Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Dolnośląskie Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu
|
Ulica |
ul. Grabiszyńska 105
|
Nr domu |
105
|
Miejscowość |
Wrocław
|
Kod Pocztowy |
53-439
|
Województwo |
dolnośląskie
|
Tel |
071 3349520, 410
|
Internet |
www.dcchp.pl
|
Regon |
00029429500000
|
E-mail |
tpodsiadlo@o2.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Inny: Podmiot leczniczy niebędący przedsiębiorcą
|
Rodzaj zam inny |
Podmiot leczniczy niebędący przedsiębiorcą
|
Rodz zam |
B
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Okres trwania zamówienia |
14
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Obowiązuje jedynie oświadczenie zawarte we wzorze oferty - zał. nr 1 do SIWZ o posiadaniu uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.Ocena spełnienia wymienionych wyżej warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia
|
Wiedza |
Warunkiem udziału w postępowaniu jest :
wykazanie się wykonaniem robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; na kwotę nie mniejszą niż 20 000,00 zł - zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ.
Ocena spełnienia ww warunków w oparciu o złożone dokumenty i formułę spełnia - nie spełnia.
|
Potencjał |
Zamawiający nie wymaga dokumentów potwierdzających spełnienia tego warunku.
|
Zdolne |
a) Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; minimum Kierownik robót- posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi.
Wykonawca może dysponować osobami wykazanymi w wykazie osób zarówno na podstawie umowy o pracę, jak i na innej podstawie np. umowie zlecenia, umowie o dzieło, czy umowie przedwstępnej.
Wskazane osoby powinny biegle posługiwać się językiem polskim. W przypadku, gdy wskazane osoby nie wykazują się biegłą znajomością języka polskiego Wykonawca jest zobowiązany zapewnić co najmniej jednego tłumacza na okres realizacji umowy, w celu realizacji potrzeb wynikających z wykonywanego zamówienia. Wykonawca może dysponować tymi osobami zatrudnionymi zarówno na podstawie umowy o pracę, jak i na innej podstawie np. umowie zlecenia, umowie o dzieło, czy umowie przedwstępnej. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży podpisany wzór oferty zał. nr 1 do SIWZ oraz wypełni przynajmniej dla kierownika robót zał. Nr 4 do SIWZ - wykaz osób i podmiotów.
Ocena spełnienia wymienionych wyżej warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia.
Wymagana min. 1 osoba- Kierownik robót - z uprawnieniami konstrukcyjno-budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności budowlanej, posiadającą min. 1 letnie doświadczenie przy kierowaniu robotami budowlanymi odpowiadającymi swoim rodzajem robotom budowlanym w niniejszym zamówieniu oraz następujące dokumenty potwierdzające, że osoby, wymienione w pkt 3.1., które będą wykonywać zamówienie:
*posiadają wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z art. 12 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz.1118 ze zm.)- Zamawiający dopuszcza możliwość potwierdzenia spełniania warunku dot. dysponowania odpowiednimi osobami również poprzez wykazanie posiadania wymaganych uprawnień wydanych na podstawie wcześniej obowiązujących niż obecnie przepisów, tj. przed 1 stycznia 1995 r. oraz odpowiadające im uprawnienia wydane Obywatelom państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 ze zm.) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U z 2008 r., Nr 63, poz. 394).
*są członkami odpowiedniej organizacji samorządu zawodowego w Polsce- Zamawiający wymaga, aby uczestniczący w wykonaniu zamówienia przedstawiciele zawodów budowlanych wpisani byli na odpowiednią listę prowadzoną przez samorząd zawodowy (art. 5 ust. 1 pkt 2 oraz art. 6 ust. 1
ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów - Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 ze zm.) - aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego wydane przez tę izbę - stosownie do postanowień
art. 12 ust. 7 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane.
Wskazane w pkt. 3.1.2 osoby powinny biegle posługiwać się językiem polskim. W przypadku, gdy wskazane osoby nie wykazują się biegłą znajomością języka polskiego Wykonawca jest zobowiązany zapewnić co najmniej jednego tłumacza na okres realizacji umowy, w celu realizacji potrzeb wynikających z wykonywanego zamówienia.
Doświadczenie ww osób należy liczyć przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania.
UWAGA! Jeżeli Wykonawca wskaże okres doświadczenia zawodowego bez podania dat dziennych (wyłącznie miesiąc - rok) Zamawiający pominie przy obliczeniu wymaganego okresu skrajnych miesięcy z danego okresu, z uwagi na brak możliwości ustalenia faktycznego okresu doświadczenia w tych miesiącach. Ta sama zasada obowiązywać będzie w przypadku wskazania przez Wykonawcę okresu doświadczenia zawodowego bez dat miesięcznych (wyłącznie rok-rok), wówczas Zamawiający pominie skrajne lata.
Ocena spełnienia wymienionych wyżej warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia
|
Sytuacja |
Zamawiający nie wymaga dokumentów potwierdzających spełnienia tego warunku.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Inne dokumenty |
VIII.1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art.24 ust.1 , oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia;
1. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (treść oświadczenia zawiera wzór oferty - stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ)
2.Oświadczenie Wykonawcy, o braku podstaw do wykluczenia z powodu nie spełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, (treść oświadczenia zawiera wzór oferty - stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ)
3.Oświadczenie o grupach kapitałowych (treść oświadczenia zawiera wzór oferty - stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ)
4.wypełniony formularz oferty wraz z kosztorysem ofertowym i składnikami cenotwórczymi (zał. nr 1 do SIWZ). Uwaga - kosztorys ofertowy załączony do oferty służyć ma sprawdzaniu wykonanych robót, nie decyduje o charakterze rozliczeń. Umowa pozostaje w charakterze ryczałtowym.
5.Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 u Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
6.Wypełniony wykaz wykonanych robót budowlanych wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających ich należyte wykonanie zgodnie z zał . nr 3 do siwz.
7.Wypełniony wykaz osób i podmiotów zgodnie z ( zał. nr 4 do siwz).
8.Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; min. Kierownik robót- posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności budowlanej, opisanej w SIWZ. (w zał. Nr 1 do SIWZ)
9.Oryginał pełnomocnictwa (jeśli jest wymagane). Uwaga! Wymagana jest forma pisemna i rodzaj pełnomocnictwa właściwy do poszczególnych czynności, a przede wszystkim do reprezentowania w przedmiotowym postępowaniu (w tym do podpisania oferty) albo do reprezentowania w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
10.Atest higieniczny.
11.Filtr antybakteryjny.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie:
1. Wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych przedmiarze robót w sytuacji gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania przedmiotu umowy.
2. Rezygnacji z wykonywania części (elementów) przedmiotu umowy przewidzianych w przedmiarach robót w sytuacji, gdy ich wykonanie będzie zbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania przedmiotu umowy. Roboty takie w dalszej części umowy nazywane są robotami zaniechanymi. Sposób wyliczenia wartości tych robót określa § 21 ust. 7 umowy.
3. Zmiany stawki podatku VAT w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT,
4. Zmiany formy prawnej Zamawiającego.
5. terminu wykonania oraz przedmiotu zamówienia w niezbędnym zakresie, nie prowadzącym jednak do zwiększenia jego wielkości lub zakresu i pod warunkiem, że będą one korzystne dla Zmawiającego, o ile będzie to konieczne z uwagi na nieprzewidziane okoliczności na które wykonawca nie miał wpływu np. ujawnienie błędów w dokumentacji.
6. zamiany materiałów i urządzeń przedstawionych w ofercie przetargowej pod warunkiem, że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego. Będą to przykładowo okoliczności:
a) powodujące obniżenie kosztu ponoszonego przez Zamawiającego na eksploatację
i konserwację wykonanego przedmiotu umowy;
b) powodujące poprawienie parametrów technicznych;
c) wynikające z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany potrzeb Zamawiającego lub zmiany obowiązujących przepisów.
Dodatkowo możliwa jest zmiana producenta poszczególnych materiałów i urządzeń przedstawionych w ofercie przetargowej pod warunkiem, że zmiana ta nie spowoduje obniżenia parametrów tych materiałów lub urządzeń
7. wszelkich zmian umowy, o ile konieczność ich wprowadzenia będzie wynikała ze zmian
w obowiązujących przepisach prawa.
8. aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów,
9. Terminu wykonania w przypadku:
a) przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, lub innego Wykonawcy zatrudnionego przez Zamawiającego na terenie budowy, albo z powodu innych przyczyn o obiektywnym charakterze, których nie dało się wcześniej przewidzieć.
b) działania siły wyższej (na przykład klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne), mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania robót;
c) wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie robót - fakt ten musi zostać zgłoszony Zamawiającemu i musi zostać potwierdzony przez inspektora nadzoru,
d) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności;
e) wykopalisk/znalezisk uniemożliwiających wykonywanie robót;
f) podpisania umowy na zamówienia wykraczające poza przedmiot zamówienia podstawowego o ile wykonywanie tych zamówień wpływa na termin wykonania niniejszej umowy
10. podwykonawców,
11. zmiany osób reprezentujących lub wykonujących funkcje kierownicze, pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia drugiej strony, w następujących przypadkach:
a) śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych
b) niewywiązywania się z obowiązków wynikających z umowy
c) jeżeli zmiana stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. rezygnacji)
d) wykonawca może dokonywać zmiany Kluczowych Specjalistów, przedstawionych
w ofercie, jedynie za uprzednią pisemną zgodą zamawiającego, akceptującego nowego Kluczowego Specjalistę
e) wykonawca z własnej inicjatywy proponuje zmianę kluczowych specjalistów w następujących przypadkach:
- śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych Kluczowego Specjalisty,
- nie wywiązywania się Kluczowego Specjalisty z obowiązków wynikających z umowy,
- jeżeli zmiana Kluczowego Specjalisty stanie się konieczna z innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. rezygnacji).
f) Zamawiający może żądać od Wykonawcy zmiany Kluczowego Specjalisty, jeżeli uzna, że Kluczowy Specjalista nie wykonuje swoich obowiązków wynikających z umowy,
g) w przypadku zmiany kluczowego specjalisty, nowy Kluczowy specjalista musi spełniać wymagania określone dla danego specjalisty.
12. W przypadku, gdy Zamawiający pozostaje w zwłoce w udostępnieniu placu budowy, wymaganej dokumentacji, termin realizacji zamówienia ulega automatycznie przedłużeniu o ilość dni zwłoki, w jakiej pozostaje Zamawiający (od dnia powstania zwłoki do dnia protokolarnego przekazania placu budowy lub określonej dokumentacji). Wystąpienie takiej sytuacji wymaga stosownej notatki służbowej zaakceptowanej przez inspektora nadzoru oraz Zamawiającego, a także sporządzenia aneksu do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
13. Zamawiający dopuszcza ewentualne zmiany w zakresie harmonogramu, jeżeli będą one uzasadnione organizacyjnie i technicznie i będą korzystne dla Zamawiającego pod względem zapewnienia możliwości realizowania świadczeń medycznych
14. Zmiana podwykonawców: w przypadku wprowadzenia podwykonawcy, wprowadzenia nowego (kolejnego) podwykonawcy, rezygnacji podwykonawcy, zmiany wartości lub zakresu robót wykonywanych przez podwykonawcę, Zamawiający może wyrazić zgodę na powyższe po zaakceptowaniu umowy Wykonawcy z podwykonawcą wraz z częścią dokumentacji dot. wykonania robót określonych w umowie.
15. Zgodne z regulacją art. 144 u Pzp:
a) zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba, że zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz określił warunki takiej zmiany.
b) dopuszczalne będą zmiany nieistotne, uznane za tożsame , tzn. takie, o których wiedza na etapie postępowania o udzielenie zamówienia nie wpłynie na krąg podmiotów ubiegających się o to zamówienie lub wynik postępowania.
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
85
|
Kryt 2 |
Gwarancja
|
Kryt 2p |
15
|
Adres strony internetowej siwz |
www.dcchp.pl
|
Adres uzyskania siwz |
DOLNOŚLĄSKIE CENTRUM CHORÓB PŁUC WE WROCŁAWIU
Adres: 53-439 Wrocław ul. Grabiszyńska 105, pk. nr 5
|
Data składania wniosków |
29/07/2015
|
Godzina składania wniosków |
11:30
|
Miejsce |
DOLNOŚLĄSKIE CENTRUM CHORÓB PŁUC WE WROCŁAWIU
Adres: 53-439 Wrocław ul. Grabiszyńska 105, pk. nr 4
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|