dostawa oraz montaż mebli biurowych

Data publikacji 2015-06-30
Data zakończenia 2015-07-08 09:00:00
Instytucja Miasto Poznań
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Meble,
  • Krzesła,
  • Różne siedziska i krzesła,
  • Meble biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 160702 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391000003, 391300002, 391120000, 391130007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa mebli biurowych do konkretnych pomieszczeń wraz z montażem.
Rodzaj mebli określony jest w Formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 1
do wzoru umowy oraz Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2
do wzoru umowy).
Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia zawarty jest we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ, a także w załączniku nr 3 do wzoru umowy.
Wykaz wyposażenia poszczególnych pomieszczeń przedstawiony został w załączniku
nr 8 do SIWZ.
Protokół odbioru stanowi załącznik nr 4 do wzoru umowy.
Zamawiający wymaga, aby dostarczone meble objęte były co najmniej 60-miesięcznym okresem gwarancji, obejmującej wszelkie wady konstrukcyjne i materiałowe dostarczonych mebli.
Aspekt środowiskowy realizowany jest poprzez kryterium wyboru ofert, promującym Wykonawców, którzy wykorzystają do realizacji przedmiotu zamówienia materiały posiadające certyfikat FSC, potwierdzający w szczególności, iż pochodzą one z certyfikowanych lasów, zarządzanych zgodnie z obowiązującym prawem oraz dobrymi praktykami ochrony środowiska, ekonomii i z poszanowaniem wartości społecznych ludności zamieszkującej dany obszar.
Meble z pozycji Formularza cenowego o symbolach B1, B2, B3, B4, B6, B7, B8, B9, K1, K2, SZ1, SZ2, SZ3, SZ4, N1 muszą posiadać atest higieniczny na cały mebel lub dany system meblowy (nie dopuszcza się atestów na same części składowe mebla).
Atest higieniczny jest świadectwem, że przedstawiony do oceny wyrób, podczas
stosowania zgodnego z zaleceniami producenta, nie wpływa negatywnie na zdrowie
i środowisko.
Ponadto meble z pozycji Formularza cenowego o symbolach B1, B2, B3, B4, B6, B7, B8, B9, K1, K2, SZ1, SZ2, SZ3, SZ4, N1 powinny być wykonane z płyty o klasie
higieniczności E1. Wyroby oznaczone klasą higieniczności E1 uważane są za przyjazne dla środowiska i ludzi.
Miejsce wykonania zamówienia: budynek przy ul. 28 Czerwca 1956 r. nr 404

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miasto Poznań
Ulica Plac Kolegiacki 17
Nr domu 17
Miejscowość Poznań
Kod Pocztowy 61-841
Województwo wielkopolskie
Tel 61 8785210
Fax 61 878 50 85
Internet http://bip.um.poznan.pl
Regon 63125782200000
E-mail bzp@um.poznan.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 35
Wadium Ustala się wadium w wysokości: 6 000,00 zł
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
Wiedza Warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie co najmniej jedną dostawę mebli biurowych o wartości nie mniejszej niż 200 000 zł brutto. Warunek zostanie spełniony także wtedy, gdy Wykonawca wykaże się realizacją jednej dostawy samych krzeseł lub jedną dostawą mebli biurowych bez krzeseł.
Potencjał Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
Zdolne Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
Sytuacja Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające - załącznik nr 9 do SIWZ, w którym Wykonawca oświadczy, iż w ciągu dwóch dni roboczych od dnia ogłoszenia informacji o wyborze najkorzystniejszej oferty dostarczy do siedziby Zamawiającego (Urząd Miasta Poznania, Wydział Zamówień i Obsługi Urzędu, pl. Kolegiacki 17, 61-841 Poznań, pok. 152) niżej wymienione dokumenty: 1) aktualny atest higieniczny na cały mebel lub dany system meblowy (nie dopuszcza się atestów na same części składowe mebla dla pozycji z Formularza cenowego (załącznik nr 1 do wzoru umowy): B1, B2, B3, B4, B6, B7, B8, B9, K1, K2, SZ1, SZ2, SZ3, SZ4, N1. 2) Karty katalogowe zaproponowanych w Formularzu cenowym (załącznik nr 1 do wzoru umowy) w pozycjach 1-25 mebli, w odniesieniu do zapisów SIWZ, obejmujące zdjęcie, nazwę producenta i nazwę handlową wyrobu oraz opis produktu potwierdzający spełnienie wszystkich wymogów Zamawiającego. 3) Certyfikat wytrzymałościowy wg normy PN-EN 527-1:2011, PN-EN 527-2:2004 dotyczący całej linii meblowej wystawiony przez niezależną jednostkę uprawnioną do wydawania tego typu dokumentów dla mebli z pozycji Formularza cenowego (załącznik nr 1 do wzoru umowy): B1, B2, B3, B4, B6, B7, B8, B9. 4) Protokół oceny ergonomicznej na całą linię meblową wystawiony przez niezależną jednostkę uprawnioną do wydawania tego typu dokumentów dla mebli z pozycji Formularza cenowego (załącznik nr 1 do wzoru umowy): B6, B7, B8, B9, F4. 5) Certyfikat ISO 14001 wydany dla producenta dla mebli z pozycji Formularza cenowego (załącznik nr 1 do wzoru umowy): B1, B2, B3, B4, B6, B7, B8, B9, K1, K2, SZ1, SZ2, SZ3, SZ4, N1, F1, F2, F3, F4, F5, F6. 6) Pisemne potwierdzenie producenta mebli o zastosowaniu płyty melaminowanej grubości 25 mm, o gęstości nie mniejszej niż 620-670 kg/m3 dla danej partii mebli dla mebli z pozycji Formularza cenowego (załącznik nr 1 do wzoru umowy): B1, B2, B3, B4, B6, B7, B8, B9, K1, K2, SZ1, SZ2, SZ3, SZ4, N1. 7) Certyfikat lub atest wytrzymałościowy wg normy PN-EN 14073-2:2006 dotyczący całej linii meblowej dla mebli z pozycji Formularza cenowego (załącznik nr 1 do wzoru umowy): K1, K2, SZ1, SZ2, SZ3, SZ4, N1. 8) Opinia zgodności z normami PN-EN 1335-1:2004, PN-EN 1335-2:2009, PN-EN 1335-3:2009 (sprawozdanie z badań) dla mebli z pozycji Formularza cenowego (załącznik nr 1 do wzoru umowy): F1. 9) Protokół z badania bezpieczeństwa krzesła wystawiony przez niezależną jednostkę uprawnioną do wydawania tego typu dokumentów dla mebli z pozycji Formularza cenowego (załącznik nr 1 do wzoru umowy): F1. 10) Pisemne potwierdzenie producenta o wykonaniu krzeseł z zastosowaniem pianki trudnopalnej dla danej partii krzeseł dla mebli z pozycji Formularza cenowego (załącznik nr 1 do wzoru umowy): F1, F2, F3, F4. 11) Certyfikat potwierdzający parametry zastosowanej tapicerki wystawiony przez niezależną jednostkę uprawnioną do wydawania tego typu dokumentów dla mebli z pozycji Formularza cenowego (załącznik nr 1 do wzoru umowy): F1, F2, F3, F4. 12) Opinia zgodności z normami PN-F 06001-1:1994/Az1:2000, PN-EN 1022:2007, PN-EN 1728:2012, 15373:2010, 12520:2010 (dokument z badań). 13. Dokument z badania wytrzymałości krzesła wystawiony przez niezależną jednostkę uprawnioną do wydawania tego typu dokumentów dla mebli z pozycji Formularza cenowego (załącznik nr 1 do wzoru umowy): F2, F3. 14) PN-EN 1335-1:2004, PN-EN 1335-2:2009, PN-EN 1335-3:2009/AC:2010 w zakresie wymiarów, wymagań wytrzymałościowych oraz bezpiecznych rozwiązań konstrukcyjnych (świadectwo z badań). 15) Atest z badań wytrzymałościowych w zakresie bezpieczeństwa użytkowania wystawiony przez niezależną jednostkę uprawnioną do wydawania tego typu dokumentów dla mebli z pozycji Formularza cenowego (załącznik nr 1 do wzoru umowy): F5, F6.
Inne dokumenty 1) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Wypełniony i podpisany Formularz cenowy - załącznik nr 1 do wzoru umowy. 3) W przypadku wskazania w Formularzu ofertowym, iż materiały, z których wykonane są meble, posiadają certyfikat FSC należy na potwierdzenie tego oświadczenia dostarczyć aktualny certyfikat FSC. 4) Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych wypisów (odpisów), wymaga się złożenia dokumentu (w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii - dotyczy wyłącznie pełnomocnictwa) wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. Dodatkowo: Jeżeli Wykonawca zastrzega niejawność informacji stanowiących treść oferty, na podstawie art. 8 ust. 3 ustawy zobowiązany jest załączyć do oferty wypełniony i podpisany załącznik nr 5 do SIWZ oraz wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Dokumenty, których treść stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa należy zabezpieczyć w sposób uniemożliwiający bezpośrednie odczytanie treści, np. poprzez zastosowanie nieprzejrzystej folii. Niedochowanie należytej staranności poprzez niepodjęcie niezbędnych działań w celu zachowania poufności informacji mających stanowić tajemnicę przedsiębiorstwa oraz brak wykazania, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa skutkuje jawnością całej oferty.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy. Zmiany mogą dotyczyć: - zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia z przyczyn organizacyjnych leżących po stronie Zamawiającego; - dokonania zmian kolorystyki części mebli. Zmiana taka może być dokonana wyłącznie w oparciu o próbki kolorów przedstawione przez Wykonawcę. Zmiana kolorystyki nie może mieć wpływu na wartość zamówienia.
Kod kryterium B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Certyfikat FSC
Kryt 2p 5
Adres strony internetowej siwz http://bip.poznan.pl
Adres uzyskania siwz Urząd Miasta Poznania, Wydział Zamówień i Obsługi Urzędu, pl. Kolegiacki 17, 61 - 841 Poznań, pok. 145
Data składania wniosków 08/07/2015
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce Urząd Miasta Poznania, Wydział Zamówień i Obsługi Urzędu, pl. Kolegiacki 17, 61 - 841 Poznań, pok. 152
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)