CTM/BZ/ZZ/62/15 dostawa i uruchomienie urządzenia do dozowania płynów montażowych jedno i dwuskładnikowych wraz ze szkoleniem

Data publikacji 2015-07-07
Data zakończenia 2015-07-16 10:00:00
Instytucja Ośrodek Badawczo - Rozwojowy Centrum Techniki Morskiej
Miejscowość Gdynia
Województwo pomorskie
Branża
  • Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne,
  • Urządzenia elektromechaniczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 100437 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 317000003, 317200009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

dostawa i uruchomienie urządzenia do dozowania płynów montażowych jedno i dwuskładnikowych wraz ze szkoleniem

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Ośrodek Badawczo - Rozwojowy Centrum Techniki Morskiej
Ulica ul. A. Dickmana 62
Nr domu 62
Miejscowość Gdynia
Kod Pocztowy 81-109
Województwo pomorskie
Tel 058 6665318
Fax 058 6665304
Regon 00098823000000
E-mail adam.konieczny@ctm.gdynia.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Jednostka Naukowa
Rodzaj zam inny Jednostka Naukowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 14
Zaliczka Nie
Uprawnienie Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi oświadczenie o spełnianiu ww. warunku.
Wiedza Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi oświadczenie o spełnianiu ww. warunku.
Potencjał Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi oświadczenie o spełnianiu ww. warunku.
Zdolne Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi oświadczenie o spełnianiu ww. warunku.
Sytuacja Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi oświadczenie o spełnianiu ww. warunku.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom Zamawiającego należy przedstawić: a)opis parametrów technicznych oferowanego sprzętu - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2A do SIWZ.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy § 7. Zmiany, odstąpienie od umowy lub jej rozwiązanie 1. Zmiany, uzupełnienia, odstąpienie i rozwiązanie niniejszej umowy dla swej ważności wymagają formy pisemnej. 2. ZAMAWIAJĄCY może odstąpić od niniejszej umowy w trybie natychmiastowym w przypadku, gdy: a) Wykonawca stanie się niewypłacalny i zostanie złożony wniosek o upadłość WYKONAWCY, b) zostanie otwarta likwidacja lub nastąpi rozwiązanie WYKONAWCY, c) WYKONAWCA nie będzie wykonywał przedmiotu umowy z wymaganą starannością lub będzie realizował ją niewłaściwie i niezgodnie z umową, pomimo wcześniejszego wezwania ZAMAWIAJĄCEGO i bezskutecznego upływu odpowiedniego terminu wyznaczonego w takim wezwaniu na usunięcie niezgodności lub dokonanie poprawek, d) WYKONAWCA dopuści się zwłoki w realizacji umowy (przekroczenie któregokolwiek z terminów określonych § 4) lub § 5 ust.5 pkt c) przekraczającej 7 dni, e) WYKONAWCA nie wykona nakazu opisanego w § 9 ust. 3 zdanie pierwsze. 3. WYKONAWCY przysługuje prawo do odstąpienia od niniejszej umowy w przypadku gdy opóźnienie w zapłacie wynagrodzenia przekroczy 30 dni. 4. Wszelkie zmiany umowy mogą być dokonywane jedynie za zgodą obu STRON, w formie pisemnego aneksu do niniejszej umowy pod rygorem nieważności, z poszanowaniem art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Dopuszcza się następujące istotne zmiany Umowy: 1) wydłużenie terminu realizacji - w przypadku wystąpienia opóźnień w wykonaniu umowy spowodowanych działaniem siły wyższej (przez które rozumie się zdarzenie bądź połączenie zdarzeń lub okoliczności, niezależnych od Stron, które zasadniczo utrudniają lub uniemożliwiają wykonywanie zobowiązań danej Strony wynikających z Umowy, a których dana Strona nie mogła przewidzieć ani im zapobiec lub przezwyciężyć poprzez działanie z dochowaniem należytej staranności) lub opóźnień z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, 2) zmianę marki/typu/producenta Sprzętu będącego przedmiotem umowy - w sytuacji zaprzestania jego produkcji, dystrybucji lub wycofania tego produktu z obrotu, o ile zaoferowany nowy produkt spełnia wymagania zawarte w Szczegółowej Specyfikacji Przedmiotu Zamówienia (załącznik do niniejszej umowy) i nie powoduje wzrostu wartości zamówienia. Zmiana ta nie stanowi zmiany umowy. 6. W przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust. 5, WYKONAWCA zobowiązany jest udokumentować zarówno okoliczności uzasadniające zmianę jak również fakt, iż zaoferowany produkt spełnia wymagania określone w SIWZ. 7. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. 8. Odstąpienie jest skuteczne z chwilą dojścia pisemnego (rygor nieważności) oświadczenia woli do drugiej Strony Umowy. Zamawiający może wykonać prawo odstąpienia w terminie do 21 dni od zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust. 2. 9. W przypadku o którym mowa w ust. 7÷8 Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy.
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Warunki gwarancji
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz www.ctm.gdynia.pl
Adres uzyskania siwz OŚRODEK BADAWCZO - ROZWOJOWY CENTRUM TECHNIKI MORSKIEJ S.A. ul. A. Dickmana 62, 81-109 Gdynia.
Data składania wniosków 16/07/2015
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce OŚRODEK BADAWCZO - ROZWOJOWY CENTRUM TECHNIKI MORSKIEJ S.A. ul. A. Dickmana 62, 81-109 Gdynia. Punkt podawczy.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)