Data publikacji |
2015-07-01 |
Data zakończenia |
2015-07-09 09:30:00 |
Instytucja |
Gmina Boguchwała |
Miejscowość |
Boguchwała |
Województwo |
podkarpackie |
Branża |
- Urządzenia komputerowe,
- Komputery osobiste,
- Ekrany i konsole komputerowe,
- Sieci komunikacyjne,
- Sieć zintegrowana,
- Sieć radiowa,
- Urządzenia sieciowe,
- Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne,
- Usługi internetowe,
- Dostawcy usług internetowych (ISP),
- Usługi w zakresie wsparcia technicznego
|
Szczegóły
|
Numer ogłoszenia |
97175 / 2015 |
Typ dokumentu |
ZP-400 |
Kod CPV |
302000001, 302130005, 302131006, 302313000, 480000008, 453140001, 324121108, 724110004, 724000004, 324180006, 324131002, 324200003, 453143200, 726110006, 503000008, 805331000 |
Adres strony internetowej siwz |
|
BZP |
Zobacz
|
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Gmina Boguchwała
|
Ulica |
ul. Tkaczowa 134
|
Nr domu |
134
|
Miejscowość |
Boguchwała
|
Kod Pocztowy |
36-040
|
Województwo |
podkarpackie
|
Tel |
017 8755201
|
Fax |
017 8755209
|
Internet |
www.boguchwala.pl
|
Regon |
69058200000000
|
E-mail |
ug@boguchwala.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Tak
|
Zam uzupelniajace |
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.), w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, Wykonawcy realizującemu zamówienie podstawowe, stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
31/12/2015
|
Wadium |
Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości: 5.000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych 0/00). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
- pieniądzu;
- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
- gwarancjach bankowych;
- gwarancjach ubezpieczeniowych;
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający odstępuje od uszczegółowienia wymagań w zakresie tego warunku.
Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ.
|
Wiedza |
1) Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał: co najmniej trzy zamówienia polegające na dostawie, instalacji i uruchomieniu w miejscu eksploatacji min. 40 zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem - każda z wykazanych dostaw,
2) Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał: co najmniej jedno zamówienie obejmujące dostawę łączy internetowych o minimalnej przepustowości 2 mb/s download / 256 kb/s upload, dla łącznej liczby co najmniej 20 odbiorców indywidualnych lub instytucjonalnych, trwające w sposób nieprzerwany przez minimalny okres 6 miesięcy, lub wykazanie nieprzerwanego świadczenia usług dostawy łączy internetowych o minimalnej przepustowości 2 mb/s download / 256 kb/s upload, przez okres minimum 6 miesięcy dla minimalnej liczby 20 odbiorców w ramach realizacji zamówień indywidualnych.
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca złoży wykaz zrealizowanych dostaw i usług (Załącznik nr 4 do SIWZ) z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów czy zostały wykonane należycie.
|
Potencjał |
Zamawiający odstępuje od uszczegółowienia wymagań w zakresie tego warunku.
Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ.
|
Zdolne |
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o posiadanych uprawnieniach wg Załącznika nr 8 do SIWZ.
|
Sytuacja |
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których sytuacja ekonomiczna i finansowa pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia, to znaczy:
Wykonawca musi posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową w kwocie nie mniejszej niż 100.000,00 PLN.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 10 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 12 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Inne dokumenty |
1. Do oferty należy dołączyć:
a) formularz ofertowy - Załącznik Nr 2 do SIWZ (złożony w oryginale)
c) dokumenty wymienione w Rozdziale 3 pkt 7. SIWZ;
d) jeśli dotyczy - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - Załącznik nr 10 do SIWZ (złożone w oryginale)
e) pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy) - należy załączyć na piśmie w formie oryginału lub w formie notarialnie poświadczonej kopii;
f) dowód wniesienia wadium (zgodnie z wymaganiami rozdziału 8);
g) jeśli dotyczy - wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - Załącznik nr 9 do SIWZ.
h) listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331 z późn. zm.), o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.), albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej (Załącznik Nr 6 do SIWZ).
Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem (podpisem czytelnym lub podpisem nieczytelnym z imienną pieczątką) przez osoby upoważnione (za wyjątkiem pełnomocnictwa, które należy załączyć na piśmie w formie oryginału lub w formie notarialnie poświadczonej kopii).
2. Informacje dodatkowe dla podmiotów zagranicznych :
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej obowiązuje załączenie dokumentów odpowiednio wymienionych zgodnie z § 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. (Dz. U. z 2013 r. poz. 231) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.
Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
a) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
-nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1 rozporządzenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. (wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert).
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zamawiający dopuszcza zmiany istotnych postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w następujących przypadkach:
1) zmiana urządzeń, sprzętu, materiałów gdy wykorzystanie urządzeń, sprzętu, materiałów wskazanych w ofercie stanie się niemożliwe lub podyktowane będzie postępem technologicznym, usprawnieniem obsługi, zwiększeniem bezpieczeństwa,
2) zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku:
a) gdy wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie nie leży w interesie Zamawiającego;
b) działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie dostaw, usług, robót w określonym pierwotnie terminie;
c) konieczności wykonania dodatkowych badań i ekspertyz;
d) zmiany terminu wynikające z aneksu Zamawiającego zawartego z instytucją wdrażającą (WWPE) powodującą wydłużenie realizacji umowy w zakresie określonym wg. §3 umowy;
e) zmiana wynagrodzenia za realizację zadań objętych niniejszą umową w przypadku zmiany stawki podatku VAT;
f) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia;
g) wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony.
3. Zmiany umowy przewidziane w pkt. 1 dopuszczalne są na następujących warunkach:
1) zmiana określona ppkt 1 - zamiana na urządzenia, sprzęt i materiały posiadające co najmniej takie same parametry jakościowe i cechy użytkowe, jak te które stanowiły podstawę wyboru oferty, pod warunkiem nie zwiększenia ceny,
2) ppkt 2 lit. a - w zakresie uzasadnionego Interesu Zamawiającego,
3) ppkt 2 lit. b - o czas działania siły wyższej oraz niezbędny do usunięcia skutków tego działania,
4) ppkt 2 lit. c, - o czas niezbędny do uzyskania wymaganych decyzji, uzgodnień, badań lub ekspertyz,
5) ppkt 2 lit. d - o czas przedłużenia realizacji projektu, nie dłużej niż do 30.12.2015 r.,
6) ppkt 2 lit e - w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) w granicach tej zmiany.
7) ppkt 2 lit. f - w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, w granicach tej zmiany,
8) ppkt 2 lit. g - w zakresie uzasadnionego Interesu Zamawiającego.
4. Zmiany niniejszej umowy wymagają zgody obu stron wyrażonej w formie pisemnej w postaci aneksu do umowy pod rygorem nieważności.
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
95
|
Kryt 2 |
Temin gwarancji
|
Kryt 2p |
5
|
Adres strony internetowej siwz |
www.bip.boguchwala.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Urząd Miejski w Boguchwale
ul. Doktora Tkaczowa 134
36-040 Boguchwała
|
Data składania wniosków |
09/07/2015
|
Godzina składania wniosków |
09:30
|
Miejsce |
Urząd Miejski w Boguchwale
ul. Doktora Tkaczowa 134
36-040 Boguchwała
Biuro Obsługi Klienta - Parter
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
Projekt pn. Wyrównywanie szans mieszkańców Gminy Boguchwała oraz przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu jest współfinansowany ze środków wspólnotowych w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na lata 2007-2013, 8 Oś priorytetowa: Społeczeństwo informacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki, Działanie 8.3. - Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion.
|
Czy unieważnienie |
Tak
|