Przetarg nieograniczony na dostawę odzieży roboczej i obuwia dla pracowników Szpitala Powiatowego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu.

Data publikacji 2015-06-29
Data zakończenia 2015-07-08 09:00:00
Instytucja Szpital Powiatowy im. Edmunda Biernackiego
Miejscowość Mielec
Województwo podkarpackie
Branża
  • Specjalna odzież robocza,
  • Obuwie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 95811 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 181300009, 188000007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży roboczej i obuwia dla pracowników Szpitala Powiatowego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu ujęta w dwóch grupach asortymentowych:
Grupa 1 - Odzież robocza,
Grupa 2 - Obuwie

Opis

Odzież robocza.Obuwie.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Szpital Powiatowy im. Edmunda Biernackiego
Ulica ul. Żeromskiego 22
Nr domu 22
Miejscowość Mielec
Kod Pocztowy 39-300
Województwo podkarpackie
Tel 017 7800146
Fax 017 7800146
Internet www.szpital.mielec.pl
Regon 00030863700000
E-mail w.wegrzyn@szpital.mielec.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 2
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/12/2015
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru - Załącznik nr 3 do SIWZ.
Wiedza Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru - Załącznik nr 3 do SIWZ.
Potencjał Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru - Załącznik nr 3 do SIWZ.
Zdolne Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru - Załącznik nr 3 do SIWZ.
Sytuacja Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru - Załącznik nr 3 do SIWZ.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok potw 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy w Grupie 1 odpowiadają wymaganiom Zamawiającego należy przedłożyć: a)oświadczenie, że oferowany asortyment posiada dokumenty wymagane przez polskie prawo na podstawie których może być wprowadzony do obrotu i stosowania w placówkach ochrony zdrowia RP (Załącznik nr 5 do SIWZ) b)karta parametrów technicznych tkaniny odzieży - wystawiona przez producenta tkaniny potwierdzająca dane wymagania materiału zawierająca dane o: -przepisie konserwacji tkaniny, -składzie surowcowym, -masie powierzchniowej, -kurczliwości, -temperaturze prania c)próbki materiału i koloru o wymiarach 15 x 10 cm, d)tabela/opis wymiarów sylwetek stosowaną w produkcji odzieży roboczej dla personelu medycznego, e)kopie stron z katalogu w języku polskim opisujące oferowany asortyment wystawione przez producenta lub podmiot wprowadzający do obrotu na terenie UE z zaznaczeniem w nim każdej oferowanej pozycji asortymentowej (np. Grupa 1 poz.3) 5)W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy w Grupie 2 odpowiadają wymaganiom Zamawiającego należy przedłożyć: a)oświadczenie, że oferowany asortyment posiada dokumenty wymagane przez polskie prawo na podstawie których może być wprowadzony do obrotu i stosowania w placówkach ochrony zdrowia RP (Załącznik nr 5 do SIWZ) b)tabela/opis wymiarów obuwia stosowaną w produkcji obuwia dla personelu medycznego , c)kopie stron z katalogu w języku polskim opisujące oferowany asortyment wystawione przez producenta lub podmiot wprowadzający do obrotu na terenie UE z zaznaczeniem w nim każdej oferowanej pozycji asortymentowej (np. Grupa 1 poz.3)
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza zmianę treści Umowy (Załącznik nr 1 do SIWZ) w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących przypadkach: a)zmiany asortymentu, w tym zmiany numeru katalogowego, modelu, typu produktu, na asortyment inny, o parametrach i funkcjonalności nie gorszych, niż wykazany w ofercie, z zastrzeżeniem, że cena tego asortymentu nie ulegnie podwyższeniu, b)zaoferowania w wyniku postępu technologicznego produktu o lepszych parametrach w cenie oferowanej w postępowaniu przetargowym albo niższej, wraz ze zmianą nazwy produktu i numeru katalogowego; c)zmiana producenta lub zaprzestanie produkcji przez dotychczasowego producenta z przyczyn niezależnych od Wykonawcy z zastrzeżeniem, że Wykonawca zaoferuje produkt równoważny o takich samych lub lepszych parametrach w cenie oferowanej w postępowaniu przetargowym albo niższej, wraz ze zmianą nazwy produktu i numeru katalogowego; d)zmiana przepisów obowiązujących, mających wpływ na realizację niniejszej umowy; e)w przypadku zmiany ceny w wyniku zmiany przepisów prawa podatkowego dotyczącej stawek VAT w okresie obowiązywania umowy, przy czym zmiana dotyczyć może wartości netto, wartość brutto pozostaje bez zmian f)w przypadku niewyczerpania wartości umowy, o której mowa w § 5 ust. 1. w terminie obowiązywania umowy określonym w § 10, Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia okresu jej obowiązywania na czas określony, nie dłużej jednak niż do wykorzystania wartości umowy, poprzez wprowadzenie aneksu do umowy.
Kod kryterium B
Kryt 1p 95
Kryt 2 termin gwarncji jakości (warunek minimalny - 24 miesiące)
Kryt 2p 5
Adres strony internetowej siwz www.szpital.mielec.pl
Adres uzyskania siwz Szpital Powiatowy im. Edmunda Biernackiego ul. Żeromskiego 22 39-300 Mielec
Data składania wniosków 08/07/2015
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce Szpital Powiatowy im. Edmunda Biernackiego ul. Żeromskiego 22 39-300 Mielec pokój nr 1 - Administracja
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)