Wykonanie pięcioletnich przeglądów dróg wewnętrznych będących w utrzymaniu Miejskiego Zarządu Dróg w Rzeszowie zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz.U. z 2013 r. poz. 1409, ze zm.) wraz z zasileniem bazy danych eDIOM będącej w posiadaniu Zamawiającego.

Data publikacji 2015-07-14
Data zakończenia 2015-07-23 09:45:00
Instytucja Gmina Miasto Rzeszów - Miejski Zarząd Dróg w Rzeszowie
Miejscowość Rzeszów
Województwo podkarpackie
Branża
  • Usługi wprowadzania danych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 104195 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 716314808, 723121006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Wykonanie pięcioletnich przeglądów dróg wewnętrznych będących w utrzymaniu Miejskiego Zarządu Dróg w Rzeszowie zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz.U. z 2013 r. poz. 1409, ze zm.) wraz z zasileniem bazy danych eDIOM będącej w posiadaniu Zamawiającego.

I. Zakres zamówienia obejmuje:
1. Drogi wewnętrzne ok. 190 km zgodnie z załącznikiem nr 1.
2. Wykonanie przeglądu pięcioletniego stanu technicznego dróg wewnętrznych o wszystkich typach nawierzchni oraz urządzeń infrastruktury drogowej wraz z rejestracją uszkodzeń: ich charakterystyką, częstotliwością, lokalizacją oraz geometrią (spękania pojedyncze, spękania siatkowe, odkształcenia typu: łaty i wyboje, sfalowania, ubytki ziaren i lepiszcza, koleiny, itp.).
W zakres opracowania wchodzi cała szerokość pasa drogowego i wszystkie urządzenia się w nim znajdujące: jezdnie, chodniki, ścieżki rowerowe, pobocza, krawężniki, stan wyposażenia technicznego ulicy i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego, elementy odwodnienia drogi, zatoki postojowe, autobusowe, miejsca postojowe, zieleń, skrzyżowania z innymi drogami, przejazdy kolejowe, zjazdy, inne urządzenia lub budowle obce itp.
3. Ocenę stanu nawierzchni jezdni, chodników, ścieżek rowerowych, zatok autobusowych, zatok postojowych, miejsc postojowych itp., należy wykonać metodą IGPiK (Instrukcja oceny stanu nawierzchni dróg publicznych w miastach, opracowana w Instytucie Gospodarki Przestrzennej i Komunalnej, Oddział w Krakowie) lub równoważną, odnotowując uszkodzenia zgodnie z klasyfikacją ocenianych elementów i podziałem na typy uszkodzeń zawarte w niniejszej instrukcji.
4. Całość pozyskanych danych należy wprowadzić do komputerowej bazy danych dróg eDiom.
5. Opracowanie powinno zawierać:
a) protokół z przeglądu w formie papierowej (2 egz.) i elektronicznej (format pdf. i doc) zgodnie z załącznikiem nr 2,
b) formularze z oceny stanu technicznego elementów drogi
c) dokumentacje fotograficzną uszkodzeń na danej drodze
d) zalecenia remontowe
e) wizualizację wyników oceny w postaci map tematycznych z wprowadzeniem do systemu eDiom oraz wydruki w 3 egz. w skali 1: 20 000 lub 1:15 000 oraz wersja elektroniczna (format pdf. i dwg.).
Dane należy zestawić dla każdej z dróg osobno w formie formatu A4 trwale spięte ze sobą wszystkie części ocenianych elementów drogi.
6. Wykonanie wideo rejestracji ocenianych dróg oraz zasilenie do bazy Ediom.

II. Charakterystyka systemu komputerowego.
1. Informatyczny system ewidencji dróg posiadany przez Zamawiającego składa się z następujących programów:
a) eDiom 2012 - program do ewidencji dróg i obiektów mostowych
b) MapViewDesktop2 Enterprise 2012 - program do przedstawiania graficznego elementów znajdujących się w pasach drogowych
c) eDiom OR nakładka na MapViewDesktop2 Enterprise 2012 - program do zarządzania oznakowaniem na drogach
d) Oracle Database 10g Express Edition,
e) AutoCad 2012 LT - bez nakładki Geodeska lub podobnej.

Uwaga:
Wykonawca może zapoznać się z oprogramowaniem w biurze Zamawiającego: Miejski Zarząd Dróg w Rzeszowie, ul. Targowa 3, 35-064 Rzeszów, pok. nr 210 w godzinach od 8.00 do 15.00, tel. 17 748 37 16.

Realizacja zamówienia może być wykonywana przy użyciu oprogramowania eDiom, Oracle, Map View Desktop lub innych programów równorzędnych, pod warunkiem że uzyskane rezultaty będą działać z pełną funkcjonalnością przy użyciu oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego.
Nie dopuszcza się wykorzystania oprogramowania i sprzętu komputerowego Zamawiającego
w celu realizacji zamówienia, z wyjątkiem zasilenia bazy danych o efekty uzyskane w ramach wykonywania zamówienia oraz ewentualnych poprawek. Udostępnienie serwera z bazą danych jest możliwe tylko w godzinach pracy Zarządu pod nadzorem pracownika Zamawiającego w pokoju nr 306 po wcześniejszym uzgodnieniu godzin i terminów, w szczególnie uzasadnionych przypadkach może być możliwość pozostania pracownika po godzinach pracy Zarządu. W szczególności wykluczone jest udostępnienie Wykonawcy na stałe sprzętu i oprogramowania Zamawiającego na czas realizacji zamówienia.

III. Podstawa prawna
a) ustawa z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 460, ze zm.) ,
b) ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r. poz. 1409, ze zm.),

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Miasto Rzeszów - Miejski Zarząd Dróg w Rzeszowie
Ulica ul. Targowa 1
Nr domu 1
Miejscowość Rzeszów
Kod Pocztowy 35-064
Województwo podkarpackie
Tel 17 748 37 00
Fax 17 852 62 23
Internet bip.erzeszow.pl
Regon 69048055700000
E-mail mzdiz@rzeszow.um.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego w trybie zamówienia z wolnej ręki, zgodnie z art. 67 ust 1 pkt 6 ustawy
Czas D
Data zakończenia 13/11/2015
Zaliczka Nie
Wiedza Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że należycie wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie usługi polegające na wykonaniu przeglądu stanu technicznego dróg i zasileniu do systemu eDIOM uszkodzeń dla sieci dróg publicznych o długości minimum 100 km każda - wraz załączeniem dowodów, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Ocena spełniania powyższych warunków zostanie dokonana na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawcę metodą spełnia / nie spełnia.
Zdolne Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować na czas realizacji zamówienia odpowiednio wykwalifikowanym personelem bezpośrednio zatrudnionym do wykonania zamówienia, tj.: a) Kierownik zespołu - osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej uzyskane na podstawie ustawy - Prawo budowlane (Dz.U. z 2013 r. poz. 1409, ze zm.), lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów albo odpowiednie kwalifikacje zdobyte za granicą uznane w Polsce przez właściwy organ. b) Co najmniej jedna osoba do obsługi oprogramowania eDIOM - posiadająca przeszkolenie na przedmiotowym programie, c) Co najmniej jedna osoba posiadająca wykształcenie wyższe informatyczne. Ocena spełniania powyższych warunków zostanie dokonana na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawcę metodą spełnia / nie spełnia.
Sytuacja Wykonawca winien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 30 000,00 zł. Wartości podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego Wykonawca przeliczy wg średniego kursu NBP na dzień wystawienia dokumentu. Ocena spełniania powyższych warunków zostanie dokonana na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawcę metodą spełnia / nie spełnia.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 16 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2 do SIWZ. 2. Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych i ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w szczególności w tym celu: 2.1. pisemne zobowiązanie tych podmiotów do zrealizowania części zamówienia, zawierające zakres czynności, które te podmioty zobowiązują się wykonać - w przypadku, gdy Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, 2.2. pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy osób na okres ich udziału w wykonywaniu zamówienia, zawierające także listę osób, które zostaną przez ten podmiot udostępnione - w przypadku, gdy Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu polega na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów. 2.3. pisemne zobowiązanie tych podmiotów do udostępnienia odpowiedniej zdolności finansowej lub ekonomicznej - w przypadku, gdy Wykonawca wykazując spełnianie warunku udziału w postępowaniu polega na zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, 2.4. pisemne zobowiązania, o których mowa wyżej w punktach 2.1 - 2.3 winny być złożone w oryginale (przykładowy wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 7 do SIWZ). 3. W celu potwierdzenia spełniania warunków wymaganych od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 3.1. oświadczenie wymienione w punkcie 6.1.1. SIWZ oraz dokument wymieniony w punkcie 6.1.3 SIWZ albo odpowiadające im określone w punkcie 6.6. SIWZ, powinny być złożone przez każdego Wykonawcę, 3.2. oświadczenie wymienione w punkcie 6.2.1. SIWZ powinno być złożone jedno w imieniu wszystkich Wykonawców, 3.3. dokumenty wymienione w punktach 6.2.2. - 6.2.5. SIWZ winien złożyć dowolny/dowolni Wykonawca/y spośród Wykonawców składających wspólną ofertę. 4. Pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonania, których pełnomocnik jest upoważniony. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w oryginale lub kopii, której zgodność z oryginałem poświadczono notarialnie. 5. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania Wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - dotyczy tylko Wykonawców wspólnie ubiegających się o uzyskanie zamówienia. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w oryginale lub kopii, której zgodność z oryginałem poświadczono notarialnie.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie zmiany terminu wykonania zamówienia, jeżeli niekorzystne warunki atmosferyczne (np. opady śniegu, deszczu, gradu itp.) albo niedostępność dróg (np. z powodu remontów) spowodują opóźnienie w prowadzeniu prac inwentaryzacyjnych. 2. Poza przypadkami określonymi wyżej, zmiany postanowień zawartej umowy będą mogły nastąpić w następujących przypadkach: 2.1. zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej, 2.2. zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą na potrzeby niniejszego warunku rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony umowy więzi prawnej: 2.2.1. o charakterze niezależnym od stron, 2.2.2. którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, 2.2.3. którego nie można uniknąć, ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, 2.2.4. której nie można przypisać drugiej stronie. Za siłę wyższą, warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe długotrwałe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia, 3. Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub na oświadczenia stron.
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Okres rękojmi za wady
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz bip.erzeszow.pl
Adres uzyskania siwz Miejski Zarząd Dróg w Rzeszowie ul. Targowa 3, 35-064 Rzeszów, pok. nr 321.
Data składania wniosków 23/07/2015
Godzina składania wniosków 09:45
Miejsce Miejski Zarząd Dróg w Rzeszowie ul. Targowa 3, 35-064 Rzeszów, pok. nr 321.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)