Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w Warszawie
|
Ulica |
al. Jana Pawła II 13
|
Nr domu |
13
|
Miejscowość |
Warszawa
|
Kod Pocztowy |
00-828
|
Województwo |
mazowieckie
|
Tel |
022 5055494
|
Fax |
022 5055275
|
Internet |
www.pfron.org.pl
|
E-mail |
wat@pfron.org.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Inny: Fundusz Celowy
|
Rodzaj zam inny |
Fundusz Celowy
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Okres trwania zamówienia |
45
|
Wadium |
W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego zgodnie z treścią Załącznika nr 3 do SIWZ.
|
Wiedza |
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje należycie co najmniej 2 dostawy, z których każda polegała na dostawach materiałów promocyjnych i reklamowych, a wartość każdej z dostaw wynosiła co najmniej 50 000,00 zł brutto.
UWAGA: W przypadku, gdy złożone przez Wykonawcę dokumenty, oświadczenia dotyczące warunków udziału w postępowaniu zawierają informacje w innych walutach niż określono w niniejszej SIWZ, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie kurs NBP z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych (BZP). Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu nie będzie opublikowany średni kurs walut przez NBP Zamawiający przyjmie kurs przeliczeniowy z ostatniej opublikowanej tabeli kursów NBP przed dniem publikacji ogłoszenia o zamówieniu w BZP.
|
Potencjał |
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego zgodnie z treścią Załącznika nr 3 do SIWZ.
|
Zdolne |
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego zgodnie z treścią Załącznika nr 3 do SIWZ.
|
Sytuacja |
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego zgodnie z treścią Załącznika nr 3 do SIWZ.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
95
|
Kryt 2 |
Okres gwarancji
|
Kryt 2p |
5
|
Adres strony internetowej siwz |
http://www.pfron.org.pl/bip/zamowienia-publiczne/ponizej-progu-okreslon
|
Adres uzyskania siwz |
http://www.pfron.org.pl/bip/zamowienia-publiczne/ponizej-progu-okreslon
|
Data składania wniosków |
30/07/2015
|
Godzina składania wniosków |
13:00
|
Miejsce |
Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych
00-828 Warszawa, Al. Jana Pawła II 13
Kancelaria - parter
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Inne dokumenty |
1. Za główne dostawy uznaje się dostawy niezbędne do wykazania spełniania warunku określonego w pkt. 2.2 rozdziału VIII SIWZ, tj.: co najmniej 2 dostawy, z których każda polegała na dostawach materiałów promocyjnych i reklamowych, a wartość każdej z dostaw wynosiła co najmniej 50 000,00 zł brutto. Dowody potwierdzające czy dostawy, o których mowa w sekcji III.4.1, zostały wykonane należycie są:
1.1. poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
1.2. oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt 2.1.1. Jeśli Wykonawca składa oświadczenie, zobowiązany jest podać przyczyny braku możliwości uzyskania poświadczenia.
2. W przypadku gdy Zamawiający (Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych) jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie dostaw zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów potwierdzających, o których mowa w pkt 1.1 i pkt 1.2. niniejszej sekcji.
2.1. W razie konieczności, szczególnie gdy wykaz lub dowody potwierdzające czy dostawy zostały wykonane należycie budzą wątpliwości Zamawiającego lub gdy z poświadczenia albo z innego dokumentu wynika, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, Zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego dostawy były wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio Zamawiającemu.
3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stanowiące Załącznik nr 3 do SIWZ.
4. W sytuacji, gdy Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w rozdziale VIII pkt 2.2, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonywania zamówienia.
4.1. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w rozdziale VIII pkt 2.2 SIWZ, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia to Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w pkt 1.1. i pkt. 1.2 rozdziału IX SIWZ;
4.2. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w rozdziale VIII pkt 2.2 SIWZ, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, Zamawiający, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda dokumentów dotyczących:
4.2.1. zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,
4.2.2. sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia,
4.2.3. charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem,
4.2.4. zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonaniu zamówienia.
5. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie każdy z Wykonawców musi złożyć:
5.1. Dokumenty, o których mowa w pkt 1.1, 1.2, 1.3 rozdziału IX SIWZ.
5.2. Oświadczenie wymienione w rozdziale IX pkt 2.2 SIWZ. Oświadczenie może być złożone przez każdego z tych Wykonawców (na jednym dokumencie pieczęcie i podpisy wszystkich Wykonawców) lub przez pełnomocnika, o którym mowa w pkt 2 niniejszego rozdziału.
5.3. Dokumenty wymienione w rozdziale IX pkt 2.1 oraz pkt 3 SIWZ powinien złożyć w imieniu wszystkich jeden z Wykonawców lub ci Wykonawcy, którzy spełniają wymagane warunki łącznie.
6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia Umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia.
7. W związku z faktem, iż wszelka korespondencja związana z postępowaniem będzie kierowana do ustanowionego przez Wykonawców pełnomocnika należy podać adres pełnomocnika, na jaki ma być wysyłana korespondencja.
8. Pełnomocnictwo dla ustanowionego pełnomocnika winno jednoznacznie określić postępowanie, do którego się odnosi, precyzować zakres umocowania i wskazać pełnomocnika. Musi też wyliczać wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie i być podpisane przez każdego z nich.
9. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje również pełnomocnictwo do poświadczania za zgodność z oryginałem wszystkich kopii dokumentów dołączonych do oferty.
10. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem.
11. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, kopie dokumentów dotyczących poszczególnych Wykonawców muszą być poświadczone własnoręcznym podpisem i dopiskiem za zgodność z oryginałem, przez wyznaczonego przez nich pełnomocnika lub odpowiednio przez tych Wykonawców.
|
Informacje dodatkowe |
1. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.
2. W przypadku zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
3. Zamawiający żąda od Wykonawcy zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zwanego dalej zabezpieczeniem.
4. Zabezpieczenie służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy.
5. Zamawiający ustala zabezpieczenie w wysokości 10% ceny całkowitej podanej w ofercie.
6. Wykonawca wniesie zabezpieczenie w jednej lub w kilku następujących formach:
a) pieniądzu na rachunek bankowy: BGK I o/Warszawa 68 1130 1017 0019 9361 9020 0005, z dopiskiem Dostawy materiałów promocyjnych i reklamowych dla promocji Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w 2015 r.;
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym;
c) gwarancjach bankowych;
d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
7. Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego.
8. Zabezpieczenie wniesione w pieniądzu, Zamawiający przechowuje na oprocentowanym rachunku bankowym. Zamawiający zwraca zabezpieczenie wniesione w pieniądzu z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia tego rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wykonawcy.
9. Zamawiający zwraca zabezpieczenie w wysokości do 70% jego kwoty w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania go przez Zamawiającego za należycie wykonane. Pozostałą część zabezpieczenia w wysokości 30% jego kwoty Zamawiający zwróci Wykonawcy nie później niż w 15 dniu po upływie okresu rękojmi za wady, przy czym okres rękojmi trwa 12 miesięcy od dnia wykonania zamówienia i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonane.
10. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę spośród pozostałych ofert stosownie do treści art. 94 ust. 3 ustawy.
11. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
12. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
|