Dostawa sprzętu komputerowego

Data publikacji 2015-07-07
Data zakończenia 2015-07-15 11:00:00
Instytucja Powiat Gorzowski
Miejscowość Gorzów Wielkopolski
Województwo lubuskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Stacje robocze,
  • Czytniki magnetyczne lub optyczne,
  • Ekrany i konsole komputerowe,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Różny sprzęt komputerowy,
  • Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów

Szczegóły

Numer ogłoszenia 168690 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302133008, 302313000, 302321108, 302161100, 302140002, 302361113, 483100004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1. Dostawę sprzętu komputerowego na potrzeby Wydziału Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami w Starostwie Powiatowym w Gorzowie Wlkp.
2. Specyfikacja ilościowa zamówienia:
Komputer biurowy - 11 sztuk, okres minimalnej gwarancji -12 miesięcy. Monitor LED - 11 sztuk, okres minimalnej gwarancji - 36 miesięcy. Pakiet biurowy Microsoft Office 2013 Polish - 3 sztuki, okres minimalnej gwarancji - 12 miesięcy. Drukarka - 13 sztuk, okres minimalnej gwarancji - 24 miesiące. Skaner -2 sztuki, okres minimalnej gwarancji - 12 miesięcy. Parametry techniczne wymienionego powyżej sprzętu zostały szczegółowo określone w Załączniku do IWZ.
3. Specyfikacja techniczna, wymagania:
a) Zaoferowany sprzęt komputerowy musi być zgodny tzn. równoważny lub o wyższych parametrach technicznych z wymaganiami Zamawiającego określonymi w Załączniku do IWZ.
b) Przekazanie sprzętu nastąpi w siedzibie Starostwa Powiatowego w Gorzowie Wlkp.
c) W ramach realizacji zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do zrealizowania usług towarzyszących przedmiotowej dostawie, takich jak transport i ubezpieczenie na czas transportu, załadunek i rozładunek oraz wszelkich innych usług dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia, takich jak instalacja, uruchomienie, pomoc techniczna oraz serwis gwarancyjny.
d) Zamówienie obejmuje dostawę przedmiotu zamówienia w ilościach wskazanych w kol. 4 tabeli zawartej w IWZ - Liczba sztuk.
e) Wykonawca zapewnia, że dostarczony sprzęt nie posiada wad fizycznych i prawnych oraz został wprowadzony do obrotu zgodnie z aktami prawnymi wdrażającymi Dyrektywy Nowego Podejścia co potwierdza oznaczenie CE, zgodnie z ustawą z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (tekst jedn. Dz. U. z 2010 r. Nr 138, poz. 935 ze zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 21 sierpnia 2007 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla sprzętu elektrycznego (Dz. U. 2007 Nr 155, poz. 1089).
f) Dostarczony sprzęt musi posiadać skróconą kartę gwarancyjną naklejoną przez Wykonawcę na obudowie, uprawniającą do naprawy gwarancyjnej bez przedstawiania karty gwarancyjnej. Do druku naklejek Wykonawca zastosuje np. naklejki Poliestrowe (np. Zweckform Nr. 6113) - odporne na temperaturę sprzętu elektronicznego oraz umożliwiające trwałe naklejenie na obudowie. Dotyczy: obudowy komputera, monitora, klawiatury, drukarki. Skrócona karta gwarancyjna musi zawierać pola: nr seryjny, typ systemu, data podpisania umowy, data wystawienia faktury VAT, nr F-VAT, okres gwarancji w miesiącach, nazwę dostawcy, telefon do serwisu.
g) Brak skróconej karty gwarancyjnej, naklejonej na sprzęcie uprawnia Zamawiającego do odmowy przyjęcia sprzętu.
h) Zamawiający wymaga, by Wykonawca zobowiązał się odbierać zgłoszenia o awarii pod wskazanym numerem telefonu, faksu lub adresem e-mail 7 dni w tygodniu.
i) Zaoferowany sprzęt komputerowy docelowo stanowić ma terminale serwera domenowego

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Powiat Gorzowski
Ulica ul. Józefa Pankiewicza 5-7
Nr domu 5-7
Miejscowość Gorzów Wielkopolski
Kod Pocztowy 66-400
Województwo lubuskie
Tel 095 7330400
Fax 095 7330401
Internet www.bip.powiatgorzowski.pl
Regon 21046691900000
E-mail inwestycje@powiatgorzowski.pl
Obowiązkowa Nie
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 18/08/2015
Wadium Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Wykonawca na potwierdzenie spełnienia tego warunku składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu. Ocena spełniania warunku będzie polegać na sprawdzeniu, na zasadzie: spełnia - nie spełnia
Wiedza Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału w postepowaniu w zakresie wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunku będzie polegać na sprawdzeniu, na zasadzie: spełnia - nie spełnia na podstawie Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia
Potencjał Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału w postepowaniu w zakresie potencjału technicznego. Ocena spełniania warunku będzie polegać na sprawdzeniu, na zasadzie: spełnia - nie spełnia na podstawie Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia
Zdolne Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału w postepowaniu w zakresie osób zdolnych do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunku będzie polegać na sprawdzeniu, na zasadzie: spełnia - nie spełnia na podstawie Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia
Sytuacja Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału w postepowaniu w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania warunku będzie polegać na sprawdzeniu, na zasadzie: spełnia - nie spełnia na podstawie Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Inne dokumenty Nie dotyczy
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zmiany postanowień zawartej umowy mogą być dokonywane: 1) w zakresie aktualizacji danych Wykonawcy; 2) w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawa, odnoszących się do niniejszego zamówienia; 3) w przypadku wystąpienia wszelkich obiektywnych zmian, niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, jeżeli taka zmiana leży w interesie publicznym; 4) wycofania z rynku lub zaprzestania produkcji zaoferowanego przez Wykonawcę sprzętu; w takiej sytuacji Zamawiający może wyrazić zgodę na zamianę sprzętu będącego przedmiotem umowy na inny, o lepszych bądź takich samych cechach, parametrach i funkcjonalności pod warunkiem otrzymania oświadczenia producenta o zaprzestaniu produkcji i uzyskaniu akceptacji propozycji zmiany. Zmiana sprzętu nie może spowodować zmiany ceny, terminu wykonania, okresu gwarancji oraz innych warunków realizacji zamówienia; 5) w przypadku wystąpienia siły wyższej, np.: wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, 2. Przewidziane powyżej okoliczności stanowiące podstawę zmian do umowy, stanowią uprawnienie Zamawiającego nie zaś jego obowiązek wprowadzenia takich zmian. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Pzp: zmiana danych teleadresowych, zmiana osób uprawnionych do realizacji umowy i wskazanych do kontaktów między Stronami.
Kod kryterium B
Kryt 1p 80
Kryt 2 Gwarancja
Kryt 2p 20
Adres strony internetowej siwz www.bip.powiatgorzowski.pl
Adres uzyskania siwz Starostwo Powiatowe w Gorzowie Wlkp. ul. J. Pankiewicza 5-7 66-400 Gorzów Wlkp
Data składania wniosków 15/07/2015
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce Starostwo Powiatowe w Gorzowie Wlkp. ul. J. Pankiewicza 5-7 66-400 Gorzów Wlkp. Punkt Obsługi Interesanta (parter)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Nie dotyczy
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)