Dostosowanie do potrzeb dzieci w wieku przedszkolnym 5 oddziałów przedszkolnych w 5 szkołach podstawowych w gminie Fabianki poprzez modernizację pomieszczeń oraz zakup dodatkowego wyposażenia w ramach projektu pn.Przedszkole na poziomie, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Data publikacji 2015-07-14
Data zakończenia 2015-07-29 10:00:00
Instytucja Gminny Zespół Oświaty w Fabiankach
Miejscowość Fabianki
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Meble przedszkolne,
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 176956 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391610008, 391621006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostosowanie do potrzeb dzieci w wieku przedszkolnym 5 oddziałów przedszkolnych w 5 szkołach podstawowych w gminie Fabianki poprzez modernizację pomieszczeń oraz zakup dodatkowego wyposażenia w ramach projektu pn.Przedszkole na poziomie, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
W ramach dostosowania do potrzeb założono następujące działania:
Zakup wyposażenia i montaż placu zabaw;
Dostosowanie toalet do potrzeb dzieci;
Zakup wyposażenia do utrzymania czystości w pomieszczeniach;
Zakup mebli i wyposażenia;
Zakup i montaż rolet okiennych;
Zakup wyposażenia wypoczynkowego;
Zakup mebli do wyposażenia szatni;
Zakup kompletu zabawek;
Zakup kompletu pomocy dydaktycznych;
Zakup kompletu artykułów plastycznych;
Zakup wyposażenia zapewniającego bezpieczne warunki opieki nad dziećmi;
Zakup sprzętu ICT;
Zakup sprzętu audio-wizualnego;
Zakup tablic interaktywnych wraz z projektorem oraz oprogramowaniem.

Szczegółowy opisy wykonania Placu Zabaw stanowią załącznik nr 5do SIWZ
Szczegółowy wykaz asortymentu stanowi załącznik nr 6do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gminny Zespół Oświaty w Fabiankach
Ulica Fabianki 4
Nr domu 4
Miejscowość Fabianki
Kod Pocztowy 87-811
Województwo kujawsko-pomorskie
Tel 054 2517212
Fax 054 2517229
Internet gzo@fabianki.pl
Regon 91032372400000
E-mail iowof@op.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 09/10/2015
Wadium Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 13 000 zł (trzynaście tysięcy złotych).
Zaliczka Nie
Uprawnienie O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ustawy Pzp dotyczące: posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana zgodnie z formułą: spełnia / nie spełnia.
Wiedza O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ustawy Pzp. posiadania wiedzy i doświadczenia, tj.: warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że : w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał: a) co najmniej 3 zamówienia obejmujące wykonanie placu zabaw wraz z syntetyczna nawierzchnią o wartości minimum 100.000 złotych każde, b) co najmniej 3 zamówienia obejmujące dostawę wyposażenia i pomocy dydaktycznych na wyposażenie oddziałów przedszkolnych o wartości minimum 50.000 złotych każde. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na postawie dokumentów załączonych do oferty, stosując formułę spełnia , nie spełnia.
Potencjał O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ustawy Pzp dotyczące: dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na postawie dokumentów załączonych do oferty, stosując formułę spełnia , nie spełnia.
Zdolne O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ustawy Pzp dotyczące: dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na postawie dokumentów załączonych do oferty, stosując formułę spełnia , nie spełnia.
Sytuacja O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ustawy Pzp dotyczące: dysponowania odpowiednią sytuacją ekonomiczną i finansową; Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na postawie dokumentów załączonych do oferty, stosując formułę spełnia , nie spełnia.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia została wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. W przypadku unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, Wykonawcom, którzy złożyli oferty nie podlegające odrzuceniu, przysługuje roszczenie o zwrot uzasadnionych kosztów uczestnictwa w postępowaniu, w szczególności kosztów przygotowania oferty. Oferta wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami musi być sporządzona przez Wykonawcę ściśle według postanowień niniejszej Specyfikacji. Oferta musi być sporządzona według wzoru formularza oferty stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej Specyfikacji. Oferta musi być napisana w języku polskim, na komputerze, maszynie do pisania lub ręcznie długopisem bądź niezmywalnym atramentem, na każdej stronie podpisana przez osobę uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, podpis musi być opatrzony pieczęcią imienna Wykonawcy. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane przez osobę podpisujące ofertę i opatrzone datami ich dokonania. Proponuje się, aby wszystkie zapisane strony oferty wraz z załącznikami były kolejno ponumerowane i złączone w sposób trwały. Wykonawca jest obowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Wykonawca zamieszcza ofertę w dwóch kopertach opisanych w następujący sposób: Oferta na: ostosowanie do potrzeb dzieci w wieku przedszkolnym 5 oddziałów przedszkolnych w 5 szkołach podstawowych w gminie Fabianki poprzez modernizację pomieszczeń oraz zakup dodatkowego wyposażenia w ramach projektu pn.Przedszkole na poziomie, NIE OTWIERAĆ przed 29.07.2015r. godz. 10:30. Na wewnętrznej kopercie należy podać nazwę i adres Wykonawcy, by umożliwić zwrot nie otwartej oferty w przypadku dostarczenia jej Zamawiającemu po terminie. Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę wyłącznie przed terminem składania ofert i pod warunkiem, że przed upływem tego terminu Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu oferty. Powiadomienie to musi być opisane w sposób wskazany w pkt 10.9 oraz dodatkowo oznaczone słowami ZMIANA lub WYCOFANIE. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli wystąpią okoliczności wskazane w art. 89 ust. 1 ustawy Pzp
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający zgodnie z art. 144 Pzp. dopuszcza istotne zmiany zawartej umowy w następujących sytuacjach: - zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy, w tym prawa miejscowego;- wystąpienie urzędowej zmiany stawki podatku VAT po dacie zawarcia umowy, tj. obniżeniu lub podwyższeniu ceny wskutek zmiany przez władzę ustawodawczą stawki podatku VAT;- odstąpienie na wniosek Zamawiającego od realizacji części zamówienia i związana z tym zmiana wynagrodzenia. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowi jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych: - zmiana danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego); - zmiana danych teleadresowych, zmiana osób wskazanych do kontaktów między stronami.
Kod kryterium B
Kryt 1p 70.00
Kryt 2 Okres rękojmi
Kryt 2p 30.00
Adres strony internetowej siwz www.bip.fabianki.pl
Adres uzyskania siwz W siedzibie Zamawiającego: Gmina Fabianki-Gminny Zespół Oświaty w Fabinkach, Fabianki 4, 87-811 Fabianki lub za zaliczeniem pocztowym obejmującym koszty przesyłki..
Data składania wniosków 29/07/2015
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce siedziba Zamawiającego pok. nr 8, jawne otwarcie ofert nastąpi dnia 29.07.2015r. o godz. 10.30 w siedzibie Zamawiającego pok nr 2..
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe w ramach projektu pn.Przedszkole na poziomie, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)