Data publikacji |
2015-07-07 |
Data zakończenia |
2015-07-16 11:00:00 |
Instytucja |
Wyższa Szkoła Oficerska Wojsk Lądowych im. gen. Tadeusza Kościuszki |
Miejscowość |
Wrocław |
Województwo |
dolnośląskie |
Branża |
- Bielizna pościelowa,
- Bielizna stołowa,
- Bielizna toaletowa i kuchenna,
- Wyroby meblarskie,
- Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do czyszczenia; żelazka do prasowania,
- Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki,
- Odzież przemysłowa,
- Odzież wierzchnia,
- Koszulki i koszule,
- Odzież specjalna,
- Kapelusze i nakrycia głowy,
- Obuwie ochronne,
- Urządzenia głośnikowe,
- Sprzęt bezpieczeństwa
|
Szczegóły
|
Numer ogłoszenia |
100321 / 2015 |
Typ dokumentu |
ZP-400 |
Kod CPV |
180000009, 181130004, 182000001, 183300001, 184100006, 184400005, 188300006, 323422004, 337330007, 331990001, 351134003, 351134302, 429247903, 395141009, 395130001, 395125009, 395161209, 395120004, 427161205, 397135008, 397132115 |
Adres strony internetowej siwz |
|
BZP |
Zobacz
|
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Wyższa Szkoła Oficerska Wojsk Lądowych im. gen. Tadeusza Kościuszki
|
Ulica |
ul. Czajkowskiego 109
|
Nr domu |
109
|
Miejscowość |
Wrocław
|
Kod Pocztowy |
51-150
|
Województwo |
dolnośląskie
|
Tel |
261 658 666
|
Fax |
261 658 425
|
Internet |
http.//www. wso.wroc.pl
|
Regon |
93038806200000
|
E-mail |
zamowieniapubliczne@wso.wroc.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Uczelnia publiczna
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Tak
|
Liczba częsci |
5
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
31/12/2015
|
Wadium |
Zamawiający odstępuje od obowiązku wnoszenia wadium.
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamówienie nie wymaga szczególnych uprawnień.
Zamawiający dokona oceny tego warunku zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia o spełnieniu udziału w postępowaniu zgodnie z art.. 22 ust 1 Ustawy Pzp - załączonego do oferty
|
Wiedza |
Posiada wiedzę i doświadczenie tj.: wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej trzech dostaw, których przedmiotem były dostawy wszelkiego rodzaju odzieży roboczej ochronnej, wyrobów pościelowych lub bielizny osobistej (dotyczy części I-II i V) o wartości nie mniejszej niż:
50 tys. zł każda dla cz. I
3 tys. zł każda dla cz. II
20 tys. zł każda dla cz. III
3 tys. zł każda dla cz. V
lub dostawy sprzętu AGD (dotyczy części IV) o wartości nie mniejszej niż:
10 tys. zł każda dla cz. IV.
Zamawiający dokona oceny tego warunku zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, na podstawie złożonego wykazu wraz z załączonymi do oferty dokumentami potwierdzającymi, że dostawy zostały wykonane należycie
|
Potencjał |
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny tego warunku zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia o spełnieniu udziału w postępowaniu zgodnie z art.. 22 ust 1 Ustawy Pzp - załączonego do oferty.
|
Zdolne |
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny tego warunku zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia o spełnieniu udziału w postępowaniu zgodnie z art.. 22 ust 1 Ustawy Pzp - załączonego do oferty.
|
Sytuacja |
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny tego warunku zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia o spełnieniu udziału w postępowaniu zgodnie z art.. 22 ust 1 Ustawy Pzp - załączonego do oferty.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 5 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 |
Wykaz wykonanych głównych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, że dostawy te zostały wykonane należycie. W celu oceny wiedzy
i doświadczenia Wykonawcy wykaz powinien zawierać co najmniej trzy wykonane dostawy, których przedmiotem były dostawy: wszelkiego rodzaju odzieży roboczej ochronnej, wyrobów pościelowych lub bielizny osobistej (dotyczy części I-II i V)
o wartości nie mniejszej niż:
50 tys. zł każda dla cz. I
3 tys. zł każda dla cz. II
20 tys. zł każda dla cz. III
3 tys. zł każda dla cz. V
lub dostawy sprzętu AGD (dotyczy części IV) o wartości nie mniejszej niż: 10 tys. zł każda dla cz. IV,
z podaniem opisu zakresu wykonywanych dostaw, ich wartości, dat wykonania
i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie np. referencji. Wykaz musi zawierać, co najmniej 3 realizacje spełniające powyższe wymagania. W przypadku wykazania kontraktów zawartych w walucie innej niż PLN, wartość tego kontraktu należy przeliczyć na PLN po kursie średnim NBP obowiązującym w dniu podpisania kontraktu (w takim przypadku należy podać daty podpisania kontraktu). Wartość tych kontraktów należy również przedstawić w EURO.
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok potw 1 |
Tak
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dokumenty potwierdzające |
Opis techniczny poszczególnych pozycji przedmiotu zamówienia zawierający oferowane przedmioty. Opis powinien zawierać minimum dane umożliwiające ocenę Zamawiającemu, czy dany przedmiot spełnia wymogi SIWZ (minimalne wymagania zawiera techniczny opis przedmiotu zamówienia). Zamawiający wymaga dla wszystkich pozycji przedmiotu zamówienia opisu.
|
Inne dokumenty |
1. Ofertę - formularz ofertowy przygotowany na podstawie wzoru przedstawionego przez Zamawiającego - załącznik A.
2. Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów, lub inny dokument wskazujący, że oferta jest podpisana przez osobę uprawnioną - załącznik 6.
W przypadku, gdy podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawcy, zaciągania w jego imieniu zobowiązań finansowych w wysokości odpowiadającej cenie oferty nie wynika z dokumentów stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru), to do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza, kopię umocowania wystawionego na reprezentanta Wykonawcy przez osoby do tego upełnomocnione.
3. Pisemne zobowiązanie podmiotów udostępniających Wykonawcy doświadczenie i wiedzę niezbędną do wykonania zamówienia wraz
z określeniem terminu udostępnienia - załącznik 7.
4. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zgodnie z ustawą Pzp - załącznik 8.
5. Wykaz części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom. Wypełnienie tego załącznika jest obowiązkowe wyłącznie wtedy, gdy Wykonawca zamierza powierzyć część Zamówienia podwykonawcom - załącznik 9.
6. Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów
(t.j. Dz.U. z 2015 r., poz. 184) albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej - załącznik 10.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Jeżeli w trakcie realizacji umowy producent oryginalnego środka zakończy jego produkcję, dopuszcza sie zaoferowanie produktu zamiennego, a taka zmiana asortymentu nie będzie stanowić zmiany zapisów umownych i wymagać będzie jedynie stosownej informacji o tym fakcie wraz z załączeniem oświadczenia producenta środka o zaprzestaniu produkcji.
2. Dopuszcza się zmianę danych Wykonawcy, takich jak np.: zmiana adresu, konta bankowego, osób do kontaktu, itp.
3. Warunki dokonania zmian:
3.1 Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron, wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności,
3.2 Strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy opisze zaistniałe okoliczności, uzasadni, udokumentuje zaistniałe okoliczności, obliczy koszty zmiany, jeżeli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenia Wykonawcy, opisze wpływ na termin wykonania umowy. Wniosek o zmianę postanowień musi być wyrażony na piśmie.
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
80
|
Kryt 2 |
Gwarancja
|
Kryt 2p |
20
|
Adres strony internetowej siwz |
http.//www. wso.wroc.pl/
|
Adres uzyskania siwz |
Wyższa Szkoła Oficerska Wojsk Lądowych, 51-150 Wrocław , ul. Czajkowskiego 109, budynek 104, pokój 2
|
Data składania wniosków |
16/07/2015
|
Godzina składania wniosków |
11:00
|
Miejsce |
Siedziba Zamawiającego ul. Czajkowskiego 109, 51-150 Wrocław, kancelaria Jawna budynek nr 8 pokój 121 I piętro
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|