Przedmiotem postępowania są sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Kuchni Zamawiającego, w asortymencie i ilościach niżej podanych oraz na zasadach opisanych w załączniku nr 3 do SIWZ (projekt umowy), z podziałem na dwie części: PAKIET 1 NABIAŁ: / Lp. / asortyment / J.m. / Ilość/
1. Mleko 2% - Litr 45000,
2. Masło roślinne, kubek 500 g - Kg 6400,
3. Masło extra, 200g - Szt. 250,
4. Twaróg chudy - Kg 1600,
5. Śmietana 18% - Litr 1800,
6. Ser żółty - Kg 600,
7. Ser topiony, 100g - Kg 1800,
8. Twarożki różne, 150g - Szt. 4000,
9. Jogurt owocowy, 125g - Szt. 1800,
10. Ser homogenizowany, 150g - Szt. 1600,
11. Ser wiejski, 200g - Szt. 400,
12. Deser ryżowy (np. Belriso), 150g - Szt. 1600,
13. Margaryna zwykła, 250 g - Szt. 500,
14. Mleczko zagęszczone (min. 7,5%), 200g - Szt. 400.
Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia:
Dostawy mleka będą realizowane codziennie (oprócz niedziel i świąt) do godz. 5:00.
PAKIET 2 JAJA KURZE / Lp. / asortyment / J.m. / Ilość/ 1. Jaja kurze wg klasy wagowej M
waga 0,53g - 0,63g szt. 35000.
1. Zamawiający zastrzega prawo opcji, polegające na zmniejszeniu bądź zwiększeniu zakładanej ilości zamawianych artykułów stosownie do potrzeb, ok. (-/+)20% w stosunku do całego zamówienia.
2. Wykonawca gwarantuje dostarczenie świeżych artykułów żywnościowych, jakościowo dobrych, z odpowiednim terminem przydatności do spożycia, w opakowaniach zapewniających bezpieczny transport oraz magazynowanie.
3. Wykonawca dostarcza zamówiony asortyment na własny koszt oraz ryzyko, środkiem transportu przystosowanym do przewozu artykułów żywnościowych.
4. Wykonawca dostarcza towar następnego dnia od dnia złożenia zamówienia telefonicznego lub ustnego, chyba że Zamawiający wskaże inny termin żądanej dostawy. |
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Bolesławcu
|
Ulica |
al. Tysiąclecia 30
|
Nr domu |
30
|
Miejscowość |
Bolesławiec
|
Kod Pocztowy |
59-700
|
Województwo |
dolnośląskie
|
Tel |
75 7380317 (sekretariat)
|
Fax |
75 7380301
|
Internet |
www.szpitalpsychiatryczny.pl
|
Regon |
00029419000000
|
E-mail |
j.kochan@szpitalpsychiatryczny.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Tak
|
Liczba częsci |
2
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas w miesiącach |
12
|
Wadium |
W prowadzonym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w przedłożonych w ofercie oświadczeniach i dokumentach (opisanych w rozdziale VI SIWZ)
|
Wiedza |
Zamawiający uzna za spełniony warunek, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje należycie co najmniej 1 (jedną) dostawę, której przedmiotem były/są artykuły o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz dołączy dokument potwierdzający, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje
zawarte w przedłożonych w ofercie oświadczeniach i dokumentach (opisanych w rozdziale VI SIWZ)
|
Potencjał |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w przedłożonych w ofercie oświadczeniach i dokumentach (opisanych w rozdziale VI SIWZ)
|
Zdolne |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w przedłożonych w ofercie oświadczeniach i dokumentach (opisanych w rozdziale VI SIWZ)
|
Sytuacja |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w przedłożonych w ofercie oświadczeniach i dokumentach (opisanych w rozdziale VI SIWZ)
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Dok podm zag 3 |
Tak
|
Inne dokumenty |
1. Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ).
2. Wypełniony i podpisany Formularz asortymentowo - cenowy (załącznik nr 2 do SIWZ).
3. Pełnomocnictwo posiadające zakres umocowania (podpisanie oferty i składanie ewentualnych wyjaśnień), jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wypisu z właściwego rejestru lub ewidencji
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Możliwość dokonania zmian została ujęta w projekcie umowy, załącznik nr 3 do SIWZ (§ 6): 3. Strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku:
3.1. zmiany danych stron umowy (np. nazwy, siedziby, osób reprezentujących, formy prawnej)
3.2. zmiany wynagrodzenia wykonawcy:
a. w sytuacji, o której mowa § 2 ust. 6.1 umowy - zmniejszenia bądź zwiększenia zakładanej ilości zamawianych artykułów wskazanych w załączniku do niniejszej umowy, co uzależnione będzie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego wynikających z jego bieżącej działalności,
b. w przypadku dokonania przesunięć ilościowych pomiędzy poszczególnymi pozycjami asortymentowymi z załącznika do niniejszej umowy
c. w przypadku ustawowych zmian podatku VAT (zmianie ulegają ceny brutto)
3.3. innych sytuacji:
a. wstrzymania lub zakończenia produkcji danego towaru, lub zmiany jego gramatury, i możliwości dostarczania towaru zastępczego, o zbliżonej gramaturze i nie gorszych parametrach, przy zachowaniu ceny ofertowej.
4. Zmiana, o której mowa w ust. 3.2 lit. c następuje automatycznie z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę.
5. Zmiany lub wprowadzenie nowych postanowień umowy mogą mieć miejsce na zasadach opisanych poniżej:
5.1. Wnioskowanie o zmianę - Strony:
a. Wniosek Zamawiającego o dokonanie zmiany
b. Wniosek Zamawiającego, aby Wykonawca przedłożył propozycję
c. Wniosek Wykonawcy o dokonanie zmiany
5.2. Procedura wprowadzania zmian przez wnioskodawcę;
a. Opis proponowanej zmiany
b. Wpływ na wykonanie przedmiotu umowy
c. Termin wprowadzenia zmian
d. Należy podać w jaki sposób / dlaczego zmiana jest konieczna dla wykonania umowy.
5.3. Wniosek o zmianę składany przez Wykonawcę musi wpłynąć pisemnie do Zamawiającego w terminie co najmniej 14 dni przed planowanym wprowadzeniem zmian. Wnioski wniesione po terminie oraz wnioski nie zawierające elementów opisanych powyżej nie będą rozpatrywane
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
97
|
Kryt 2 |
Termin rozpatrzenia reklamacji
|
Kryt 2p |
3
|
Adres strony internetowej siwz |
http://www.szpitalpsychiatryczny.pl/przetargi.php
|
Adres uzyskania siwz |
Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Bolesławcu, Aleja Tysiąclecia 30, 59-700 Bolesławiec, pawilon administracji
(dział organizacyjno - prawny - II piętro)
|
Data składania wniosków |
16/07/2015
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
Miejsce |
Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Bolesławcu, Aleja
Tysiąclecia 30, 59-700 Bolesławiec, Sekretariat Szpitala, pok. 101 (pawilon administracji)
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|