Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego
|
Ulica |
ul. Podgórna 7
|
Nr domu |
7
|
Miejscowość |
Zielona Góra
|
Kod Pocztowy |
65-057
|
Województwo |
lubuskie
|
Tel |
68 4565403, 4565404, 4565277
|
Fax |
68 4565404
|
Internet |
www.lubuskie.pl
|
Regon |
97077008900000
|
E-mail |
przetargi@lubuskie.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
U
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas w miesiącach |
13
|
Wadium |
Składając ofertę Wykonawca jest zobowiązany przed upływem terminu składania ofert do wniesienia wadium w wysokości 7 000,00 złotych
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
|
Wiedza |
Wykonawca, zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał z należytą starannością przynajmniej:
- 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, tj. zrealizował w okresie ostatnich 36 miesięcy min. dwa wdrożenia systemu poczty elektronicznej, potwierdzone przez odbiorców
protokołem odbioru, każde wdrożenie dla min. 700 użytkowników końcowych oraz każde o wartości min. 150.000,00 złotych.
Ocena spełnienia przedstawionego powyżej warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. Z treści złożonych dokumentów lub oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż postawiony warunek Wykonawca spełnia.
|
Potencjał |
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
|
Zdolne |
W celu potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający żąda od Wykonawcy wykazania, że dysponuje lub będzie dysponował min. dwoma inżynierami, z których każdy z nich wdrożył w okresie ostatnich 36 miesięcy min. 1 system poczty elektronicznej dla minimum 700 użytkowników.
Ocena spełnienia przedstawionego powyżej warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. Z treści złożonych dokumentów lub oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż postawiony warunek Wykonawca spełnia.
|
Sytuacja |
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Inne dokumenty |
-Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy,
-Formularz cenowy,
- Pisemne zobowiązanie (w oryginale), o którym mowa w rozdziale IX pkt 5 SIWZ, o ile Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp,
- Pełnomocnictwo - jeśli dotyczy.
-Uzasadnienie w kwestii związanej z informacją stanowiącą tajemnicę przedsiębiorstwa
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Dopuszcza się następujące zmiany umowy:
1) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany Strony Umowy - Wykonawcy w sytuacji następstwa prawnego wynikającego z odrębnych przepisów.
2) W przypadku konieczności przesunięcia terminów umownych, jeśli konieczność ta, nastąpiła na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania niniejszej Umowy tj.:
a) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie Przedmiotu Zamówienia, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron.
b) z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grążącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach.
c) z powodu okoliczności, których przy zachowaniu należytej staranności nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, w szczególności w przypadku istotnej zmiany prawa - zmiany przepisów powszechnie obowiązujących.
d) z powodu przestojów i opóźnień z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, mających bezpośredni wpływ na termin wykonania przedmiotu umowy.
e) z powodów niezależnych od Wykonawcy np. zaprzestania produkcji, niemożności
dostarczenia przedmiotów opisanych w ofercie.
3) W przypadku zaprzestania produkcji, tj. niemożności dostarczenia przedmiotów opisanych w ofercie, Zamawiający przewiduję zmianę produktów zaoferowanych w ofercie na analogiczne, z zastrzeżeniem że będą to produkty o nie gorszych parametrach i o nie wyższej cenie w stosunku do produktów
skazanych w ofercie.
4) Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany wynagrodzenia brutto, w przypadku zmiany przepisów obowiązujących dot. podatku VAT o różnicę pomiędzy stawką obowiązującą w chwili podpisania Umowy a stawką po zmianie.
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
95
|
Kryt 2 |
termin płatności faktury
|
Kryt 2p |
5
|
Adres strony internetowej siwz |
www.bip.lubuskie.pl
|
Adres uzyskania siwz |
w siedzibie zamawiającego, ul. Podgórna 7, Wydział Zamówień Publicznych, pokój nr 24
|
Data składania wniosków |
20/07/2015
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
Miejsce |
w siedzibie Zamawiającego, ul. Podgórna 7, Departament Administracyjno - Gospodarczy - KANCELARIA OGÓLNA
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Lubuskiego Regionalnego
Programu Operacyjnego na lata 2007-2013
Priorytet I. Rozwój infrastruktury wzmacniającej konkurencyjność regionu
Działanie: 1.3 Rozwój społeczeństwa informacyjnego
|
Czy unieważnienie |
Nie
|