Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Powiat Płoński
|
Ulica |
ul. Płocka 39
|
Nr domu |
39
|
Miejscowość |
Płońsk
|
Kod Pocztowy |
09-100
|
Województwo |
mazowieckie
|
Tel |
023 6627764(66)
|
Fax |
023 6623816
|
Internet |
www.powiat-plonski.pl
|
Regon |
13037771200000
|
E-mail |
urzad@powiat-plonski.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Okres trwania zamówienia |
30
|
Wadium |
Wykonawca przystępujący do udziału w postępowaniu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 2 900,00 zł (słownie: dwa tysiące dziewięćset złotych 00/100).
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie precyzuje wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku na podstawie przedłożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust 1 ustawy Pzp.
Ocena spełniania warunku przez Wykonawców zostanie dokonana metodą spełnia -nie spełnia na podstawie badania złożonego oświadczenia tj. złożone prawidłowo oświadczenie żądane przez Zamawiającego spełnia warunek, nie złożone z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp nie spełnia warunku.
|
Wiedza |
Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną dostawę sprzętu komputerowego i oprogramowania każda dostawa o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto wraz z dowodami, że wykonał dostawę w sposób należyty lub w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje co najmniej jedną dostawę sprzętu komputerowego i oprogramowania każda dostawa o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto wraz z dowodami, że wykonuje dostawę w sposób należyty.
Z uwagi na często występującą dużą ilość zrealizowanych dostaw, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wykaz głównych (najważniejszych) dostaw. Wybór w kwestii zakwalifikowania niektórych ze zrealizowanych dostaw jako głównych został pozostawiony Wykonawcy.
Dowodami o których mowa wyżej są:
a) poświadczenie,
b) inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt a),
W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów.
Ocena spełniania warunku przez Wykonawców zostanie dokonana metodą spełnia -nie spełnia na podstawie badania złożonych dokumentów i oświadczeń tj. złożone prawidłowo dokument, oświadczenie żądane przez Zamawiającego spełnia warunek, nie złożone z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp nie spełnia warunku.
|
Potencjał |
Zamawiający nie precyzuje wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku na podstawie przedłożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust 1 ustawy Pzp.
Ocena spełniania warunku przez Wykonawców zostanie dokonana metodą spełnia -nie spełnia na podstawie badania złożonego oświadczenia tj. złożone prawidłowo oświadczenie żądane przez Zamawiającego spełnia warunek, nie złożone z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp nie spełnia warunku.
|
Zdolne |
Zamawiający nie precyzuje wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku na podstawie przedłożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust 1 ustawy Pzp.
Ocena spełniania warunku przez Wykonawców zostanie dokonana metodą spełnia -nie spełnia na podstawie badania złożonego oświadczenia tj. złożone prawidłowo oświadczenie żądane przez Zamawiającego spełnia warunek, nie złożone z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp nie spełnia warunku.
|
Sytuacja |
Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia (gwarancyjną) nie mniejszą niż 100 000,00 zł, wymóg opłacenia polisy a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia powinien być spełniony na dzień upływu terminu składania ofert.
Ocena spełniania warunku przez Wykonawców zostanie dokonana metodą spełnia -nie spełnia na podstawie badania złożonych dokumentów i oświadczeń tj. złożone prawidłowo dokument, oświadczenie żądane przez zamawiającego spełnia warunek, nie złożone z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp nie spełnia warunku.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 13 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dokumenty potwierdzające |
1. Wymagane dokumenty poświadczające, że oferowany sprzęt jest produkowany zgodnie z normą ISO 9001 lub równoważną- dotyczy stacja komputerowa, monitor, laptop.
2. Deklaracja zgodności CE - stacja komputerowa, monitor, laptop, zasilacz awaryjny.
3. Certyfikat EnergyStar - dotyczy stacja komputerowa, monitor, laptop.
4. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że serwis gwarancyjny realizowany będzie przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta oraz, że serwis będzie realizowany zgodnie z wymaganiami normy ISO 9001 lub równoważnej - dotyczy stacja komputerowa, monitor, laptop.
5. Dokumenty poświadczające, że oferowany serwer poprawnie współpracuje z oferowanym systemem operacyjnym - dotyczy stacja komputerowa, laptop.
|
Inne dokumenty |
1. Oprócz oświadczeń i dokumentów wymienionych w Sekcji III.4 należy złożyć:
a) formularz oferty cenowej ( wg wzoru - Załącznik Nr 2 do SIWZ),
b) kserokopię dowodu wpłaty wadium, jeśli zostało wpłacone w formie pieniądza; wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz, należy załączyć do oferty w postaci oryginału dokumentu (w celu możliwości jego zwrotu lub zatrzymania) oraz w formie kserokopii dokumentu potwierdzonej za zgodność z oryginałem,
c) niezbędne pełnomocnictwa, jeżeli zostały udzielone,
d) zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - jeżeli dotyczy (według wzoru - Załącznik Nr 6 do SIWZ).
2. Zasady udziału w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2) W tym przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3) Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia.
4) Przy ocenie spełniania warunków dotyczących posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, posiadania wiedzy i doświadczenia, dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, sytuacji ekonomicznej i finansowej, brany jest pod uwagę łączny potencjał Wykonawców. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi wykazać, iż brak jest podstaw do jego wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp.
5) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego składają wspólne oświadczenie , że razem spełniają warunki, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy Pzp.
6) Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zostanie wybrana, Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1) w zakresie zmiany terminu płatności, po uprzednim wyrażeniu pisemnej zgody Stron umowy.
2) w zakresie zmiany rachunku bankowego Strony umowy po uprzednim wyrażeniu pisemnej zgody Stron umowy .
3) zmiany przedstawicieli Wykonawcy i Zamawiającego, po uprzednim wyrażeniu pisemnej zgody Stron umowy.
4) zmiany podwykonawcy i/lub części wykonywanego przez niego zakresu zamówienia, bądź wprowadzenia nowego podwykonawcy, po uprzednim wyrażeniu pisemnej zgody Stron umowy.
5) Zamawiający dopuszcza również możliwość zmiany przedstawicieli Zamawiającego na etapie zawierania umowy w stosunku do jej projektu.
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
95
|
Kryt 2 |
okres gwarancji
|
Kryt 2p |
5
|
Adres strony internetowej siwz |
www.powiat-plonski.bip.org.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Na pisemny wniosek Wykonawcy skierowany na adres: Starostwo powiatowe w Płońsku ul. Płocka 39, 09-100 Płońsk
|
Data składania wniosków |
21/07/2015
|
Godzina składania wniosków |
12:00
|
Miejsce |
Starostwo Powiatowe w Płońsku, ul. Płocka 39, 09-100 Płońsk, pokój Nr 316,II piętro
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
Przedmiotowe postępowanie prowadzone jest w celu realizacji projektu pn. Likwidacja barier wykluczenia cyfrowego w powiecie płońskim, realizowanego przez Powiat Płoński w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka VIII Oś Priorytetowa Działanie 8.3 - Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu -eInclusion ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
|
Czy unieważnienie |
Nie
|
Oswiadczenie potwierdzenia 16 |
Tak
|