytu danych,
  • Sieć zintegrowana,
  • Urządzenia sieciowe,
  • Serwery sieciowe,
  • Usługi konfiguracji oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 95175 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 324131002, 324200003, 302331411, 488210009, 324200003, 311540000, 302331600, 722650000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z usługą wdrożenia do Muzeum Emigracji w Gdyni. Wartość zamówienia poniżej progów unijnych.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Muzeum Emigracji w Gdyni
Ulica ul. Polska 1
Nr domu 1
Miejscowość Gdynia
Kod Pocztowy 81-339
Województwo pomorskie
Tel 58 623 31 79
Fax 58 623 31 79
Internet www.polska1.pl
Regon 22163520400000
E-mail a.chudzikiewicz@muzeumemigracji.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Podmiot prawa publicznego
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 35
Wadium 1.Zamawiający wymaga zabezpieczenia oferty wadium. 2.Wykonawca przed upływem terminu składania ofert wnosi wadium w wysokości 7.500,00 zł ( słownie: siedem tysięcy pięćset złoty 00/100). 3.Wadium może być wniesione w: a)pieniądzu, b)poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824). 4.Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany w rozdziale I SIWZ. W tytule przelewu należy podać: wadium na dostawę komputerów do Muzeum Emigracji w Gdyni. 5.Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: a)pieniężnej dokument potwierdzający wniesienie wadium został załączony do oferty, b)innej niż pieniądz, oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie w sekretariacie Muzeum Emigracji przy ul. Polska 1 w Gdyni przed upływem terminu składania ofert, a jego kopia w ofercie. 6.Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy PZP. 7.Składane tytułem wadium gwarancje nie mogą uzależniać wypłaty zabezpieczenia Zamawiającemu od oświadczenia woli Wykonawcy w przedmiocie wymagalności i zasadności wypłaty. 8.Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 9.Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
Zaliczka Nie
Uprawnienie 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2.Ocena spełnienia warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków w postępowaniu oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ,
Wiedza 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują, co najmniej 2 dostawy komputerów z oprogramowaniem oraz montażem i konfiguracją o wartości nie mniejszej niż 50.000 zł brutto jedna dostawa; 2.Ocena spełnienia warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków w postępowaniu wykaz wykonanych dostaw w zakresie określonym w warunkach, niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dowodów potwierdzających że dostawy zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie, zgodny z załącznikiem nr 5 do niniejszej SIWZ.
Potencjał 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2.Ocena spełnienia warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków w postępowaniu oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ,
Zdolne 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2.Ocena spełnienia warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków w postępowaniu oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ,
Sytuacja 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy posiadają opłaconą polisę na sumę ubezpieczenia min. 100.000,00 zł a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności związanej z przedmiotem zamówienia. 2.Ocena spełnienia warunków zgodnie z formuła spełnia - nie spełnia w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków w postępowaniu kserokopię opłaconej polisy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia,
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty Wypełnione formularze specyfikacji technicznej przedmiotu zamówienia.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zgodnie z projektem umowy stanowiącym załącznik nr 9 do Specyfikacji istotnych Warunków Zamówienia
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Okres gwarancji
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz www.polska1.pl
Adres uzyskania siwz Muzeum Emigracji w Gdyni ul. Polska 1, 81-339 Gdynia. Zapotrzebowanie na SIWZ w formie papierowej należy zgłosić pisemnie pocztą lub faksem na nr 58 673 31 79 dwa dni wcześniej
Data składania wniosków 06/07/2015
Godzina składania wniosków 11:45
Miejsce Sekretariat Muzeum Emigracji w Gdyni ul. Polska 1, 81-339 Gdynia
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)