Dostawa mebli wraz z montażem do szatni Przedszkola nr 5 w Mikołowie - Bujakowie, przy ul. ks. Górka 27

Data publikacji 2015-07-07
Data zakończenia 2015-07-22 11:00:00
Instytucja Gmina Mikołów
Miejscowość Mikołów
Województwo śląskie
Branża
  • Meble przedszkolne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 168556 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391610008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa mebli wraz z montażem do szatni Przedszkola nr 5 w Mikołowie - Bujakowie,
przy ul. ks. Górka 27.

Zakres zamówienia:
6 regałów 6-cio osobowych i 7 regałów 5-cio osobowych.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczono w załączniku A do siwz

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Mikołów
Ulica Rynek 16
Nr domu 16
Miejscowość Mikołów
Kod Pocztowy 43-190
Województwo śląskie
Tel 32 3248500
Fax 32 3248400
Regon 27625763000000
E-mail sez@mikolow.eu
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 28
Wadium Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Termin wykonania zamówienia
Kryt 2p 5
Adres strony internetowej siwz www.bip.mikolow.eu
Adres uzyskania siwz Urząd Miasta Mikołowa, Rynek 16, 43-190 Mikołów
Data składania wniosków 22/07/2015
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce Urząd Miasta Mikołowa, Rynek 16, 43-190 Mikołów, pokój nr 1
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe 8.3. Wymagania dotyczące przedmiotu dostawy określone przez Zamawiającego: 8.3.1. Oferowane meble muszą spełniać wymagania norm PN-EN 1729-1:2007 Meble krzesła i stoły dla instytucji edukacyjnych. Część 1: wymiary funkcjonalne i PN-EN 1729-2:2007 Meble krzesła i stoły dla instytucji edukacyjnych. Część 2: wymagania bezpieczeństwa i metody badań. Dla potwierdzenia wymagań określonych przez zamawiającego w pkt 8.3. Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz. Zamawiający oceni i porówna jedynie oferty, które nie zostaną odrzucone. Kryteriami oceny ofert są: Cena - 95 pkt Termin - 5 pkt Za wykonanie zamówienia w terminie: - do 4 tygodni od daty podpisania umowy - otrzymuje 0 pkt - do 3 tygodni od daty podpisania umowy - otrzymuje 5 pkt Jeżeli Wykonawca zaoferuje termin dłuższy niż do 4 tygodni od daty podpisania umowy lub nie poda terminu wykonania dostawy to Zamawiający uzna, że treść oferty nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia i odrzuci ofertę. Jeżeli wykonawca poda termin określony konkretną datą to Zamawiający odrzuci ofertę, ponieważ nie jest w stanie w momencie wszczęcia postępowania ustalić terminu podpisania umowy. Jeżeli wykonawca poda termin w dniach to Zamawiający przyjmie, że każdy tydzień liczy 7 dni, a przy innej liczbie dni lub wielokrotność liczby 7 za każdy dzień ponad pełną liczbę tygodni policzy jako następny tydzień (np. 25 dni = 4 tygodnie). Jeżeli Wykonawca zaoferuje termin krótszy niż do 3 tygodni od daty podpisania umowy to Zamawiający przyzna 5 pkt tak jak do terminu do 3 tygodni od daty podpisania umowy. Punktacja wg wzoru: CN/CO x 95 pkt + dodatkowa ilość pkt związana z deklarowanym terminem wykonania zamówienia wg zasad przedstawionych powyżej = ............... punktów. Wyjaśnienia: CN - oferta z najniższą ceną, CO - cena oferty badanej. Zamawiający wykluczy wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności gdy w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie Oferta może uzyskać maksymalnie 100 pkt. ( 95 pkt za cenę i 5 pkt za termin wykonania) Ilość punktów zostanie wyliczona i zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku.
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)