ZP/4/2015

Data publikacji 2015-07-03
Data zakończenia 2015-07-13 10:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łapach
Miejscowość Łapy
Województwo podlaskie
Branża
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne,
  • Usługi analizy systemu i programowania,
  • Usługi wdrażania oprogramowania,
  • Usługi konfiguracji oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 99155 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 480000008, 722400009, 722630006, 722650000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług integracji pomiędzy platformą szpitala a platformą regionalną projektu Podlaski System Informatyczny e-Zdrowie w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Łapach nr: WND-RPPD.04.01.00-20-004/12 realizowanego w ramach Umowy nr UDA-RPPD.04.01.00-20-004/12-00 z dnia 14 Maja 2013 r.
2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łapach
Ulica ul. Korczaka 23
Nr domu 23
Miejscowość Łapy
Kod Pocztowy 18-100
Województwo podlaskie
Tel 085 814 24 38
Fax 085 814 24 82
Regon 05064480400000
E-mail szpital_lapy@bk.home.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/10/2015
Wadium 1.W postępowaniu wymagane jest wniesienie wadium w wysokości 7 000,00 PLN ( słownie: siedem tysięcy PLN ) policzone zgodnie z art. 45 ust 4 Pzp na podstawie art. 32 ust 1 Pzp. 2. Wadium, o którym mowa w ppkt 1 może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu,poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych,poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275).3.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.4.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy : Spółdzielczy Bank Rozwoju w Szepietowie 63 8769 0002 0392 2028 2000 0030 z dopiskiem - Usługi wykonania integracji pomiędzy platformą szpitala a platformą regionalną projektu Podlaski System Informatyczny e-Zdrowie w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Łapach. 5. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 6.W przypadku wniesienia wadium w formie (lub formach), o której mowa w ppkt 2 lit. b-e, dokument w oryginale należy złożyć, oddzielnie (w odrębnej kopercie) od składanej oferty, przed upływem terminu składania ofert. Złożone w ten sposób wadium musi zabezpieczać wszystkie przesłanki, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy (z wyłączeniem warunku określonego w art. 46 ust. 5 pkt 2 ustawy - jeśli Zamawiający nie żąda wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy) oraz swym okresem ważności obejmować co najmniej termin związania ofertą. 7. Wadium, określone w ppkt 6 należy złożyć w zamkniętej kopercie, zapieczętowanej w sposób gwarantujący zachowanie w poufności jej zawartości oraz zabezpieczającej jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert. 8. Wadium składa się w: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łapach , ul. Janusza Korczaka 23, 18-10 Łapy , pokój 109 ( SEKRETARIAT 9. Kopertę, o której mowa w ppkt 7 należy zaadresować według poniższego wzoru: WADIUM DOTYCZĄCE PRZETARGU NA: Usługi wykonania integracji pomiędzy platformą szpitala a platformą regionalną projektu Podlaskie System Informatyczny e-Zdrowie w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Łapach , NIE OTWIERAĆ PRZED TERMINEM 13. 07. 2015 r. godz. 10:30 .10.Koperta poza oznakowaniem jak wyżej powinna być opisana nazwą i adresem Wykonawcy.
Zaliczka Nie
Uprawnienie W celu wykazania spełnienia powyższego warunku, Wykonawca musi dowieść, iż zgodnie z art. 22 ust 1 pkt 2 ustawy, posiada niezbędne uprawnienia do wykonywania działalności o ile przepisy ustawy nakładają taki obowiązek.
Wiedza W celu wykazania spełnienia powyższego warunku, Wykonawca musi dowieść, iż zgodnie z art. 22 ust 1 pkt 2 ustawy, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie, przed upływem terminu składania ofert, wykonał należycie: 1) przynajmniej 1 zamówienie obejmujące usługi integracji zintegrowanych gotowych systemów typu HIS, ERP i BI działających na tej samej komercyjnej platformie baz danych, wraz z integracją z systemem podobnego typu, np. platformą regionalną lub innym podmiotem leczniczym, szyną danych, dla podmiotu leczniczego z minimalną liczbą łóżek 50, o wartości nie mniejszej niż 300.000,00 złotych brutto.
Potencjał W celu spełnienia powyższego warunku, wykonawca musi dowieść, iż zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy, dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. - Tester (minimum 1 osoba): który posiada co najmniej 24 miesięczne doświadczenie w testowaniu aplikacji oraz znajomość procedur, metod i narzędzi testowych; który uczestniczył w co najmniej 1 projekcie informatycznym o wartość co najmniej równej lub wyższej niż 1 000 000 PLN brutto;- Ekspert ds. oprogramowania web (minimum 2 osoby): który posiada co najmniej 24 miesięczne doświadczenie w programowaniu aplikacji w środowisku webowym; który posiada co najmniej 12 miesięczne doświadczenie w zakresie wykorzystywania standardów WSDL, XML, XML Schema, SOAP, JMS, JCA; - Ekspert ds. baz danych (minimum 2 osoby): który poosiada co najmniej 24 miesięczne doświadczenie w zakresie projektowania (tworzenia) baz danych; który posiada co najmniej 24 miesięczne doświadczenie w optymalizacji baz danych pod kątem wydajności poparte projektowaniem bazy danych zwierającej powyżej 15 000 000 rekordów; który w ciągu ostatnich 3 lat uczestniczył w co najmniej 1 projekcie obejmującym swym zakresem budowę architektury systemów informatycznych był odpowiedzialny za zaprojektowanie architektury bazodanowej systemu IT o wartości co najmniej równej lub wyższej niż 1 000 000 PLN brutto; W przypadku korzystania z potencjału osobowego firm trzecich, należy złożyć odpowiednie oświadczenia firm zobowiązujące do oddania osób na czas wykonywania zamówienia z oznaczeniem zamówienia i roli wykonywanej w zamówieniu.
Zdolne W celu spełnienia powyższego warunku, wykonawca musi dowieść, iż zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy, dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. - Tester (minimum 1 osoba): który posiada co najmniej 24 miesięczne doświadczenie w testowaniu aplikacji oraz znajomość procedur, metod i narzędzi testowych; który uczestniczył w co najmniej 1 projekcie informatycznym o wartość co najmniej równej lub wyższej niż 1 000 000 PLN brutto; - Ekspert ds. oprogramowania web (minimum 2 osoby): który posiada co najmniej 24 miesięczne doświadczenie w programowaniu aplikacji w środowisku webowym; który posiada co najmniej 12 miesięczne doświadczenie w zakresie wykorzystywania standardów WSDL, XML, XML Schema, SOAP, JMS, JCA; - Ekspert ds. baz danych (minimum 2 osoby): który poosiada co najmniej 24 miesięczne doświadczenie w zakresie projektowania (tworzenia) baz danych; który posiada co najmniej 24 miesięczne doświadczenie w optymalizacji baz danych pod kątem wydajności poparte projektowaniem bazy danych zwierającej powyżej 15 000 000 rekordów; który w ciągu ostatnich 3 lat uczestniczył w co najmniej 1 projekcie obejmującym swym zakresem budowę architektury systemów informatycznych był odpowiedzialny za zaprojektowanie architektury bazodanowej systemu IT o wartości co najmniej równej lub wyższej niż 1 000 000 PLN brutto; W przypadku korzystania z potencjału osobowego firm trzecich, należy złożyć odpowiednie oświadczenia firm zobowiązujące do oddania osób na czas wykonywania zamówienia z oznaczeniem zamówienia i roli wykonywanej w zamówieniu.
Sytuacja W celu spełnienia powyższego warunku, Wykonawca musi dowieść, iż zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, wykaże, iż posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 350.000,00 zł.
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 15 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające 1. Formularz ofertowy - który należy sporządzić wg wzoru załączonego przez Zamawiającego - Załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę- Ilekroć w SIWZ (w tym w załącznikach do SIWZ) występuje wymóg podpisywania dokumentów lub oświadczeń lub też poświadczania kopii dokumentów za zgodność z oryginałem, należy przez to rozumieć, że podpisywanie (poświadczanie) tych oświadczeń i dokumentów winno być opatrzone podpisem (podpisami) osoby (osób) uprawnionej (uprawnionych) do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym dokumencie (np. rejestrze) lub osobę (osoby) upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy na podstawie pełnomocnictwa.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zmiany Umowy możliwe są wyłącznie przy zachowaniu warunków, o których mowa w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r. ,poz. 907 z późn. zm.). 2. Zmiany umowy są możliwe w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, i SIWZ i nie spowodują podwyższenia wynagrodzenia Wykonawcy, w następujących przypadkach: 1) zmiany stanu prawnego lub stanu faktycznego, których nie dało się przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności i nie są one zawinione przez Strony, 2) przedłużenia wykonania przedmiotu Umowy z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, 3) obiektywnej konieczności zastosowania zamiennych sposobów wykonania przedmiotu Umowy, której nie można było wcześniej przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności, nie jest ona zawiniona przez Strony i nie spowoduje obniżenia jakości i funkcjonalności przedmiotu Umowy, 3. O ile Umowa nie stanowi inaczej wszelkie zmiany Umowy będą dokonywane w formie pisemnego aneksu do Umowy pod rygorem nieważności.
Kod kryterium B
Kryt 1p 0.94
Kryt 2 termin realizacji zamówienia
Kryt 2p 0.06
Adres strony internetowej siwz www. szpitallapy.pl
Adres uzyskania siwz Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łapach, ul. Korczaka 23, 18-100 Łapy, pokój 109 (Sekretariat)
Data składania wniosków 13/07/2015
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łapach, ul. Korczaka 23, 18-100 Łapy, pokój 109 (Sekretariat)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)