Dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Lubaczowie

Data publikacji 2015-06-30
Data zakończenia 2015-07-09 10:00:00
Instytucja Powiat Lubaczowski
Miejscowość Lubaczów
Województwo podkarpackie
Branża
  • Tablice,
  • Podświetlane znaki i szyldy,
  • Artykuły różne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 160100 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301950002, 315232000, 444234005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa w okresie kolejnych 48 miesięcy tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Lubaczowie w następujących szacunkowych ilościach: Tablice zwyczajne samochodowe jedno i dwurzędowe 1 kpl. x 11000; Tablice zwyczajne samochodowe jedno i dwurzędowe 1 szt. x 1200; Tablice samochodowe indywidualne jedno i dwurzędowe 1 kpl. x 20; Tablice motocyklowe zwyczajne 1 szt. x 2000; Tablice motocyklowe indywidualne 1 szt. x 10; Tablice motorowerowe zwyczajne 1 szt. x 1100; Tablice motocyklowe zabytkowe 1 szt. x 40; Tablice samochodowe tymczasowe jedno i dwurzędowe 1 kpl. x 40; Tablice samochodowe tymczasowe badawcze 1 kpl. x 10; Tablice motocyklowe tymczasowe 1 szt. x 30; Tablice motorowerowe tymczasowe 1 szt. x 30; Wtórniki tablic 1 szt. x 300.

2. Zamawiający wymaga, aby tablice były wykonane zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. u. z 2012 r., poz. 1137 z późn. zm.) oraz załącznikiem nr 8 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (Dz.U. z 2014 r., poz. 1522 z późn. zm.).

3. Zamawiający wymaga od wykonawców kasacji tablic zużytych i ich odbioru - nieodpłatnie.

4. Zamawiający wymaga dostawy tablic do siedziby zamawiającego na koszt wykonawcy.

5. Zamawiający wymaga aby wtórniki oraz pojedyncze egzemplarze tablic, Wykonawca wykonał i dostarczył w ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia do siedziby Zamawiającego.

6. Wykonawca zobowiązany będzie nieodpłatnie dostarczyć na nośniku elektronicznym np. CD-ROM i zainstalować Zamawiającemu aplikację komputerową (oprogramowanie) służącą automatycznemu tworzeniu, przesyłaniu drogą elektroniczną, weryfikacji i kontroli zamówień oraz tworzeniu u Zamawiającego bazy danych zamówień, której funkcjonalność winna umożliwić Zamawiającemu:
a) tworzenie zamówień na wszystkie rodzaje tablic, w tym wtórniki tablic rejestracyjnych,
b) wysyłanie zamówień w formie elektronicznej,
c) elektroniczną akceptację przesłanych zamówień i weryfikację terminu realizacji,
d) kontrolę stanu realizowanej umowy poprzez automatyczne ewidencjonowanie zamówień oraz weryfikację ich pod względem ilości i wartości zamówionych tablic rejestracyjnych,
e) utworzenie u Zamawiającego bazy danych zawierającej co najmniej dane dotyczące wykorzystanych numerów rejestracyjnych oraz historię zamówień,
f) gospodarkę numerami polegającą na automatycznej weryfikacji wykorzystanych wyróżników zabezpieczającą przed błędami w zamówieniach,
g) korzystanie z bazy (wewnętrznej programu) zawierającej wszystkie dostępne wyróżniki tablic określone przepisami prawa oraz aktualizację tej bazy drogą elektroniczną.
Ponadto wybrany Wykonawca zobowiązany będzie nieodpłatnie przeszkolić pracowników z zakresu obsługi ww. oprogramowania. Opis oprogramowania i licencję należy dołączyć do oferty w formie papierowej.

7. Wykonawca udzieli co najmniej 12-miesięcznej gwarancji na dostarczone tablice rejestracyjne

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Powiat Lubaczowski
Ulica ul. Jasna 1
Nr domu 1
Miejscowość Lubaczów
Kod Pocztowy 37-600
Województwo podkarpackie
Tel 016 6328700
Fax 016 6328709
Internet www.lubaczow.powiat.pl
Regon 65090028100000
E-mail j.wojciechowski@lubaczow.powiat.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 20% zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 48
Wadium Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 3 000,00 PLN. Gwarancja ubezpieczeniowa lub gwarancja bankowa złożona jako zabezpieczenie wadium musi posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą, pod rygorem wykluczenia Wykonawcy z postępowania. Wadium może być wnoszone w następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Powiatowy Bank Spółdzielczy w Lubaczowie Nr 57 9101 0003 2001 0003 6650 0008 Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty
Zaliczka Nie
Uprawnienie Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca przedłoży aktualne zezwolenie marszałka województwa na produkcję tablic rejestracyjnych - art. 75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. u. z 2012 r., poz. 1137 z późn. zm.).
Wiedza Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert wykonał co najmniej 2 zamówienia polegające na dostawie tablic rejestracyjnych do oznakowania pojazdów o wartości brutto nie mniejszej niż 100 000,00 zł.
Potencjał Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych.
Zdolne Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych.
Sytuacja Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych.
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 Wykazanie przez Wykonawcę , że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej dwóch zamówień, z których każde obejmowało swoim zakresem dostawę tablic rejestracyjnych do oznakowania pojazdów o wartości brutto nie mniejszej niż 100 000,00 zł., wraz z podaniem ich wartości dat wykonania i podmiotów na rzecz, których usługi zostały wykonane oraz z załączeniem dowodów czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 1 Tak
Inne dokumenty Aktualne zezwolenie marszałka województwa na produkcję tablic rejestracyjnych - art. 75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. u. z 2012 r., poz. 1137 z późn. zm.).
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Okres gwarancji
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz www.lubaczow.powiat.pl
Adres uzyskania siwz Starostwo Powiatowe w Lubaczowie, ul. Jasna 1, 37-600 Lubaczów, pok. nr 23
Data składania wniosków 09/07/2015
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Starostwo Powiatowe w Lubaczowie, ul. Jasna 1, 37-600 Lubaczów, pok. nr 9
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Nie dotyczy
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)