Wykonanie pięcioletnich przeglądów dróg wewnętrznych będących w utrzymaniu Miejskiego Zarządu Dróg w Rzeszowie zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz.U. z 2013 r. poz. 1409, ze zm.) wraz z zasileniem bazy danych eDIOM będącej w posiadaniu Zamawiającego.
I. Zakres zamówienia obejmuje:
1. Drogi wewnętrzne ok. 190 km zgodnie z załącznikiem nr 1.
2. Wykonanie przeglądu pięcioletniego stanu technicznego dróg wewnętrznych o wszystkich typach nawierzchni oraz urządzeń infrastruktury drogowej wraz z rejestracją uszkodzeń: ich charakterystyką, częstotliwością, lokalizacją oraz geometrią (spękania pojedyncze, spękania siatkowe, odkształcenia typu: łaty i wyboje, sfalowania, ubytki ziaren i lepiszcza, koleiny, itp.).
W zakres opracowania wchodzi cała szerokość pasa drogowego i wszystkie urządzenia się w nim znajdujące: jezdnie, chodniki, ścieżki rowerowe, pobocza, krawężniki, stan wyposażenia technicznego ulicy i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego, elementy odwodnienia drogi, zatoki postojowe, autobusowe, miejsca postojowe, zieleń, skrzyżowania z innymi drogami, przejazdy kolejowe, zjazdy, inne urządzenia lub budowle obce itp.
3. Ocenę stanu nawierzchni jezdni, chodników, ścieżek rowerowych, zatok autobusowych, zatok postojowych, miejsc postojowych itp., należy wykonać metodą IGPiK (Instrukcja oceny stanu nawierzchni dróg publicznych w miastach, opracowana w Instytucie Gospodarki Przestrzennej i Komunalnej, Oddział w Krakowie) lub równoważną, odnotowując uszkodzenia zgodnie z klasyfikacją ocenianych elementów i podziałem na typy uszkodzeń zawarte w niniejszej instrukcji.
4. Całość pozyskanych danych należy wprowadzić do komputerowej bazy danych dróg eDiom.
5. Opracowanie powinno zawierać:
a) protokół z przeglądu w formie papierowej (2 egz.) i elektronicznej (format pdf. i doc) zgodnie z załącznikiem nr 2,
b) formularze z oceny stanu technicznego elementów drogi
c) dokumentacje fotograficzną uszkodzeń na danej drodze
d) zalecenia remontowe
e) wizualizację wyników oceny w postaci map tematycznych z wprowadzeniem do systemu eDiom oraz wydruki w 3 egz. w skali 1: 20 000 lub 1:15 000 oraz wersja elektroniczna (format pdf. i dwg.).
Dane należy zestawić dla każdej z dróg osobno w formie formatu A4 trwale spięte ze sobą wszystkie części ocenianych elementów drogi.
6. Wykonanie wideo rejestracji ocenianych dróg oraz zasilenie do bazy Ediom.
II. Charakterystyka systemu komputerowego.
1. Informatyczny system ewidencji dróg posiadany przez Zamawiającego składa się z następujących programów:
a) eDiom 2012 - program do ewidencji dróg i obiektów mostowych
b) MapViewDesktop2 Enterprise 2012 - program do przedstawiania graficznego elementów znajdujących się w pasach drogowych
c) eDiom OR nakładka na MapViewDesktop2 Enterprise 2012 - program do zarządzania oznakowaniem na drogach
d) Oracle Database 10g Express Edition,
e) AutoCad 2012 LT - bez nakładki Geodeska lub podobnej.
Uwaga:
Wykonawca może zapoznać się z oprogramowaniem w biurze Zamawiającego: Miejski Zarząd Dróg w Rzeszowie, ul. Targowa 3, 35-064 Rzeszów, pok. nr 210 w godzinach od 8.00 do 15.00, tel. 17 748 37 16.
Realizacja zamówienia może być wykonywana przy użyciu oprogramowania eDiom, Oracle, Map View Desktop lub innych programów równorzędnych, pod warunkiem że uzyskane rezultaty będą działać z pełną funkcjonalnością przy użyciu oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego.
Nie dopuszcza się wykorzystania oprogramowania i sprzętu komputerowego Zamawiającego
w celu realizacji zamówienia, z wyjątkiem zasilenia bazy danych o efekty uzyskane w ramach wykonywania zamówienia oraz ewentualnych poprawek. Udostępnienie serwera z bazą danych jest możliwe tylko w godzinach pracy Zarządu pod nadzorem pracownika Zamawiającego w pokoju nr 306 po wcześniejszym uzgodnieniu godzin i terminów, w szczególnie uzasadnionych przypadkach może być możliwość pozostania pracownika po godzinach pracy Zarządu. W szczególności wykluczone jest udostępnienie Wykonawcy na stałe sprzętu i oprogramowania Zamawiającego na czas realizacji zamówienia.
III. Podstawa prawna
a) ustawa z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 460, ze zm.) ,
b) ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r. poz. 1409, ze zm.), |
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Gmina Miasto Rzeszów - Miejski Zarząd Dróg w Rzeszowie
|
Ulica |
ul. Targowa 1
|
Nr domu |
1
|
Miejscowość |
Rzeszów
|
Kod Pocztowy |
35-064
|
Województwo |
podkarpackie
|
Tel |
17 748 37 00
|
Fax |
17 852 62 23
|
Internet |
bip.erzeszow.pl
|
Regon |
69048055700000
|
E-mail |
mzdiz@rzeszow.um.gov.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
U
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Tak
|
Zam uzupelniajace |
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego w trybie zamówienia z wolnej ręki, zgodnie z art. 67 ust 1 pkt 6 ustawy
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
13/11/2015
|
Zaliczka |
Nie
|
Wiedza |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że należycie wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie usługi polegające na wykonaniu przeglądu stanu technicznego dróg i zasileniu do systemu eDIOM uszkodzeń dla sieci dróg publicznych o długości minimum 100 km każda - wraz załączeniem dowodów, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Ocena spełniania powyższych warunków zostanie dokonana na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawcę metodą spełnia / nie spełnia.
|
Zdolne |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować na czas realizacji zamówienia odpowiednio wykwalifikowanym personelem bezpośrednio zatrudnionym do wykonania zamówienia, tj.:
a) Kierownik zespołu - osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej uzyskane na podstawie ustawy - Prawo budowlane (Dz.U. z 2013 r. poz. 1409, ze zm.), lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów albo odpowiednie kwalifikacje zdobyte za granicą uznane w Polsce przez właściwy organ.
b) Co najmniej jedna osoba do obsługi oprogramowania eDIOM - posiadająca przeszkolenie na przedmiotowym programie,
c) Co najmniej jedna osoba posiadająca wykształcenie wyższe informatyczne.
Ocena spełniania powyższych warunków zostanie dokonana na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawcę metodą spełnia / nie spełnia.
|
Sytuacja |
Wykonawca winien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 30 000,00 zł.
Wartości podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego Wykonawca przeliczy wg średniego kursu NBP na dzień wystawienia dokumentu.
Ocena spełniania powyższych warunków zostanie dokonana na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawcę metodą spełnia / nie spełnia.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 10 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 13 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 16 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Inne dokumenty |
1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2 do SIWZ.
2. Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych i ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w szczególności w tym celu:
2.1. pisemne zobowiązanie tych podmiotów do zrealizowania części zamówienia, zawierające zakres czynności, które te podmioty zobowiązują się wykonać - w przypadku, gdy Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów,
2.2. pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy osób na okres ich udziału w wykonywaniu zamówienia, zawierające także listę osób, które zostaną przez ten podmiot udostępnione - w przypadku, gdy Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu polega na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów.
2.3. pisemne zobowiązanie tych podmiotów do udostępnienia odpowiedniej zdolności finansowej lub ekonomicznej - w przypadku, gdy Wykonawca wykazując spełnianie warunku udziału w postępowaniu polega na zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów,
2.4. pisemne zobowiązania, o których mowa wyżej w punktach 2.1 - 2.3 winny być złożone w oryginale (przykładowy wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 7 do SIWZ).
3. W celu potwierdzenia spełniania warunków wymaganych od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
3.1. oświadczenie wymienione w punkcie 6.1.1. SIWZ oraz dokument wymieniony w punkcie 6.1.3 SIWZ albo odpowiadające im określone w punkcie 6.6. SIWZ, powinny być złożone przez każdego Wykonawcę,
3.2. oświadczenie wymienione w punkcie 6.2.1. SIWZ powinno być złożone jedno w imieniu wszystkich Wykonawców,
3.3. dokumenty wymienione w punktach 6.2.2. - 6.2.5. SIWZ winien złożyć dowolny/dowolni Wykonawca/y spośród Wykonawców składających wspólną ofertę.
4. Pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonania, których pełnomocnik jest upoważniony. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w oryginale lub kopii, której zgodność z oryginałem poświadczono notarialnie.
5. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania Wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - dotyczy tylko Wykonawców wspólnie ubiegających się o uzyskanie zamówienia. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w oryginale lub kopii, której zgodność z oryginałem poświadczono notarialnie.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie zmiany terminu wykonania zamówienia, jeżeli niekorzystne warunki atmosferyczne (np. opady śniegu, deszczu, gradu itp.) albo niedostępność dróg (np. z powodu remontów) spowodują opóźnienie w prowadzeniu prac inwentaryzacyjnych.
2. Poza przypadkami określonymi wyżej, zmiany postanowień zawartej umowy będą mogły nastąpić w następujących przypadkach:
2.1. zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej,
2.2. zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą na potrzeby niniejszego warunku rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony umowy więzi prawnej:
2.2.1. o charakterze niezależnym od stron,
2.2.2. którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy,
2.2.3. którego nie można uniknąć, ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności,
2.2.4. której nie można przypisać drugiej stronie.
Za siłę wyższą, warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe długotrwałe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia,
3. Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub na oświadczenia stron.
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
90
|
Kryt 2 |
Okres rękojmi za wady
|
Kryt 2p |
10
|
Adres strony internetowej siwz |
bip.erzeszow.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Miejski Zarząd Dróg w Rzeszowie ul. Targowa 3, 35-064 Rzeszów, pok. nr 321.
|
Data składania wniosków |
23/07/2015
|
Godzina składania wniosków |
09:45
|
Miejsce |
Miejski Zarząd Dróg w Rzeszowie ul. Targowa 3, 35-064 Rzeszów, pok. nr 321.
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|