Modernizacja oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych w gminie Lubanie

Data publikacji 2015-07-10
Data zakończenia 2015-07-23 11:00:00
Instytucja Gmina Lubanie
Miejscowość Lubanie
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Urządzenia fotokopiujące i do druku offsetowego,
  • Tablice,
  • Urządzenia komputerowe,
  • Komputery osobiste,
  • Sprzęt związany z komputerami,
  • Ekrany i konsole komputerowe,
  • Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące,
  • Meble i wyposażenie kuchni,
  • Meble przedszkolne,
  • Pomoce naukowe,
  • Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego,
  • Urządzenia multimedialne,
  • Instrumenty muzyczne, artykuły sportowe, gry, zabawki, wyroby rzemieślnicze, materiały i akcesoria artystyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 172732 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 375352009, 444110004, 441119000, 390000002, 391410002, 397100002, 391610008, 370000008, 375241008, 375200009, 391620005, 391621006, 391622007, 302000001, 302131006, 301200006, 302300000, 323220006, 301950002, 302313103
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Modernizacja oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych w gminie Lubanie, realizowana z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, w ramach Poddziałania: 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej. Przedmiot zamówienia podzielony jest na następujące części:
I. Organizacja placów zabaw.
II. Dostosowanie pomieszczeń - toalet.
III. Zakup wyposażenia do utrzymania czystości w pomieszczeniach, wyposażenia kuchni i wyposażenia zapewniającego bezpieczne warunki opieki nad dziećmi.
IV. Dostawa mebli i wyposażenia.
V. Dostawa zabawek, pomocy dydaktycznych i artykułów plastycznych.
VI. Dostawa i montaż sprzętu ICT, audiowizualnego oraz tablic interaktywnych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6.1 - 6.6 do niniejszej specyfikacji.
2. Ilekroć w dokumentacji Zamawiający używa nazw handlowych to dopuszczalne jest wówczas złożenie oferty, w której wskazane są inne równoważne artykuły, urządzenia, sprzęt. Równoważność oznacza iż zaoferowane urządzenie, artykuł, sprzęt winno mieć analogiczne wymiary, tożsame funkcje i walory użytkowe oraz winno być wykonane z tych samych materiałów lub materiałów o takich samych parametrach (twardość, giętkość, wytrzymałość, estetyka wykończenia). Jedynym celem podania nazw własnych materiałów, produktów lub producenta, zdjęć poglądowych jest przedstawienie standardów jakościowych oczekiwanych przez Zamawiającego.
Zamawiający dopuszcza rozwiązania i normy równoważne z opisywanymi. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne z opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały i urządzenia, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na wykonawcy.
3. Ilekroć w niniejszej SIWZ zostanie użyte określenie szkoła - zamawiający rozumie przez to oddział przedszkolny działający przy szkole podstawowej.
4. Osobami uprawnionymi przez Zamawiającego do wskazania miejsca dostarczenia, wyładowania i montażu poszczególnych elementów wyposażenia będą Dyrektorzy Szkół. Wykonawcy wybrani do realizacji zadań częściowych otrzymają wykaz poszczególnych szkół wraz z numerami telefonów Dyrektorów Szkół.
5. Dostarczone przez wykonawcę artykuły, urządzenia oraz sprzęt, będące przedmiotem zamówienia, muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad, zapakowane w oryginalne opakowanie, ponadto winny spełniać wszelkie wymogi określone obowiązującymi przepisami, w tym - jeżeli jest wymagane - winny być dopuszczone do stosowania w placówkach przedszkolnych.
6. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z załadunkiem, dostawami, rozładunkiem oraz ewentualnym montażem (niezbędnym do właściwej eksploatacji urządzeń)
w szkołach dostarczonych artykułów, urządzeń oraz sprzętu.
7. Wykonawca zobowiązany jest do montażu dostarczonego sprzętu, urządzeń lub innych materiałów w wyznaczonym miejscu (Szkoła Podstawowa w Przywieczerzynie i Szkoła Podstawowa w Ustroniu) wraz z podłączeniem, przyłączeniem, instalacją, wbudowaniem itp., chyba że specyfika przedmiotu nie wymaga montażu (np. materiały plastyczne). Jeżeli montaż polegać będzie na wymianie urządzenia, sprzętu, to obowiązkiem Wykonawcy jest również wykonanie demontażu i zagospodarowanie na własny koszt powstałych odpadów.
8. Wykonawca, wraz z dostarczonym sprzętem, winien dostarczyć niezbędne akcesoria dla prawidłowego funkcjonowania sprzętu, urządzeń i innych materiałów lub zespołów urządzeń, choćby producent nie przewidział ich w zestawie z urządzeniem.
9. W ramach oferowanej ceny, wymagane będzie świadczenie przez Wykonawcę pomocy technicznej dla Zamawiającego przez okres trwania gwarancji.
10. Wykonawca w ramach zamówienia będzie zobowiązany do przeprowadzenia szkolenia dotyczącego obsługi dostarczonych urządzeń ITC, RTV i AGD dla osób, które będą z nich korzystały. Szkolenia te mają odbyć się w poszczególnych szkołach, w terminach ustalonych z osobami upoważnionymi przez Zamawiającego.
11. Wszelkie dostarczone artykuły, urządzenia, oraz sprzęt powinny być dopuszczone do obrotu i użytku na terenie UE oraz (jeśli jest to wymagane przepisami prawa) zawierać odpowiednie certyfikaty lub atesty itp., a w przypadku oprogramowania - licencje.
12. Wymagania zamawiającego odnośnie gwarancji:
a) Dla części I: minimum 36 mies.
b) Dla części II: minimum 24 mies.
c) Dla części III: minimum 24 mies.
d) Dla części IV: minimum 24 mies.
e) Dla części V: minimum 24 mies.
f) Dla części VI:
- minimum 60 mies. na dostarczone tablice interaktywne,
- minimum 24 mies. na dostarczony na pozostały sprzęt RTV, kopiarki, ekrany projekcyjne, projektory.

Opis

Organizacja placu zabaw - dostawa i montaż wyposażenia placu zabaw, bezpiecznej nawierzchni i ogrodzenia. Szczegółowy opis części zamówienia zamieszczono w załączniku nr 6.1 do SIWZDostosowanie pomieszczęń - toalet - dostawa wraz z montażem oraz demontaż urządzeń sanitarnych, glazury, podgrzewacza wody. Szczegółowy opis części zamówienia zamieszczono w załączniku nr 6.2 do SIWZZakup wyposażenia do utrzymania czystości w pomieszczeniach (odkurzacz, pralka), wyposażenia kuchni (zlew, szafa, zmywarka, lodówka, naczynia, sztućce, itp.) i wyposażenia zapewniającego bezpieczne warunki opieki nad dziećmi (apteczki) - szczegółowy opis tej części zamówienia zawarty jest w załączniku nr 6.3 do SIWZDostawa mebli i wyposażenia - meble przedszkolne, szafki, szafy, łóżeczka, pufy, itp - szczegółowy opis tej części zamówienia zawarty jest w załączniku nr 6.4 do SIWZDostawa zabawek, pomocy dydaktycznych i artykułów plastycznych - zamówienie obejmuje dostawę różnego rodzaju zabawek, gier, pomocy dydaktycznych oraz artykułów plastycznychDostawa i montaż sprzętu ICT, audiowizualnego oraz tablic interaktywnych - laptop, kopiarka, projektory, ekran, telewizor, DVD, radio, tablice interaktywne, oprogramowanie itp. - szczegółowy opis tej części zamówienia zawarty jest w załączniku nr 6 do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Lubanie
Ulica Lubanie 28A
Nr domu 28A
Miejscowość Lubanie
Kod Pocztowy 87-732
Województwo kujawsko-pomorskie
Tel 054 2513312
Fax 054 2513312
Internet www.lubanie.com
Regon 91086687300000
E-mail lubanie1@poczta.onet.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 6
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 15/09/2015
Wadium Zamawiający nie będzie żądał wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu wymagań art. 22 ust. 1 ustawy PZP. Warunek ten zostanie uznany za spełniony na podstawie przedstawionych dokumentów - spełnia/nie spełnia. (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek podmioty mogą spełniać łącznie)
Wiedza Zamawiający uzna, że warunek posiadania wiedzy i doświadczenia został spełniony, jeżeli wykonawca, w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał dostawę sprzętu odpowiadającego swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj.: a) dla Wykonawców składających oferty w części I zamówienia: dostawy wraz z montażem urządzeń placów zabaw o wartości nie mniejszej niż 20.000,00 zł oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, b) dla Wykonawców składających oferty w części VI zamówienia: dostawy sprzętu komputerowego i/ lub multimedialnego o wartości nie mniejszej niż 40.000,00 zł oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, c) dla Wykonawców składających oferty w części II, III, IV i V zamawiający nie wyznacza szczegółowo warunku w tym zakresie, -warunek ten zostanie uznany za spełniony na podstawie przedstawionych dokumentów - spełnia/nie spełnia (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek podmioty mogą spełniać łącznie).
Potencjał Warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu wymagań art. 22 ust. 1 ustawy PZP. Warunek ten zostanie uznany za spełniony na podstawie przedstawionych dokumentów - spełnia/nie spełnia. (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek podmioty mogą spełniać łącznie)
Zdolne Warunek zostanie uznany za spełniony, kiedy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu wymagań art. 22 ust. 1 ustawy PZP. Warunek ten zostanie uznany za spełniony na podstawie przedstawionych dokumentów - spełnia/nie spełnia. (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek podmioty mogą spełniać łącznie).
Sytuacja Zamawiający uzna warunek za spełniony, kiedy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu wymagań art. 22 ust. 1 ustawy PZP. Warunek ten zostanie uznany za spełniony na podstawie przedstawionych dokumentów - spełnia/nie spełnia. (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek podmioty mogą spełniać łącznie).
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1. Wypełnić druk Formularz ofertowy lub przygotować ofertę ściśle wg wzoru - druku załączonego przez zamawiającego - druk stanowi załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. 2. Kosztorys ofertowy - wzór stanowi załącznik nr 7.1 - 7.6 (Wykonawca wypełnia i załącza kosztorys odpowiedni do części zamówienia, na którą składa ofertę). 3. Upoważnienie - pełnomocnictwo do podpisania oferty - wzór stanowi załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji (jeżeli ofertę podpisuje pełnomocnik). 4. Oświadczenie o udzielonej gwarancji na przedmiot zamówienia - wzór zawarty w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji. 5. Wykaz prac przeznaczonych do podwykonania - wzór zawarty w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji. Wypełnienie tabeli jest obowiązkowe wyłącznie wtedy, gdy wykonawca zamierza powierzyć część dostaw podwykonawcom. 6. Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 Pzp. - wzór stanowi załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji. (w przypadku składania oferty przed podmioty występujące wspólnie oświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot)
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium B
Kryt 1p 97
Kryt 2 Gwarancja
Kryt 2p 3
Adres strony internetowej siwz http://bip.lubanie.kpsi.pl
Adres uzyskania siwz Urząd Gminy Lubanie, 87-732 Lubanie lub za zaliczeniem pocztowym obejmującym koszty przesyłki
Data składania wniosków 23/07/2015
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce Siedziba Zamawiającego, pok. nr 1 (sekretariat). Jawne otwarcie ofert odbędzie się dnia 23/07/2015 r. o godz. 11:15 w siedzibie Zamawiającego pok. nr 7
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Projekt jest dofinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny Kapitał Ludzki, w ramach Poddziałania: 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)