Rozbudowa i modernizacja monitoringu wizyjnego miasta w Jastrzębiu-Zdroju

Data publikacji 2015-07-02
Data zakończenia 2015-07-20 10:50:00
Instytucja Miasto Jastrzębie Zdrój - Wydział Infrastruktury Komunalnej i Inwestycji
Miejscowość Jastrzębie-Zdrój
Województwo śląskie
Branża
  • Kamery telewizyjne,
  • Urządzenia do przesyłu danych,
  • Cyfrowa aparatura nadawcza,
  • Aparatura do nagrywania i powielania dźwięku i obrazu wideo

Szczegóły

Numer ogłoszenia 163192 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 322400007, 322600003, 322700006, 323300005, 450000007, 453100003, 452000009, 452332001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót polegających na instalacji i montażu stanowiska monitorowania dla potrzeb rozbudowy systemu monitoringu miasta Jastrzębie-Zdrój, doprowadzeniu niezbędnej infrastruktury do każdego punktu kamerowego wymienionego poniżej, zapewnienie zasilań i przesyłu danych, podłączeniu oraz serwis kamer (zakupionych przez Wykonawcę).
Monitoring wizyjny miasta Jastrzębie-Zdrój ma być oparty o transmisję danych na sieci IP. Transmisja danych IP dla potrzeb monitoringu wizyjnego miasta, pomiędzy punktami kamerowymi a centrum monitorowania realizowana będzie w oparciu o istniejącą infrastrukturę światłowodową internetu szerokopasmowego Zamawiającego. Ze względu na wymagane parametry transmisji sieć nie może być zbudowana z wykorzystaniem transmisji radiowej. W zakres zamówienia wchodzi także likwidacja istniejącego systemu monitoringu miasta wykonanego w oparciu o system radiowy. Szczegóły do zaprojektowania i wykonawstwa podane są w załączonym programie funkcjonalno - użytkowym.
Sieć ma łączyć istniejące i nowe punkty kamerowe z centrum monitorowania zgodnie z lokalizacją podaną w treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miasto Jastrzębie Zdrój - Wydział Infrastruktury Komunalnej i Inwestycji
Ulica Al. Piłsudskiego 60
Nr domu 60
Miejscowość Jastrzębie-Zdrój
Kod Pocztowy 44-335
Województwo śląskie
Tel 032 4785302
Fax 032 4785350
Internet www.jastrzebie.pl
Regon 00052368990927
E-mail przetargi@um.jastrzebie.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam B
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 21/12/2015
Zaliczka Nie
Wiedza Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 roboty związane z wykonaniem lub rozbudową systemu monitoringu wizyjnego IP opierającego się na sieci światłowodowej o wartości 300.000,00 zł każda. Ocena spełniana warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.
Zdolne Wykonawca dysponuje lub będzie dysponować przy wykonywanych pracach: 1 osobą przyjmującą obowiązki kierownika budowy, posiadającą uprawnienia niezbędne do wykonywania prac, wymagane przepisami Prawo budowlane tj. uprawnienia budowlane o specjalności elektrycznej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; Uwaga: W przypadku specjalistów zagranicznych posiadających uprawnienia wydane poza terytorium Rzeczypospolitej Polski wymaga się od wykonawcy, aby osoby te spełniały odpowiednie warunki opisane w art. 12 a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tj. Dz. U. z 2010 r. nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) Ocena spełniana warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Inne dokumenty 1. Wypełniony formularz oferty wraz z oświadczeniem o zapoznaniu się z treścią specyfikacji i wzorem umowy oraz przyjęciu ich postanowień bez zastrzeżeń, o związaniu ofertą zgodny w treści z wzorem stanowiącym - załącznik nr 1; 2. Całkowita wartość realizacji zamówienia w rozbiciu na poszczególne punkty- załącznik nr 1a 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu, z którego wynika zakres, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Firmy (jeżeli Wykonawca jest reprezentowany przez pełnomocnika lub jeżeli istnieje ustawowy obowiązek ustanowienia pełnomocnika - jak w punkcie 10 SIWZ); 4. Pisemne zobowiązanie do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (przykładowy wzór - załącznik nr 2) - jeżeli dotyczy; 5. Przedstawienie kosztu brutto (cena scalona kalkulacji własnej) budowy zakresu wycenionego na podstawie PFU w rozbiciu na: - koszt wykonania każdego punktu kamerowego z osobna - koszt wykonania centrum monitoringu - koszt demontaży UWAGA: Pełnomocnictwo i pisemne zobowiązanie powinno być przedstawione w oryginale lub kserokopii poświadczonej notarialnie.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy . Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmian postanowień niniejszej umowy: a) w zakresie terminu wykonania, w przypadku: - zaistnienia zdarzeń uniemożliwiających wykonanie umowy w terminie, o którym mowa w §2 z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, udokumentowanych w sposób nie budzący zastrzeżeń, potwierdzonych protokolarnie, np. przedłużające się procedury uzyskania zgód od właścicieli gruntów, uprawomocnienie się stosownych pozwoleń lub zgłoszeń, przedłużające się procedury dot. postępowania przetargowego; - gdy zajdzie konieczność wykonania robót dodatkowych lub zamówień dodatkowych nie dających się przewidzieć na etapie sporządzania oferty, co zostanie potwierdzone protokołem konieczności; - wystąpienie niesprzyjających warunków pogodowych uniemożliwiających prowadzenie robót. W przypadku zaistnienia jednego z w/w warunków zmianie może ulec termin wykonania umowy o czas niezbędny na uwzględnienie powyższych okoliczności. b) w zakresie rzeczowym przedmiotu zamówienia w przypadku zaistnienia konieczności wykonania robót zamiennych lub robót dodatkowych, które realizowane będą w oparciu o protokoły robót zamiennych / protokoły konieczności robót dodatkowych, spisane przy udziale Zamawiającego i Wykonawcy, c) w zakresie finansowym w przypadku zaistnienia konieczności wykonania robót zamiennych lub robót dodatkowych. d) w zakresie innych podmiotów na zasobach, których Wykonawca się opierał wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu, a Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie wykaże spełnienie warunków w zakresie nie mniejszym niż wymagany na etapie postępowania, e) w zakresie Podwykonawców, wykazanych na etapie złożonej oferty, lub których konieczność ujawnienia wynikła na etapie realizacji zamówienia, którym Wykonawca powierzył lub ma zamiar powierzyć wykonanie części zamówienia, f) w zakresie osób posiadających wymagane uprawnienia, w przypadku zaistnienia zdarzeń losowych - w takim przypadku Wykonawca zobowiązany będzie do zaproponowania osoby legitymującej się uprawnieniami wymaganymi w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Warunkiem dokonania wyżej wymienionych zmian jest złożenie wniosku przez Stronę inicjującą wraz z opisem i uzasadnieniem proponowanej zmiany. 3. Zmiana postanowień zawartej umowy dokonywana będzie w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
Kod kryterium B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Gwarancja
Kryt 2p 5
Adres strony internetowej siwz www.bip.jastrzebie.pl
Adres uzyskania siwz Urząd Miasta Jastrzębie - Zdrój, Al. Piłsudskiego 60, pok. B503, 44-335 Jastrzębie - Zdrój
Data składania wniosków 20/07/2015
Godzina składania wniosków 10:50
Miejsce Urząd Miasta Jastrzębie - Zdrój, Al. Piłsudskiego 60, pok. B503, 44-335 Jastrzębie - Zdrój
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)