Dostawa i montaż wyposażenia meblowego i AGD dla domu studenckiego MAĆKO Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu

Data publikacji 2015-07-09
Data zakończenia 2015-07-22 09:00:00
Instytucja Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Meble i wyposażenie kuchni,
  • Meble łazienkowe,
  • Różne meble i wyposażenie,
  • Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do użytku ze środkami spożywczymi,
  • Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do czyszczenia; żelazka do prasowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 171452 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391410002, 391440003, 391500008, 397111103, 397114209, 397131004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia meblowego i AGD dla domu studenckiego MAĆKO Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu przez Wykonawcę własnym transportem na własne ryzyko i koszt. 1.Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia wraz z formularzem cenowym.2.Zamawiający wymaga, aby dostarczony sprzęt AGD posiadał oznaczenie CE i był przez wybranego Wykonawcę zamontowany, podłączony oraz odebrany technicznie przez administrację domu studenckiego, jako gotowy do użytkowania. Uwaga I. Zamawiający zaleca, aby potencjalny Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej i zapoznał się ze specyfikacją realizacji przedmiotu zamówienia.II. Wykonawca wyłoniony w postępowaniu przed przystąpieniu do produkcji mebli powinien dokonać wizji lokalnej pomieszczeń w celu sprawdzenia ich rzeczywistych wymiarów. Wymiary mebli do łazienek podane są w przybliżeniu, przed realizacją należy dokonać dokładnego pomiaru. III. Montaż mebli kuchennych i łazienkowych należy przeprowadzić przy uzgodnieniu z firmą budowlaną wykonującą remont w Domu Studenckim. IV. Zamawiający wymaga, aby potencjalny oferent udzielił minimum 36 miesięcy gwarancji na zaproponowany przedmiot zamówienia, a czas oczekiwania na przystąpienie do usunięcia uszkodzenia nie przekraczał 3 dni roboczych oraz na wymianę mebla na nowy po 3 naprawach gwarancyjnych .4. Dla pozycji w formularzu cenowym - pokoje hotelowe w pozycjach 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9-mebli kuchenne w pozycjach 1, 2, 3, 4, 6, 8, 9,10, 11 - meble łazienkowe w pozycji 1gdzie zostały użyte nazwy producentów produktów, Zamawiający dopuszcza zaproponowanie w ofercie produktów równoważnych tzn. innych niż produkty pochodzące od producenta pod warunkiem, że służą do tego samego celu, posiadają takie same lub lepsze parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne oraz użytkowe. 5. Zaproponowanie mebli o innych cechach lub właściwościach niż określone w specyfikacji określonej przez Zamawiającego, będzie skutkowało odrzuceniem oferty zgodnie z art.89 ust. 1 pkt. 2 ustawy PZP, jako sprzecznej z SIWZ. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania oględzin wskazanych poniżej mebli i ich oceny technicznej. 6.1.Szafka kuchenna dolna z szufladami poz. 4 meble kuchenne 6.2 Zestaw łazienkowy poz. 1 Meble łazienkowe 6.2. Szafka z drzwiami przesuwnymi poz. 1 Pokoje hotelowe w celu dokonania oceny technicznej zgodnie z pkt.24 SIWZ. 7. Przedmiotem oceny będą: estetyka i dokładność wykonania, kolorystyka, sposób zamocowania i funkcjonalność elementów montażowych, okucia, precyzja działania mechanizmów szuflad, precyzja przyklejenia obrzeża PCV, stabilność mebla.8. Wyznaczone meble do oceny technicznej należy dostarczyć do dnia 22 lipca 2015r. godz. 9:30; prezentacja ich odbędzie się na parterze w budynku Uniwersytetu Przyrodniczego Coll. Maximum w Poznaniu, przy ul. Wojska Polskiego 28.9. Niedostarczenie mebli do oceny w terminie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego skutkować będzie odrzuceniem oferty Wykonawcy z postępowania 10. W sprawie przygotowania ekspozycji należy kontaktować się z Panem: Piotrem Anioła tel. 61-846-61-57 mail: piotra@up.poznan.pl 4.2. Dostawa odbywać się będzie wraz z wniesieniem, transportem na koszt wykonawcy. Odbiorcą przedmiotu zamówienia będzie administracja Domu Studenckiego MAĆKO. Zamawiający wymaga, aby każdorazowe dostawy mebli i sprzętu AGD określonych w załączniku nr 2 do umowy, odbywały się w dni robocze Zamawiającego poniedziałek - piątek w godzinach od 7:00 do 15:00. 4.3. Wykonawca zobowiązany jest do: a. samodzielnej dostawy i montażu przedmiotu zamówienia b. powiadomienia e -mail, fax odbiorcę o dostawie co najmniej na 24 godziny wcześniej.4.4.Miejsce realizacji Poznań, ul. Piątkowska 94 c

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu
Ulica ul. Wojska Polskiego 28
Nr domu 28
Miejscowość Poznań
Kod Pocztowy 60-637
Województwo wielkopolskie
Tel 061 8487023, 8487043
Fax 061 8487043, 8487145
Internet www.au.poznan.pl
Regon 00000184400000
E-mail zampub@au.poznan.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 28
Wadium Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 9 000, 00 zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych 00/100) w terminie do dnia 22 lipca 2015 do godz. 09:00.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Do wykonania przedmiotu zamówienia nie są wymagane żadne dodatkowe uprawnienia - na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia - wg załącznika nr 3
Wiedza Wykażą wykonanie co najmniej jednej dostawy w zakresie zbliżonym do przedmiotu zamówienia (dostawa mebli hotelowych), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 PLN, (słownie: trzysta tysięcy złotych brutto). Wykazana dostawa musi być objęta jedną umową. Należy załączyć do oferty dokumenty potwierdzające, że wykazana dostawa została wykonana lub jest wykonywana należycie wg załącznika nr 6
Potencjał Na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia - wg załącznika nr 3
Zdolne Na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia - wg załącznika nr 3
Sytuacja Na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia - wg załącznika nr 3
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 Wykazu wykonania, co najmniej jednej dostawy w zakresie zbliżonym do przedmiotu zamówienia (dostawa mebli hotelowych), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 PLN, (słownie: trzysta tysięcy złotych brutto). Wykazana dostawa musi być objęta jedną umową. Należy załączyć do oferty dokumenty potwierdzające, że wykazana dostawa została wykonana lub jest wykonywana należycie wg załącznika nr 6
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty Wypełniony formularz oferty - wg załącznika nr 1 Wypełniony formularz cenowy w formie papierowej - wg załącznika nr 2 Atest higieniczny potwierdzający Klasę Higieny E-1 dotyczy płyty meblowej laminowanej Atest na użytą farbę proszkową. Atest trudnopalności dotyczący zastosowanych tkanin obiciowych.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Prawo do wprowadzania zmian: 1.1. Wprowadzenie zmian w uprzednio zatwierdzonej umowie może nastąpić pod rygorem nieważności za zgodą obu stron, gdy Zamawiający stwierdzi lub Wykonawca zawiadomi Zamawiającego, że ze względu na prowadzone prace w szczególności remontowe, budowlane lub instalacyjne, obiekt nie nadaje się do dostawy przedmiotu zamówienia. 1.2. W każdym przypadku określonym w ust. 1 strony zobowiązują się do niezwłocznego przekazania informacji o zaistniałej sytuacji i dokonania stosownej zmiany umowy. 1.3. W przypadku zmiany terminów realizacji umowy określonych w ust 1 niniejszego rozdziału, Wykonawca nie może zgłaszać żadnych roszczeń finansowych do Zamawiającego.
Kod kryterium B
Kryt 1p 70
Kryt 2 Ocena techniczna (jakość wykonania)
Kryt 2p 30
Adres strony internetowej siwz www.up.poznan.pl
Adres uzyskania siwz SIWZ można pobrać w formie papierowej od Zamawiającego w budynku Collegium Maximum Uniwersytetu Przyrodniczego ul. Wojska Polskiego 28, IV piętro pok. 407 w godz. 10:00 do 12:00
Data składania wniosków 22/07/2015
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce budynek Collegium Maximum Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu ul. Wojska Polskiego 28, IV piętro pok. 407 Biuro Zamówień Publicznych
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)