System poczty elektronicznej dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego

Data publikacji 2015-07-10
Data zakończenia 2015-07-20 10:00:00
Instytucja Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego
Miejscowość Zielona Góra
Województwo lubuskie
Branża
  • Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia,
  • Usługi wdrażania oprogramowania,
  • Usługi dostawy oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 102593 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 720000005, 722630006, 722680001, 805110009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i wdrożenie systemu poczty elektronicznej dla pracowników Urzędu Marszałkowskiego, przeszkolenie administratorów z konfiguracji i zarządzania systemem, świadczenie
12 miesięcznego wsparcia technicznego Wykonawcy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego
Ulica ul. Podgórna 7
Nr domu 7
Miejscowość Zielona Góra
Kod Pocztowy 65-057
Województwo lubuskie
Tel 68 4565403, 4565404, 4565277
Fax 68 4565404
Internet www.lubuskie.pl
Regon 97077008900000
E-mail przetargi@lubuskie.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 13
Wadium Składając ofertę Wykonawca jest zobowiązany przed upływem terminu składania ofert do wniesienia wadium w wysokości 7 000,00 złotych
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
Wiedza Wykonawca, zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał z należytą starannością przynajmniej: - 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, tj. zrealizował w okresie ostatnich 36 miesięcy min. dwa wdrożenia systemu poczty elektronicznej, potwierdzone przez odbiorców protokołem odbioru, każde wdrożenie dla min. 700 użytkowników końcowych oraz każde o wartości min. 150.000,00 złotych. Ocena spełnienia przedstawionego powyżej warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. Z treści złożonych dokumentów lub oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż postawiony warunek Wykonawca spełnia.
Potencjał Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
Zdolne W celu potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający żąda od Wykonawcy wykazania, że dysponuje lub będzie dysponował min. dwoma inżynierami, z których każdy z nich wdrożył w okresie ostatnich 36 miesięcy min. 1 system poczty elektronicznej dla minimum 700 użytkowników. Ocena spełnienia przedstawionego powyżej warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. Z treści złożonych dokumentów lub oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż postawiony warunek Wykonawca spełnia.
Sytuacja Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty -Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy, -Formularz cenowy, - Pisemne zobowiązanie (w oryginale), o którym mowa w rozdziale IX pkt 5 SIWZ, o ile Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, - Pełnomocnictwo - jeśli dotyczy. -Uzasadnienie w kwestii związanej z informacją stanowiącą tajemnicę przedsiębiorstwa
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Dopuszcza się następujące zmiany umowy: 1) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany Strony Umowy - Wykonawcy w sytuacji następstwa prawnego wynikającego z odrębnych przepisów. 2) W przypadku konieczności przesunięcia terminów umownych, jeśli konieczność ta, nastąpiła na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania niniejszej Umowy tj.: a) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie Przedmiotu Zamówienia, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron. b) z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grążącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach. c) z powodu okoliczności, których przy zachowaniu należytej staranności nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, w szczególności w przypadku istotnej zmiany prawa - zmiany przepisów powszechnie obowiązujących. d) z powodu przestojów i opóźnień z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, mających bezpośredni wpływ na termin wykonania przedmiotu umowy. e) z powodów niezależnych od Wykonawcy np. zaprzestania produkcji, niemożności dostarczenia przedmiotów opisanych w ofercie. 3) W przypadku zaprzestania produkcji, tj. niemożności dostarczenia przedmiotów opisanych w ofercie, Zamawiający przewiduję zmianę produktów zaoferowanych w ofercie na analogiczne, z zastrzeżeniem że będą to produkty o nie gorszych parametrach i o nie wyższej cenie w stosunku do produktów skazanych w ofercie. 4) Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany wynagrodzenia brutto, w przypadku zmiany przepisów obowiązujących dot. podatku VAT o różnicę pomiędzy stawką obowiązującą w chwili podpisania Umowy a stawką po zmianie.
Kod kryterium B
Kryt 1p 95
Kryt 2 termin płatności faktury
Kryt 2p 5
Adres strony internetowej siwz www.bip.lubuskie.pl
Adres uzyskania siwz w siedzibie zamawiającego, ul. Podgórna 7, Wydział Zamówień Publicznych, pokój nr 24
Data składania wniosków 20/07/2015
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce w siedzibie Zamawiającego, ul. Podgórna 7, Departament Administracyjno - Gospodarczy - KANCELARIA OGÓLNA
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013 Priorytet I. Rozwój infrastruktury wzmacniającej konkurencyjność regionu Działanie: 1.3 Rozwój społeczeństwa informacyjnego
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)