Wymiana nawierzchni boiska piłkarskiego z trawy syntetycznej w kompleksie sportowym przy ul. Bema w Boguszowie-Gorcach w ramach zadania inwestycyjnego p.n.: Modernizacja nawierzchni boiska przy ul. Bema w Boguszowie-Gorcach

Data publikacji 2015-07-01
Data zakończenia 2015-07-17 10:00:00
Instytucja Gmina Miasto Boguszów-Gorce
Miejscowość Boguszów-Gorce
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Wyroby sztuczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 161728 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 452336119, 452361104, 392933005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Wymiana nawierzchni boiska piłkarskiego z trawy syntetycznej w kompleksie sportowym przy ul. Bema w Boguszowie-Gorcach
2. Zakres przedmiotu umowy obejmuje m.in. wykonanie:
2.1. Demontaż bramek,
2.2. Usunięcie trawy syntetycznej boiska do piłki nożnej o całkowitych wymiarach (z pasami wybiegów) - 30x62 m wraz zasypkami,
2.3. Usunięcie warstwy z miału i kruszywa kamiennego o łącznej gr. ok 6 cm,
2.4. Uzupełnienie warstwy klinującej z kruszywa kamiennego (fr.0÷31,5mm) do uzyskania rzędnych zgodnych z projektem pierwotnym oraz zagęszczenie do Is=1,0,
2.5. Wykonanie warstwy wyrównującej z miału kamiennego (fr. 1÷4mm) - gr. 4cm
(zgodnie z pierwotnym projektem) z profilowaniem spadków wg projektu pierwotnego,
2.6. Rozłożenie trawy syntetycznej z wypełnieniem przestrzeni suchym i sortowanym piaskiem kwarcowym co do frakcji zgodnym z wymaganiami producenta trawy syntetycznej oraz granulatem gumowym SBR co do frakcji zgodnym z wymaganiami producenta trawy syntetycznej. O ile producent trawy nie wskaże frakcji granulatu gumowego należy zastosować fr. 1,5÷2,5mm,
2.7. Wykonanie linii boiska przez wklejenie trawy o innym kolorze np. białym,
2.8. Montaż bramek,
oraz wszystkie inne prace wskazane w dokumentacji projektowej.
Zamawiający oświadcza, że:
jest właścicielem terenu na którym zrealizowany zostanie przedmiot zamówienia, a administratorem obiektu jest Ośrodek Sportu i Rekreacji w Boguszowie-Gorcach.
roboty mogą być prowadzone przy czynnym obiekcie.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Miasto Boguszów-Gorce
Ulica Pl. Odrodzenia 1
Nr domu 1
Miejscowość Boguszów-Gorce
Kod Pocztowy 58-370
Województwo dolnośląskie
Tel 74 8449311 w. 32
Fax 74 8449165
Regon 89071818800000
E-mail u.gajewska@boguszow-gorce.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam B
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 15/09/2015
Wadium Zamawiający w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego wymaga wniesienia wadium w wysokości 5000 PLN.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Nie dotyczy
Wiedza Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, minimum dwie roboty budowlane o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia, polegające na budowie/przebudowie/remoncie boiska sportowego o nawierzchni z trawy syntetycznej, każde o powierzchni min. 1 800 m², w których zakres wchodziło między innymi ułożenie trawy syntetycznej -załącznik nr 4, wraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Uwaga!: Sytuacja, w której Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu innego podmiotu(ów) winien złożyć w szczególności pisemne zobowiązanie tego podmiotu(ów) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, na zasadach określonych w pkt.I.6.1). W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie zamówienia, oceniane będą łącznie wiedza i doświadczenie. Ocena spełnienia warunku dokonana będzie w formule spełnia-nie spełnia.
Potencjał Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Nie dotyczy
Zdolne a) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie pracami, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami wraz z oświadczeniem, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - załącznik nr 5, Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub ma możliwość dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: Kierownik Budowy - osoba posiadająca uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej wydane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. - Prawo budowlane oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U.2014.1278) lub im odpowiadające uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, posiadająca minimalne doświadczenie- 5 lat (od dnia uzyskania uprawnień) w kierowaniu lub nadzorowaniu robót, oraz pełniąca funkcję kierownika budowy na co najmniej dwóch zadaniach polegających na budowie/przebudowie/remoncie boiska sportowego o nawierzchni z trawy syntetycznej, każde o powierzchni min. 1 800 m² Uwaga!: Sytuacja, w której Wykonawca będzie polegał na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innego podmiotu (ów) winien złożyć w szczególności pisemne zobowiązanie tego podmiotu (ów) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, na zasadach określonych w pkt.I.6.1). W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie zamówienia, oceniane będą łącznie potencjał techniczny i osoby zdolne do wykonania niniejszego zamówienia. Ocena spełnienia warunku dokonana będzie w formule spełnia-nie spełnia.
Sytuacja Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Nie dotyczy
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok podm zag 5 Tak
Inne dokumenty Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub oświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, Uwaga!: Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, dokument, o którym mowa, musi złożyć każdy z Wykonawców - oddzielnie. Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, Uwaga!: Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, dokument, o którym mowa, musi złożyć każdy z Wykonawców - oddzielnie. Jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, zamawiający, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów żąda od Wykonawcy : 1) przedstawienia pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia ( zał.nr 6), obejmującego w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakter stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia; oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust.1 pkt 1-4 pzp- załącznik nr 3. Uwaga!: Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa, może być złożone przez każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną oddzielnie (jedynie w sytuacji, jeśli każdy z nich spełnia wszystkie warunki samodzielnie, albo może być złożone wspólnie, lecz w takim wypadku oświadczenie musi być złożone i podpisane przez pełnomocnika lub przez osoby reprezentujące wszystkich wykonawców. 1) Oświadczenie członków konsorcjum o ich odpowiedzialności solidarnej za zobowiązania, 2) Pismo o powołaniu pełnomocnika konsorcjum, czyli członka konsorcjum wyznaczonego do kontaktów z Zamawiającym i mającego pełnomocnictwo ogólne do składania oświadczeń w imieniu członków konsorcjum oraz do złożenia oferty i podpisania umowy w imieniu konsorcjum w sprawie zamówienia publicznego, 3) W razie pełnienia czynności przekraczający zwykły zarząd, pełnomocnik konsorcjum zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu pełnomocnictwa szczegółowego, w którym to uwidoczni, że jest uprawniony do podejmowania takiej czynności.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza zmiany umowy: 1) w zakresie wynikającym z uregulowań prawnych wprowadzonych w życie po dacie podpisania umowy, wywołujących potrzebę zmiany umowy, 2) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy związanych ze zmianą przez ustawodawcę przepisów dotyczących stawki podatku VAT, 3) zakresu przedmiotu umowy oraz sposobu wykonania przedmiotu umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, przy czym zmiana spowodowana może być okolicznościami zaistniałymi w trakcie realizacji przedmiotu umowy, np. zaistnienie warunków faktycznych wpływających na zakres lub sposób wykonywania przedmiotu umowy, 4) z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody o znacznych rozmiarach, 5) wystąpienie przyczyn, których nie można było przewidzieć na etapie przygotowania postępowania przetargowego, powodujące konieczność wprowadzenia zmiany postanowień umowy, 6) zmiany terminu realizacji umowy - wskutek wystąpienia okoliczności niezależnych od stron umowy.
Kod kryterium B
Kryt 1p 98
Kryt 2 okres gwarancji
Kryt 2p 2
Adres strony internetowej siwz www.bip.boguszow-gorce.pl
Adres uzyskania siwz Urząd Miejski w Boguszowie-Gorcach., Pl. Odrodzenia 1, 58-370 Boguszów-Gorce
Data składania wniosków 17/07/2015
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Urząd Miejski w Boguszowie-Gorcach., Pl. Odrodzenia 1, 58-370 Boguszów-Gorce, pok. Nr 105
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)