Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Centrum Usług Wspólnych
|
Ulica |
ul. Powsińska 69/71
|
Nr domu |
69/71
|
Miejscowość |
Warszawa
|
Kod Pocztowy |
02-903
|
Województwo |
mazowieckie
|
Tel |
22 6946359
|
Fax |
22 6946076
|
Internet |
cokprm.gov.pl
|
Regon |
01226172500000
|
E-mail |
eszlasa@cokprm.gov.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Inny: Instytucja gospodarki budżetowej.
|
Rodzaj zam inny |
Instytucja gospodarki budżetowej.
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Okres trwania zamówienia |
15
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi posiadać świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego minimum trzeciego stopnia do ochrony informacji niejawnych o klauzuli Poufne lub wyższe wydane zgodnie z art. 54 ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (tj. Dz. U. nr 182, poz. 1228 z późn. zm.). W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego powyższy warunek, musi spełniać każdy z podmiotów tworzących konsorcjum, a także każdy z podwykonawców wykazanych w ofercie. W przypadku, gdy okres ważności świadectwa bezpieczeństwa przemysłowego jest krótszy niż termin realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie, że zobowiązuje się dostarczyć najpóźniej na 14 dni przed terminem wygaśnięcia świadectwa bezpieczeństwa przemysłowego ważne świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego.
|
Wiedza |
Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że
w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych uwzględniane są również nadal wykonywane), wykonał co najmniej jedną dostawę wraz z instalacją i wdrożeniem urządzeń do bezpiecznego korzystania z zasobów poczty elektronicznej o łącznej wartości minimum 50.000 zł brutto.
|
Potencjał |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Zdolne |
Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował osobami, które posiadają następujące kwalifikacje zawodowe, doświadczenie, wykształcenie oraz wymagane uprawnienia:
co najmniej jedna osoba z wiedzą potwierdzoną certyfikatem producenta dla proponowanego rozwiązania na poziomie Experta lub na poziomie zaawansowanym
co najmniej jedna osoba z minimum 2 letnim doświadczeniem w zakresie wdrażania i administrowania oferowanymi urządzeniami oraz udział
w przynajmniej 1 wdrożeniu oferowanego urządzenia
|
Sytuacja |
Warunek, ten zostanie uznany za spełniony gdy Wykonawca przedstawi opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 100.000 zł. (sto tysięcy złotych).
|
Oswiadczenie potwierdzenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 13 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 16 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
3.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian Istotnych postanowień umowy
w następujących przypadkach:
a)wynikających ze specyfiki działalności Zamawiającego potrzeb w zakresie zmiany terminów wykonania lub odbioru przedmiotu umowy;
b)zmiany nazwy, adresu, statusu firmy;
c)urzędowej zmiany wysokości stawki podatku VAT poprzez wprowadzenie nowej stawki VAT dla towarów, których ta zmiana będzie dotyczyć i zmiany wynagrodzenia brutto wynikającej ze zmiany stawki podatku;
d)zmiany podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca realizuje przedmiot umowy, po uprzedniej akceptacji Zamawiającego,
e)zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy z uwagi na:
-konieczność zmiany sposobu wykonania umowy, o ile zmiana taka jest konieczna w celu prawidłowego wykonania umowy;
-okoliczności leżące po stronie Zamawiającego, w szczególności czasowe wstrzymanie realizacji umowy przez Zamawiającego;
-okoliczności wynikające z działania siły wyższej, uniemożliwiające wykonanie przedmiotu umowy;
f)innych przyczyn zewnętrznych, skutkujących niemożliwością prowadzenia działań w celu wykonania umowy;
4.W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w ust. 3 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia realizacji przedmiotu umowy w sposób należyty.
5.Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych
w szczególności:
1)zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego),
2)zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami.
6.Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę lub nie bez podawania uzasadnienia odmowy. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody zarówno przez Zamawiającego jak i przez Wykonawcę.
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
80
|
Kryt 2 |
długość gwarancji ponad 36 miesięcy
|
Kryt 2p |
20
|
Adres strony internetowej siwz |
www.cuw.gov.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Centrum Usług Wspólnych z siedzibą w Warszawie
ul. Powsińska 69/71, 02-903 Warszawa
|
Data składania wniosków |
10/07/2015
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
Miejsce |
Centrum Usług Wspólnych z siedzibą w Warszawie
ul. Powsińska 69/71, 02-903 Warszawa
Wydział zamówień Publicznych pok. 102
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|
Inne dokumenty |
Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą:
1. Oświadczenia lub dokumenty określone w Rozdziale IV podrozdziale II: Oświadczenia lub dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału i wykazujące brak podstaw do wykluczenia z postępowania.
2. Dokumenty potwierdzające, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego dla przedmiotu zamówienia:
2.1. Specyfikacja techniczna - Załącznik nr 2 do SIWZ (Wykonawca do oferty załącza tabelę
z parametrami technicznymi sprzętu, który oferuje w danej części zamówienia).
Uwaga!!!
W specyfikacji technicznej należy wypełnić każdy wiersz tabeli, opisując dokładnie każdy parametr wymagany przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest wpisać m.in. model, typ urządzenia, nazwę producenta, nazwę producenta zastosowanych podzespołów oraz inne wymagane parametry ich liczbę i wielkość. Wykonawca zobowiązany jest do potwierdzenia wszystkich wymagań zawartych
w specyfikacji technicznej. Specyfikacja techniczna stanowi element oferty i nie podlega uzupełnieniu na zasadach określonych w przepisach art. 26 ust. 3 ustawy Pzp. Konsekwencją niewłaściwego wypełnienia Specyfikacji technicznej jest jej niezgodność ze SIWZ i odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp.
2.2. Certyfikaty i dokumenty:
Deklaracja zgodności CE dla oferowanego sprzętu (należy dołączyć do oferty);
Dokument poświadczający, że oferowany sprzęt jest produkowany zgodnie
z normami Energy Star 5.0 (należy dołączyć do oferty) - dokument wymagany dla części 1 i 2.
3. Inne wymagane oświadczenia i dokumenty:
3.1. Wypełniony Formularz Oferty - Załącznik nr 1 do SIWZ;
3.2. Wypełniony Formularz cenowy - Załącznik nr 1A do SIWZ;
3.3. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy;
3.4. W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie
o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp;
3.5. W przypadku, gdy Wykonawca korzysta z wiedzy i doświadczenia lub zdolności finansowych, zobowiązany jest załączyć oryginał dokumentu zawierającego zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia w zakresie określonym przez Zamawiającego w Rozdziale IV Podrozdziale II pkt 1.2.
|