PN 53/07/2015 - oprogramowanie_2

Data publikacji 2015-07-13
Data zakończenia 2015-07-21 11:00:00
Instytucja Instytut Chemii Bioorganicznej Polskiej Akademii Nauk
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Języki programowania i narzędzia

Szczegóły

Numer ogłoszenia 174652 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 489800001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa do siedziby Zamawiającego licencji na korzystanie z oprogramowania wraz z egzemplarzem instalacyjnym oprogramowania (dalej również oprogramowanie) zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w Specyfikacji technicznej przedmiotu zamówienia zawartej w części IV SIWZ

Opis

Oprogramowanie CLion 2xOprogramowanie ReSharper C++Oprogramowanie Microsoft Visual Studio Professional 2013 (bez usługi MSDN)Oprogramowanie PyCharm 4.x Commercial License Upgrade Subscription RenewalOprogramowanie Intel VTune Amplifier 2015Oprogramowanie SPEC CPU2006Oprogramowanie IntelliJ IDEA

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Instytut Chemii Bioorganicznej Polskiej Akademii Nauk
Ulica ul. Noskowskiego 12/14
Nr domu 12/14
Miejscowość Poznań
Kod Pocztowy 61-704
Województwo wielkopolskie
Tel 061 8582091
Fax 061 8525954
Regon 00000000849327
E-mail przetargi@man.poznan.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: jednostka naukowo-badawcza
Rodzaj zam inny jednostka naukowo-badawcza
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 7
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Zaliczka Nie
Wiedza Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał następujące dostawy: dla części nr 5 - przynajmniej jedną dostawę oprogramowania komputerowego o wartości nie mniejszej niż 3.000,00 złotych brutto, dla części nr 6 - przynajmniej jedną dostawę oprogramowania komputerowego o wartości nie mniejszej niż 3.000,00 złotych brutto, dla części nr 7 - przynajmniej jedną dostawę oprogramowania komputerowego o wartości nie mniejszej niż 8.000,00 złotych brutto. Zamawiający nie wymaga informacji o dostawach niewykonanych lub wykonanych nienależycie. Uwaga: Do przeliczania wartości zrealizowanych dostaw wyrażonych w walutach innych niż złoty polski na złoty polski, Zamawiający przyjmie średni kurs opublikowany przez Narodowy Bank Polski z dnia zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, a jeśli w danym dniu kurs taki nie był opublikowany to ostatni kurs opublikowany przed tym dniem.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał następujące dostawy: dla części nr 5 - przynajmniej jedną dostawę oprogramowania komputerowego o wartości nie mniejszej niż 3.000,00 złotych brutto, dla części nr 6 - przynajmniej jedną dostawę oprogramowania komputerowego o wartości nie mniejszej niż 3.000,00 złotych brutto, dla części nr 7 - przynajmniej jedną dostawę oprogramowania komputerowego o wartości nie mniejszej niż 8.000,00 złotych brutto. Zamawiający nie wymaga informacji o dostawach niewykonanych lub wykonanych nienależycie. Uwaga: Do przeliczania wartości zrealizowanych dostaw wyrażonych w walutach innych niż złoty polski na złoty polski, Zamawiający przyjmie średni kurs opublikowany przez Narodowy Bank Polski z dnia zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, a jeśli w danym dniu kurs taki nie był opublikowany to ostatni kurs opublikowany przed tym dniem.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zgodnie z postanowieniami art. 144 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, pod warunkiem podpisania aneksu zaakceptowanego przez obydwie Strony. Zmiany te, zgodnie z zapisami art. 140 ust. 3 Pzp, nie mogą wykraczać poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ. W szczególności Zamawiający dopuszcza: a) aktualizację danych Wykonawcy i Zamawiającego poprzez: zmianę nazwy firmy, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej Wykonawcy itp., b) zmianę dotyczącą oprogramowania będącego przedmiotem zamówienia w sytuacji, gdy nastąpi wycofanie danego typu, wersji z produkcji przez producenta, a dostępny będzie adekwatny przedmiotu zamówienia o parametrach nie gorszych niż wynikające z SIWZ, umowy i oferty Wykonawcy, pod warunkiem, że jego cena nie będzie wyższa niż wskazana w ofercie (tzn. przedmiot zamówienia zamienny może mieć cenę niższą albo równą cenie ofertowej); wycofanie typu, wersji, objętej przedmiotem zamówienia z produkcji przez producenta Wykonawca musi pisemnie udokumentować, c) zmianę dotyczącą dostarczanego oprogramowania będącego przedmiotem zamówienia w sytuacji, gdy producent nie będzie mógł dostarczyć oprogramowania w terminie wyznaczonym w umowie, a Zamawiający nie będzie mógł przedłużyć terminu realizacji przedmiotu zamówienia w związku z koniecznością terminowego wydatkowania środków finansowych (sankcja utraty środków finansowych); pod warunkiem, że dostępny będzie oprogramowanie o parametrach nie gorszych niż wynikające z SIWZ, umowy i oferty Wykonawcy oraz że cena nie będzie wyższa niż wskazana w ofercie (tzn. oprogramowanie zamienny zamienne może mieć cenę niższą albo równą cenie ofertowej), d) zmianę terminów realizacji przedmiotu zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, w szczególności w przypadku okoliczności wystąpienia siły wyższej (np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach) lub z powodu działania osób trzecich (uniemożliwiających wykonanie zamówienia, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron), które to przyczyny każda ze Stron musi udokumentować, e)zmianę dotyczącą dostarczanego asortymentu albo terminu realizacji przedmiotu zamówienia w sytuacji, gdy powstała możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych, technicznych lub w dziedzinie oprogramowania, niż te istniejące w chwili zawarcia Umowy, nie powodujących zmiany zawartej umowy, f) zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia oraz związane z tym zmniejszenie wartości umowy, wynikające z przyczyn niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy, które to przyczyny każda ze Stron musi udokumentować, g) zmianę warunków płatności polegającą na zapłacie na rzecz Wykonawcy wynagrodzenia za faktycznie zrealizowany przedmiot zamówienia w ramach danej części, pomimo że zamówienie w tej części w jakimkolwiek zakresie nie zostało wykonane w całości w przypadku, gdy wykonanie zamówienia w całości nie jest możliwe ze względu na konieczność rozliczenia projektu CBPIO i Future ICT.
Adres strony internetowej siwz http://www.man.poznan.pl/online/zampub.php
Adres uzyskania siwz Instytut Chemii Bioorganicznej Polskiej Akademii Nauk Poznańskie Centrum Superkomputerowo-Sieciowe ul. Noskowskiego 10, 61-704 Poznań, pokój nr 23
Data składania wniosków 21/07/2015
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce Instytut Chemii Bioorganicznej Polskiej Akademii Nauk Poznańskie Centrum Superkomputerowo - Sieciowe, ul. Noskowskiego 10, 61 -704 Poznań pokój nr 2 - sekretariat
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe cz. 1, 2, 5, 6, 7 przedmiotu zamówienia dotyczy realizacji prac w ramach Projektu FUTURE ICT - Rozwój centrum kompetencji w zakresie sieci i usług nowej generacji, numer projektu: POIG.02.03.01-30-0344/13/ w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka. Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. cz. 3 przedmiotu zamówienia dotyczy realizacji prac w ramach Projektu CBPIO - Centrum Badawcze Polskiego Internetu Optycznego, numer projektu: POIG.02.01.00-30-037/09. DOTACJE NA INNOWACJE Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. cz. 4 przedmiotu zamówienia dotyczy realizacji prac w ramach Projektu e-podręczniki do kształcenia ogólnego. Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)