Zakup i dostawa klastra bazodanowego

Data publikacji 2015-06-30
Data zakończenia 2015-07-08 12:00:00
Instytucja Ministerstwo Zdrowia
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Serwery

Szczegóły

Numer ogłoszenia 96895 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 488200002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa klastra bazodanowego składającego się z 2 serwerów i macierzy dyskowej na potrzeby opracowania i wdrożenia systemu e-learningowego oraz osprzętu sieciowego, zgodnie z wymogami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Ministerstwo Zdrowia
Ulica ul. Miodowa 15
Nr domu 15
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 00-952
Województwo mazowieckie
Tel 22 6349389
Fax 22 6349638
Internet www.mz.gov.pl
Regon 00028798700000
E-mail j.paczewska@mz.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja rządowa centralna
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/08/2015
Wadium Nie jest wymagane
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wiedza Zamawiający wymaga, aby wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również należycie wykonuje, co najmniej 2 usługi o wartości nie mniejszej niż. 100 000 PLN brutto każda, których przedmiotem była dostaw sprzętu komputerowego
Potencjał Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zdolne Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Sytuacja Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 Zamawiający wymaga wykazu i potwierdzenia należytego wykonania usług, opisanych w pkt III.3.2)
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty Oświadczenie o ustanowieniu pełnomocnika, jeżeli dotyczy
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zmiana istotnych postanowień Umowy w stosunku do treści Oferty Wykonawcy, możliwa jest tylko na warunkach i w zakresie określonym poniżej: a) w przypadku zaistnienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie Przedmiotu Umowy w terminie określonym w § 3 ust. 1 Umowy - dopuszcza się możliwość zmiany terminu wykonania Przedmiotu Umowy poprzez jego wydłużenie o czas odpowiadający czasowi występowania siły wyższej; b) w przypadku konieczności zawieszenia wykonywania Przedmiotu Umowy z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego - dopuszcza się zmianę terminu wykonania Przedmiotu Umowy określonego w § 3 ust. 1; c) w przypadku wystąpienia w toku realizacji Przedmiotu Umowy niemożliwych do przewidzenia okoliczności nadzwyczajnych, niezależnych od Wykonawcy, skutkujących koniecznością wstrzymania realizacji Przedmiotu Umowy, dopuszcza się zmianę terminu wykonania Przedmiotu Umowy określonego w § 3 ust. 1; d) w przypadku zmiany obowiązującej stawki VAT - dopuszcza się możliwość odpowiedniej do zmiany przepisów podatkowych zmiany Umowy; e) konieczność dostarczenia innych, niż określone w umowie towarów spowodowana zakończeniem produkcji określonych w umowie towarów lub wycofaniem ich z produkcji lub obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, o ile parametry zaoferowanego towaru są nie gorsze niż określone w ofercie Wykonawcy; f) pojawienie się na rynku urządzeń producenta sprzętu nowszej generacji, o lepszych parametrach i pozwalających na zaoszczędzenie kosztów eksploatacji pod warunkiem, że takie zmiany nie spowodują zwiększenia ceny; g) wprowadzenie nowej wersji oprogramowania przez producenta, oprogramowania wykorzystywanego przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, zmiany warunków licencjonowania oprogramowania przez producenta lub dystrybutora. 2. Zmiany Umowy w rozumieniu art. 144 PZP nie stanowią w szczególności następujące przypadki: a) zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca lub Zamawiający realizuje Przedmiot Umowy, w tym Upoważnionych Przedstawicieli; b) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana numeru rachunku bankowego Wykonawcy); c) zmiana danych teleadresowych Stron; d) zmiana danych rejestrowych Stron; e) zmiana sposobu prowadzenia korespondencji pomiędzy Stronami. 3. Wszelkie zmiany umowy wymagają porozumienia Stron poprzedzonego pisemnym wnioskiem jednej ze Stron zawierającego propozycję zmiany oraz uzasadnienie
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Gwarancja
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz www.bip.mz.gov.pl
Adres uzyskania siwz 00-952 Warszawa ul. Miodowa 15 pok. 046
Data składania wniosków 08/07/2015
Godzina składania wniosków 12:00
Miejsce Ministerstwo Zdrowia ul. Miodowa 15, 00-952 Warszawa pok. 013 kancelaria
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Projekt pn.: Poprawa jakości zarządzania w ochronie zdrowia poprzez wsparcie procesu tworzenia regionalnych map potrzeb zdrowotnych jako narzędzia usprawniającego procesy zarządcze w systemie ochrony zdrowia - szkolenia z zakresu szacowania potrzeb zdrowotnych, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)