serwis systemu komputerowego IBM

Data publikacji 2015-07-09
Data zakończenia 2015-07-17 08:00:00
Instytucja Miasto Poznań
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 171382 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 722670004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

24-miesięczny serwis (7 dni x 24 godziny z 24-godzinnym gwarantowanym czasem naprawy) systemu komputerowego IBM w okresie od 22.08.2015 r. do 21.08.2017 r., zapewniający bezawaryjną pracę urządzeń wymienionych w załączniku nr 1 do wzoru umowy, świadczony na zasadach określonych w zakresie prac i usług serwisowych, znajdujących się pod adresem strony internetowej:
www-935.ibm.com/services/pl/gts/html/maintenance/umowy.html.

Wykonawca zobowiązany jest w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy dostarczyć
do siedziby Zamawiającego (Urząd Miasta Poznania, Wydział Informatyki,
pl. Kolegiacki 17, 61-841 Poznań, pok. 420) dokument gwarancyjny od producenta, firmy IBM, potwierdzający wykupienie ww. serwisu.

Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia zawarty jest we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.
Wzór protokołu odbioru dokumentu gwarancyjnego stanowi załącznik nr 2 do wzoru umowy.

Miejsce wykonania zamówienia: Urząd Miasta Poznania, plac Kolegiacki 17

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miasto Poznań
Ulica Plac Kolegiacki 17
Nr domu 17
Miejscowość Poznań
Kod Pocztowy 61-841
Województwo wielkopolskie
Tel 61 8785210
Fax 61 878 50 85
Internet http://bip.um.poznan.pl
Regon 63125782200000
E-mail bzp@um.poznan.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 21/08/2017
Wadium Ustala się wadium w wysokości: 19 800,00 zł
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
Wiedza Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
Potencjał Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
Zdolne Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
Sytuacja Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1. Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Oświadczenie firmy IBM, iż Wykonawca posiada status Partnera firmy IBM oraz jest uprawniony do odsprzedaży kontraktów serwisowych firmy IBM. 3. Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych wypisów (odpisów), wymaga się złożenia dokumentu (w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii - dotyczy wyłącznie pełnomocnictwa) wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. Dodatkowo: Jeżeli Wykonawca zastrzega niejawność informacji stanowiących treść oferty, na podstawie art. 8 ust. 3 ustawy zobowiązany jest załączyć do oferty wypełniony i podpisany załącznik nr 5 do SIWZ oraz wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Dokumenty, których treść stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa należy zabezpieczyć w sposób uniemożliwiający bezpośrednie odczytanie treści, np. poprzez zastosowanie nieprzejrzystej folii. Niedochowanie należytej staranności poprzez niepodjęcie niezbędnych działań w celu zachowania poufności informacji mających stanowić tajemnicę przedsiębiorstwa oraz brak wykazania, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa skutkuje jawnością całej oferty.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach: 1. zmienił się zakres prac i usług serwisowych świadczonych przez firmę IBM, 2. zmieniły się zasady świadczenia prac i usług serwisowych świadczonych przez firmę IBM, 3. firma IBM wycofała urządzenie z serwisowania lub Zamawiający wycofał urządzenie z użytkowania. 4. Zgodnie z art. 142 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych ustala się, że w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) zostanie wprowadzona odpowiednia zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, tzn. zostanie ono podwyższone albo obniżone proporcjonalnie do zmiany wysokości stawki podatku. 5. Zmiany, o których mowa w pkt. 4, muszą mieć wpływ na koszty wykonania zamówienia, co musi być przez Wykonawcę wykazane. Obowiązuje podstawowe kryterium, że podwyższenie albo obniżenie wynagrodzenia następuje proporcjonalnie do zmian czynników wskazanych w pkt. 4. Zmiany, o których mowa w pkt. 1-3 nie mogą powodować zwiększenia kwoty wynagrodzenia Wykonawcy, wskazanej w złożonej przez niego ofercie. W przypadku ograniczania zakresu przedmiotu zamówienia Zamawiający przewiduje zmniejszenie wynagrodzenia określonego w paragrafie 2 punkcie 1 umowy. Wykonawca na wniosek Zamawiającego przedstawi szczegółowy kosztorys realizacji całości zadania, na podstawie którego oszacowane zostaną koszty realizacji pozostałej części umowy.
Kod kryterium B
Kryt 1p 97
Kryt 2 Miesięczna płatność z dołu
Kryt 2p 3
Adres strony internetowej siwz http://bip.poznan.pl
Adres uzyskania siwz Urząd Miasta Poznania, Wydział Zamówień i Obsługi Urzędu, pl. Kolegiacki 17, 61 - 841 Poznań, pok. 145
Data składania wniosków 17/07/2015
Godzina składania wniosków 08:00
Miejsce Urząd Miasta Poznania, Wydział Zamówień i Obsługi Urzędu, pl. Kolegiacki 17, 61 - 841 Poznań, pok. 152
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)