Dostawa sprzętu komputerowego

Data publikacji 2015-07-09
Data zakończenia 2015-07-17 12:00:00
Instytucja Ministerstwo Zdrowia
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Stacje robocze,
  • Sprzęt związany z komputerami,
  • Ekrany i konsole komputerowe,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Części, akcesoria i wyroby do komputerów,
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 102519 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302131006, 302321108, 302371000, 480000008, 386521001, 302300000, 302313000, 302140002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa:
CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA
1 fabrycznie nowej drukarki laserowej kolorowej A3
CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA
fabrycznie nowych akcesoriów i części komputerowych
CZĘŚĆ III ZAMÓWIENIA
1 fabrycznie nowego komputera przenośnego (typu laptop)
CZĘŚĆ IV ZAMÓWIENIA
2 fabrycznie nowych komputerów przenośnych (typu laptop)
CZĘŚĆ V ZAMÓWIENIA
3 pakietów oprogramowania biurowego wraz z licencją
CZĘŚĆ VI ZAMÓWIENIA
2 fabrycznie nowych projektorów i 3 fabrycznie nowych notebooków
CZĘŚĆ VII ZAMÓWIENIA
11 fabrycznie nowych stacje robocze z monitorami wraz z oprogramowaniem na potrzeby wdrażania Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko
CZĘŚĆ VIII ZAMÓWIENIA
4 fabrycznie nowych laptopów wraz z oprogramowaniem i stacją dokującą
i 4 fabrycznie nowych monitorów
CZĘŚĆ IX ZAMÓWIENIA
1 fabrycznie nowego urządzenia wielofunkcyjnego kolorowego (druk, scan, kopia, faks)
i 2 fabrycznie nowych urządzeń wielofunkcyjnych
CZĘŚĆ X ZAMÓWIENIA
3 fabrycznie nowych laptopów wraz z oprogramowaniem,
i 1 fabrycznie nowego laptopa;
zgodnie z wymogami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia

Opis

Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 fabrycznie nowej drukarki laserowej kolorowej A3Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych akcesoriów i części komputerowychPrzedmiotem zamówienia jest dostawa 1 fabrycznie nowego komputera przenośnego (typu laptop)Przedmiotem zamówienia jest dostawa 2 fabrycznie nowych komputerów przenośnych (typu laptop)Przedmiotem zamówienia jest dostawa 3 pakietów oprogramowania biurowego wraz z licencjąPrzedmiotem zamówienia jest dostawa 2 fabrycznie nowych projektorów i
3 fabrycznie nowych notebookówPrzedmiotem zamówienia jest dostawa 11 fabrycznie nowych stacji roboczych z monitorami wraz z oprogramowaniem na potrzeby wdrażania Programu Operacyjnego Infrastruktura i ŚrodowiskoPrzedmiotem zamówienia jest dostawa 4 fabrycznie nowych laptopów wraz z oprogramowaniem i stacją dokującą oraz 4 fabrycznie nowych monitorówPrzedmiotem zamówienia jest dostawa 1 fabrycznie nowego urządzenia wielofunkcyjnego kolorowego (druk, scan, kopia, faks) oraz 2 fabrycznie nowych urządzeń wielofunkcyjnychPrzedmiotem zamówienia jest dostawa 3 fabrycznie nowych laptopów wraz z oprogramowaniem oraz 1 fabrycznie nowego laptopa

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Ministerstwo Zdrowia
Ulica ul. Miodowa 15
Nr domu 15
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 00-952
Województwo mazowieckie
Tel 22 6349389
Fax 22 6349638
Internet www.mz.gov.pl
Regon 00028798700000
E-mail j.paczewska@mz.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja rządowa centralna
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 10
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Wadium Nie jest wymagane
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wiedza Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Potencjał Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zdolne Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Sytuacja Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda dołączenia do oferty na: CZĘŚĆ III ZAMÓWIENIA - wyników testów wydajności jednostki obliczeniowej CZĘŚĆ IV ZAMÓWIENIA - wyników testów wydajności jednostki obliczeniowej CZĘŚĆ VII ZAMÓWIENIA - wyników testów wydajności jednostki obliczeniowej - dokumentu potwierdzającego, że oferowany monitor spełnia wymogi normy Energy Star 5.0. - deklaracji zgodności CE - certyfikatu ISO 9001 lub równoważnego dla producenta sprzętu - obejmujący cały proces produkcji - dla oferowanego monitora certyfikat TCO 6.0 CZĘŚĆ VIII ZAMÓWIENIA - wyników testów wydajności jednostki obliczeniowej - dokumentu potwierdzającego, że oferowany monitor spełnia wymogi normy Energy Star 5.0. - deklaracji zgodności CE - certyfikatu ISO 9001 lub równoważnego dla producenta sprzętu - obejmujący cały proces produkcji - dla oferowanego monitora certyfikat TCO 6.0 CZĘŚĆ X ZAMÓWIENIA - wyników testów wydajności jednostki obliczeniowej. Oświadczenie o ustanowieniu pełnomocnika, jeżeli dotyczy.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ VI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ VII ZAMÓWIENIA CZEŚĆ VIII ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ IX ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ X ZAMÓWIENIA 1. Zmiana istotnych postanowień Umowy w stosunku do treści Oferty Wykonawcy, możliwa jest tylko i wyłącznie na warunkach i w zakresie określonym poniżej: a) w przypadku zaistnienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie Przedmiotu Umowy w terminie określonym w § 3 ust. 1 Umowy - dopuszcza się możliwość zmiany terminu wykonania Przedmiotu Umowy poprzez jego wydłużenie o czas odpowiadający czasowi występowania siły wyższej; b) w przypadku konieczności zawieszenia wykonywania Przedmiotu Umowy z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego - dopuszcza się zmianę terminu wykonania Przedmiotu Umowy określonego w § 3 ust. 1 odpowiednio do czasu zawieszenia wykonywania Przedmiotu Umowy przez Zamawiającego; c) w przypadku zmiany obowiązującej stawki VAT - dopuszcza się możliwość odpowiedniej do zmiany przepisów podatkowych zmiany Umowy w zakresie wysokości wynagrodzenia. d) konieczność dostarczenia innego, niż określony w Umowie Sprzętu spowodowana zakończeniem jego produkcji lub wycofaniem z produkcji lub obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, o ile parametry zaoferowanego Sprzętu są nie gorsze niż określone w Ofercie Wykonawcy. e) pojawienie się na rynku urządzeń producenta Sprzętu nowszej generacji, o lepszych parametrach i pozwalających na zaoszczędzenie kosztów eksploatacji pod warunkiem, że takie zmiany nie spowodują zwiększenia ceny; f) wprowadzenie nowej wersji oprogramowania przez producenta, oprogramowania wykorzystywanego przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, zmiany warunków licencjonowania oprogramowania przez producenta lub dystrybutora.
Adres strony internetowej siwz www.bip.mz.gov.pl
Adres uzyskania siwz 00-952 Warszawa, ul. Miodowa 15 pok.046
Data składania wniosków 17/07/2015
Godzina składania wniosków 12:00
Miejsce Ministerstwo Zdrowia, 00-952 Warszawa, ul. Miodowa 15 pok.013
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe CZĘŚĆ VI -zamówienie współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. CZĘŚĆ VII, CZĘŚĆ VIII, CZĘŚĆ IX - zakup współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.CZĘŚĆ X - Zakup współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)