Opracowanie i dostawa systemu monitoringu obiektu terminalowego do zarządzania terminalem kontenerowym w ramach projektu pn. Budowa intermodalnego terminalu kontenerowego w miejscowości Jasin k. Poznania

Data publikacji 2015-07-07
Data zakończenia 2015-07-21 11:00:00
Instytucja Centrum Logistyczno Inwestycyjne Poznań II sp. z o.o.
Miejscowość Swarzędz-Jasin
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Kamery telewizyjne o obwodzie zamkniętym,
  • Systemy nadzoru o obwodzie zamkniętym,
  • Systemy informacyjne,
  • Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

Szczegóły

Numer ogłoszenia 100995 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 720000005, 488100009, 322340002, 322350009, 453100003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia:
Opracowanie i dostawa systemu monitoringu obiektu terminalowego do zarządzania terminalem kontenerowym w ramach projektu pn. Budowa intermodalnego terminalu kontenerowego w miejscowości Jasin k. Poznania

Przedmiot zamówienia obejmuje (zgodnie z Załącznikiem nr 1a):
opracowanie projektu wdrożenia oferowanego sprzętu i oprogramowania oraz uzyskanie dla projektu akceptacji Zamawiającego,
dostarczenie oferowanego sprzętu do siedziby Zamawiającego montaż i podłączenie sprzętu w pomieszczeniu technicznym i innych miejscach wskazanych przez Zamawiającego,
skonfigurowanie systemu rozpoznawania znaków (OCR)
przeprowadzenie szkoleń wdrożeniowych z obsługi dostarczonych urządzeń wyznaczonych osób przez Zamawiającego. Informacja o terminie szkolenia powinna być dostarczona z 14 dniowym wyprzedzeniem.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Centrum Logistyczno Inwestycyjne Poznań II sp. z o.o.
Ulica ul. Rabowicka 6
Nr domu 6
Miejscowość Swarzędz-Jasin
Kod Pocztowy 62-020
Województwo wielkopolskie
Tel 61 89 75 300
Fax 61 81 81 389
Regon 63456259500000
E-mail agnieszka.hips@clip-group.com
Internet http://www.clip-group.com
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Przedsiębiorstwo
Rodzaj zam inny Przedsiębiorstwo
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 3
Wadium Zamawiający żąda od wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 9 000 PLN (słownie: dziewięć tysięcy 00/100). Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub SKOK, z tym, że poręczenie SKOK jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach ubezpieczeniowych lub bankowych, d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, 2000 r. z późniejszymi zmianami). W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, kwota oznaczona w punkcie 1 powinna zostać przelana na konto Zamawiającego: w banku: ALIOR BANK S.A. nr konta: 64 2490 0005 0000 4520 2479 3716, a Wykonawca dołączy do oferty kserokopię polecenia przelewu. Uwaga: Wadium w pieniądzu wnosi się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. Wadium będzie wniesione w momencie uznania rachunku Zamawiającego (realnego wpływu wadium na rachunek Zamawiającego przed terminem składania ofert). W przypadku wnoszenia wadium w formie niepieniężnej, należy je złożyć w kasie Zamawiającego a kopię dokumentu umieścić w kopercie z ofertą. Kasa mieści się w siedzibie Zamawiającego w Sekretariacie i jest czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 15.00. Termin wnoszenia wadium upływa wraz z upływem terminu składania ofert. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, za wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego, jeżeli: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy.
Zaliczka Nie
Uprawnienie O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia Wykonawcy o posiadaniu zdolności do należytego wykonania zamówienia czyli spełnianiu warunków udziału w postępowaniu sporządzonego wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ.
Wiedza O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełnia warunki, dotyczące posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że przystępując do postępowania w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, co najmniej dwie usługi o wartości nie mniejszej niż 100.000 zł netto (sto tysięcy złotych), każda, polegające na dostarczeniu i montażu systemów wizyjnych z min 20 kamerami, dostarczeniu i montażu systemu informacji opartych o wyświetlacze LCD, dostarczeniu i konfiguracji systemów rozpoznawania tablic rejestracyjnych z podaniem daty wykonania i podmiotu, na rzecz którego dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W przypadku złożenia przez wykonawców dokumentów zawierających dane w innych walutach niż określono, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs NBP z dnia publikacji ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. Ten sam kurs Zamawiający przyjmie przy przeliczaniu wszelkich innych danych finansowych.
Potencjał O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia Wykonawcy o posiadaniu zdolności do należytego wykonania zamówienia czyli spełnianiu warunków udziału w postępowaniu sporządzonego wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ.
Zdolne O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia Wykonawcy o posiadaniu zdolności do należytego wykonania zamówienia czyli spełnianiu warunków udziału w postępowaniu sporządzonego wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ.
Sytuacja O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej: Posiada opłaconą polisę OC Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 300.000 zł (trzysta tysięcy złotych).
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 Wykonawca wykaże, że przystępując do postępowania w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, co najmniej dwie usługi o wartości nie mniejszej niż 100.000 zł netto (sto tysięcy złotych), każda, polegające na dostarczeniu i montażu systemów wizyjnych z min 20 kamerami, dostarczeniu i montażu systemu informacji opartych o wyświetlacze LCD, dostarczeniu i konfiguracji systemów rozpoznawania tablic rejestracyjnych z podaniem daty wykonania i podmiotu, na rzecz którego dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz http://www.clip-group.com
Adres uzyskania siwz Centrum Logistyczno Inwestycyjne Poznań II Sp. z o.o. Dział Inwestycji ul. Rabowicka 6 62-020 Swarzędz-Jasin, I piętro lub na stronie internetowej Zamawiającego http://www.clip-group.com
Data składania wniosków 21/07/2015
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce Oferty należy składać w Sekretariacie siedziby Zamawiającego.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 60
Informacje dodatkowe Zamawiający otrzymał dofinansowanie do projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego i Środowisko, Priorytet VII, Transport przyjazny środowisku, działanie 7.4. Rozwój transportu intermodalnego. Zamawiający otrzymał dofinansowanie do projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego i Środowisko, Priorytet VII, Transport przyjazny środowisku, działanie 7.4. Rozwój transportu intermodalnego. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego, gdzie podstawą prawną jest art. 70(1)-70(5) KC ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (Dz. U. 1964, nr 16 poz. 93 z późn. zm.) oraz Regulaminem Zawierania Umów przyjętym w spółce Centrum Logistyczno Inwestycyjne Poznań II Sp. z o.o. w dniu 2 listopada 2012 r., który zaktualizowano i ujednolicono w dniu 20 maja 2014 r. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia, Regulamin zawierania umów w Centrum Logistyczno Inwestycyjnym Poznań II Sp. z o.o. oraz opis procedur zawierania umów dla zadań objętych projektem dostępne są na stronie Zamawiającego http://www.clip-group.com.
Czy unieważnienie Nie
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)