Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Uniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
|
Ulica |
ul. Fredry 10
|
Nr domu |
10
|
Miejscowość |
Poznań
|
Kod Pocztowy |
61-701
|
Województwo |
wielkopolskie
|
Tel |
61 854-60-00
|
Fax |
61 852-04 -55, 8546146
|
Internet |
www.ump.edu.pl
|
Regon |
00028881100000
|
E-mail |
dzp@ump.edu.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Uczelnia publiczna
|
Rodz zam |
B
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Tak
|
Zam uzupelniajace |
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w zakresie remontowych robót budowlano-instalacyjnych.
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
31/12/2015
|
Wadium |
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 72 331,00 zł
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
|
Wiedza |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy
i doświadczenia.
W celu wykazania spełnienia powyższego warunku, wykonawca zobowiązany jest wykazać, że wykonał:
a) roboty budowlane o charakterze podobnym, jak w przedmiocie zamówienia - w obiektach użyteczności publicznej (minimum 2 roboty o wartości minimum 4 000 000,00 zł brutto każda
z osobna, w tym jedna w obiekcie zabytkowym),
b) roboty o charakterze podobnym, jak w przedmiocie zamówienia - w pomieszczeniach, pracowniach o podwyższonej izolacyjności akustycznej typu: pracownie audiometrii, zmysłu słuchu, studia nagrań itp. (minimum 1 robota o wartości minimum 100 000,00 zł brutto),
wykonane w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
Dowodami, o których mowa powyżej są:
- poświadczenie,
- inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej.
W przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty wskazane
w wykazie, o którym mowa powyżej, zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej.
W przypadku Wykonawców legitymujących się zamówieniami w innych walutach, niż PLN Zamawiający dokona ich przeliczenia według średniego kursu NBP z dnia opublikowania ogłoszenia o postępowaniu lub najbliższego dnia po ogłoszeniu, w którym opublikowana została tabela zawierająca niniejszy kurs.
|
Potencjał |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym.
|
Zdolne |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Wykonawca spełni warunek, jeśli osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają uprawnienia do kierowania robotami w specjalnościach: konstrukcyjno-budowlanej oraz instalacyjnej
w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz elektrycznych i elektroenergetycznych oraz osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w obiektach podlegających ochronie zabytków
w myśl przepisów Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011 r.
w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych (Dz. U. 11.165, poz. 987 z 2011 r.) oraz przynależą do właściwej Izby Samorządu Zawodowego.
|
Sytuacja |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej.
W celu wykazania spełnienia powyższego warunku, wykonawca zobowiązany jest wykazać, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum
4 000 000,00 zł.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 10 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 13 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 16 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok potw 2 |
Tak
|
Dok potw 3 |
Tak
|
Inne dokumenty |
I. Ocena spełnienia ww. warunków będzie dokonywana w oparciu o oświadczenia Wykonawcy i dokumenty wymienione w SIWZ, wymagane zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z 19 lutego 2013r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Ocena będzie dokonywana na zasadzie spełnia - nie spełnia.
1. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.
Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z powyższym, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców,
o których mowa w pkt 1 powyżej.
4. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawców na podstawie przepisów art. 24 ust.1 pkt 1-11 oraz art. 24 ust. 2 pkt 1-5 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.).
5. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
II. W celu potwierdzenia, że oferowane roboty odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, wykonawca winien załączyć do oferty: Zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi ISO 9001 i 14001 lub inne równoważne zaświadczenie wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego, potwierdzające odpowiednie stosowanie przez wykonawcę równoważnych środków zapewnienia jakości oraz zgodności działań z europejskimi normami zarządzania środowiskiem.
III. Dokumenty podmiotów zagranicznych. 1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w § 3 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (pkt. III.4.2 ogłoszenia) - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości, wystawione, nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
2. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.2 ogłoszenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem z zachowaniem terminów określonych w punkcie poprzednim.
IV. Inne wymagane dokumenty:
1. Formularz ofertowy - dodatek nr 2 do siwz
Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokument ten podpisuje pełnomocnik.
2. Pełnomocnictwo
jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie, jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik
3. Kosztorysy ofertowe, wykonany metodą szczegółową na podstawie przedmiarów robót.
V. Uwagi:
a) Wymagane dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku podpisywania oferty lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osob(ę)y niewymienion(ą)e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie poświadczonych kopii dokumentów, w sytuacji gdy złożone dokumenty są nieczytelne lub budzą wątpliwości co do ich prawdziwości.
b) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
VI. Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do - wg etapowania określonego przez Zamawiającego:
a) Zakres projektowy E i A - do 20.09.2015 r.
b) Zakres projektowy B, C i D - do 31.12.2015 r.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp dopuszcza możliwość dokonania późniejszych zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty
w zakresie:
a) wprowadzenia robót zamiennych po dokonaniu pełnych odkrywek elementów budowlanych lub wynikających z decyzji konserwatora zabytków,
b) terminów realizacji zadania, wynikających z działania tzw. siły wyższej lub konieczności prowadzenia badań konserwatorskich i działań wynikających
z decyzji konserwatora zabytków.
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
80
|
Kryt 2 |
Gwarancja
|
Kryt 2p |
20
|
Adres strony internetowej siwz |
http://administracja.ump.edu.pl/dzp
|
Adres uzyskania siwz |
Dział Zamówień Publicznych UMP, ul. Fredry 10, 61-701 Poznań, I piętro pok. nr 113, 114
|
Data składania wniosków |
15/07/2015
|
Godzina składania wniosków |
09:00
|
Miejsce |
Dział Zamówień Publicznych UMP, ul. Fredry 10, 61-701 Poznań, I piętro pok. nr 113, 114
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|