Dostawa wraz z montażem szaf ubraniowych i biurowych, mebli kuchennych i wyposażenia kuchennego dla potrzeb zaplecza dydaktycznego w miejscowości Chociński Młyn

Data publikacji 2015-07-03
Data zakończenia 2015-07-13 10:00:00
Instytucja Park Narodowy "Bory Tucholskie"
Miejscowość Charzykowy
Województwo pomorskie
Branża
  • Meble biurowe,
  • Meble i wyposażenie kuchni

Szczegóły

Numer ogłoszenia 164710 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391300002, 391410002, 511000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa wraz z montażem szaf ubraniowych i biurowych, mebli kuchennych i wyposażenia kuchennego dla potrzeb zaplecza dydaktycznego w miejscowości Chociński Młyn. Szczegółowy zakres opisu przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Park Narodowy "Bory Tucholskie"
Ulica ul. Długa 33
Nr domu 33
Miejscowość Charzykowy
Kod Pocztowy 89-606
Województwo pomorskie
Tel 52 3988397
Fax 52 3988397
Internet www.pnbt.com.pl
Regon 22158041400000
E-mail sekretariat@pnbt.com.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Adres dyn zak www.bip.pnbt.com.pl
Rodzaj zamówienia Inny: inna osoba prawna
Rodzaj zam inny inna osoba prawna
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/08/2015
Zaliczka Nie
Niepełnosprawne Nie
Wadium Zamawiający nie żąda od Wykonawcy wniesienia wadium.
Uprawnienie Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.
Wiedza Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.
Potencjał Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty Inne dokumenty niewymienione w pkt. III.4) albo w pkt III.5. Oferta winna zawierać wypełniony formularz OFERTA - wg załącznika do SIWZ - Rozdział B oraz niżej wymienione dokumenty: dokumenty wymienione w dziale IX niniejszej SIWZ, inne dokumenty wymagane od Wykonawców: pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę do występowania w imieniu Wykonawcy, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z dokumentów rejestrowych lub w przypadku, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Pzp - wg załącznika nr 6 do SIWZ. Oferta oraz pozostałe dokumenty, dla których Zamawiający określił wzory w formie załączników do niniejszej SIWZ, winny być sporządzone zgodnie z tymi wzorami, co do treści oraz opisu kolumn i wierszy. Oferta winna być sporządzona pod rygorem nieważności, w formie pisemnej (ręcznie, na maszynie do pisania lub w postaci wydruku komputerowego), w języku polskim, w formie zapewniającej pełną czytelność jej treści. Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie oferty w postaci elektronicznej. Wszystkie strony oferty zawierające jakąkolwiek treść winny być podpisane lub parafowane przez Wykonawcę. W treści oferty winna być umieszczona informacja o ilości stron oferty. Wszelkie zmiany w treści oferty (poprawki, przekreślenia, dopiski) powinny być podpisane lub parafowane - w przeciwnym wypadku nie będą uwzględniane. Wypełniony i podpisany formularz Oferta winien być złożony, jako oryginał. Oferta winna zawierać spis załączników z podaniem numerów stron. W przypadku gdyby oferta zawierała informacje, stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawca winien w sposób, nie budzący wątpliwości zastrzec (nie później niż w terminie składania ofert), które spośród zawartych w ofercie informacji stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa i nie mogą one być udostępnione. Informacje te winny być umieszczone w osobnym wewnętrznym opakowaniu, kartki zawierające informacje zastrzeżone powinny być ze sobą połączone i ponumerowane z zachowaniem ciągłości numeracji stron oferty.
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu umowy zostanie zapłacone Wykonawcy w terminie do 30 dni od daty dostarczenia przez Wykonawcę Zamawiającemu poprawnie wystawionej faktury. 2. Zamawiający naliczy kary umowne na warunkach i w wysokości określonych we wzorze umowy. 3. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku: 1) wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy skutkujących niemożliwością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu umowy i Zamawiający uzna je za zasadne, 2) zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego, 3) wystąpienia siły wyższej. 4. W przypadku zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, wymieniony w pkt 1-3, termin ten może ulec przedłużeniu nie dłużej jednak niż o czas trwania tych okoliczności. 6. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie zmiany osób wymienionych w umowie w przypadku: 1) śmierci, choroby, rezygnacji, zwolnienia pracownika lub innych zdarzeń losowych, 2) zastrzeżeń jednej ze strony, co do kompetencji ww. osób. W takim przypadku nowa osoba musi spełniać wymagania określone w SIWZ.
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz www. bip.pnbt.com.pl
Adres uzyskania siwz Park Narodowy Bory Tucholskie, ul. Długa 33, 89-606 Charzykowy
Data składania wniosków 13/07/2015
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Park Narodowy Bory Tucholskie, ul. Długa 33, 89-606 Charzykowy. Sekretariat - pokój nr 2 w terminie do dnia 13.07.2015
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)