Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej na terenie Gminy Świecie nad Osą

Data publikacji 2015-07-02
Data zakończenia 2015-07-17 10:00:00
Instytucja Urząd Gminy
Miejscowość Świecie nad Osą
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do użytku w bezpośrednim kontakcie z ciałem ludzkim

Szczegóły

Numer ogłoszenia 163548 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 397123009, 444113007, 444117403, 444100007, 451127239, 452332506, 375352009, 444110004, 450000007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zamawiający ze względu na specyfikę prac podzielił zamówienie na następujące zadania:
Zadanie I - organizacja placu zabaw zakup wyposażenia i montaż urządzeń na 2 placach zabaw /szczegółowy opis zadania zamieszczony jest w załączniku nr 7 do SIWZ,
Zadanie II - biały montaż i inne prace remontowe w budynku - załącznik nr 8 do SIWZ.

Miejsce realizacji zadania:
- Szkoła Podstawowa w Lisnowie;
- Szkoła Podstawowa w Linowie;
- Szkoła Podstawowa w Bursztynowie;

Uwaga!!!
Podane w opisach przedmiotu zamówienia nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 i art. 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r., Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych Zamawiającego.
Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełniania tego samego poziomu jakościowego, merytorycznego oraz gwarantujące taką samą funkcjonalność jak produkty opisane w przedmiocie zamówienia.
W przypadku wystąpienia nazw własnych lub handlowych należy rozumieć, że dopuszcza się materiały i urządzenia o takich samych parametrach lub równoważnych właściwościach i parametrach, lecz nie gorszych niż określone. W przypadku zaproponowania produktu równoważnego wymaga się, aby odpowiadał on pod względem jakości, trwałości i funkcjonalności wyrobom przedstawianym w opisie przedmiotu zamówienia.
Wszystkie wskazania z nazwy urządzeń występujących w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz załącznikach do niej należy rozumieć, jako określenie wymaganych minimalnych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych wskazaniom tym towarzyszą wyrazy lub równoważne. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie urządzeń równoważnych opisanych w SIWZ, jest zobowiązany wykazać, że oferowane urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, każdego zadania zawierają Załączniki od nr 7 i nr 8 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Urząd Gminy
Ulica 1
Nr domu 1
Miejscowość Świecie nad Osą
Kod Pocztowy 86-341
Województwo kujawsko-pomorskie
Tel 056 4661613
Fax 056 4661621
Internet www.swiecienadosa.lo.pl
Regon 00054245100000
E-mail gmina@swiecienadosa.lo.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam B
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 25/08/2015
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenie - załącznik nr 2
Wiedza Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykonanie zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowe ukończenie zadania w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 robót budowlanych, polegających na: dla Zadania I budowie, przebudowie wraz z montażem wyposażenia i wykonania bezpieczniej nawierzchni na tych placach zabaw z wykazaniem w każdym obiekcie wskazanym jako doświadczenie, prac budowlanych i montażu elementów wyposażenia tożsamego z zakresem wymaganych robót budowlanych w przedmiotowym postępowaniu przetargowym o minimalnej wartości roboty budowlanej 15.000,00 zł brutto (słownie: piętnaście tysięcy zł) dla każdej ze wskazanych robót. dla Zadania II biały montaż wyposażenia i wykonania prac budowlanych, remontowych w każdym obiekcie wskazanym jako doświadczenie, prac budowlanych i montażu elementów wyposażenia tożsamego z zakresem wymaganych robót budowlanych w przedmiotowym postępowaniu przetargowym o minimalnej wartości roboty budowlanej 15.000,00 zł brutto (słownie: piętnaście tysięcy zł) dla każdej ze wskazanych robót. Przy ocenie spełniania tego warunku udziału przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum i innych form prawnych) wielkości stanowiące o spełnianiu warunku, tj. liczba wykonanych robót, będą zsumowane z dokumentów składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie wskazanego przez nich zadania zamówienia. Sumowaniu nie podlega wartość robót podana w warunku. Wartości podane w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego dla wartości robót budowlanych należy przeliczyć wg średniego kursu NBP na dzień odbioru tych robót, podając datę i kurs. Potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. - załącznik nr 4
Potencjał Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenie - załącznik nr 2
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenie - załącznik nr 2
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenie - załącznik nr 2
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zamawiający określa następujące warunki, w jakich przewiduje możliwość dokonania zmian zawartej umowy, w szczególności w przypadku: - konieczność przedłużenia terminu umownego z powodu: -zmian zakresu dostaw wynikających z wprowadzenia zmian istotnych lub nieistotnych w rozumieniu w dokumentacji projektu o dofinansowanie zadania przez Urząd Marszałkowski, które wynikły w trakcie realizacji zamówienia i były konieczne w celu prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, -konieczności wykonania dodatkowych badań, ekspertyz, analiz, uzgodnień itp., -konieczności wykonania dostaw zamiennych niewykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia, a koniecznych dla wykonania całości dostaw i uzyskania założonego efektu użytkowego, -konieczności wykonania prac wynikających z zaleceń organów uprawnionych w danej dziedzinie, -nadzwyczajnych zdarzeń gospodarczych lub okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy, -działania siły wyższej, tj. wyjątkowego zdarzenia lub okoliczności, (np. przeszkody atmosferyczne o charakterze katastrof). Nie uważa się za czynnik zakłócający wpływ czynników atmosferycznych w czasie realizacji robót, który przy składaniu ofert musi być normalnie brany pod uwagę. Zamawiający informuje, że zmiana terminu wykonania zamówienia umowy może zostać dokonana wyłącznie za zgodą Instytucji Zarządzającej dofinansowaniem Projektu i o czas przez nią zaakceptowany. Z tytułu zmiany terminu wykonania zamówienia Wykonawcy nie przysługuje prawo żądania wyższego wynagrodzenia. - rezygnacji Zamawiającego z części dostaw i związanej z tym zmiany kwoty wynagrodzenia określonego w § 4 ust. 1 umowy, - zwiększenia lub zmniejszenia ilości sztuk asortymentów wynikających z rzeczywistych obmiarów, zapotrzebowania. - zmiany podwykonawców robót w przypadku wystąpienia o zmianę na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy, - ustawowej zmiany stawki VAT oraz związanej z tym zmiany kwoty wynagrodzenia brutto określonej w § 4 ust. 1 (kwota netto pozostaje bez zmian). W przypadku żądania przedłużenia terminu umownego z przyczyn zależnych od Wykonawcy określonych w ust. 2, zostanie przeprowadzona następująca procedura: - Wykonawca prześle Zamawiającemu projekt zmian do umowy (aneks) w terminie co najmniej 14 dni przed datą upływu terminu zakończenia umowy wraz z pisemnym uzasadnieniem, - Zamawiający udzieli pisemnej odpowiedzi lub odeśle podpisany aneks do umowy przed upływem terminu wykonania umowy. - Warunkiem dokonania zmian postanowień umowy jest zgoda obu stron wyrażona na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany w formie aneksu do umowy.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.bip.swiecienadosa.lo.pl
Adres uzyskania siwz Urząd Gminy Świecie nad Osą 86 - 341 Świecie nad Osą pokój nr 9
Data składania wniosków 17/07/2015
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Urząd Gminy Świecie nad Osą 86 - 341 Świecie nad Osą pokój nr 1 (sekretariat)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Zamówienie jest współfinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej.
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)