OPRACOWANIE KOMPLEKSOWE OBRĘBÓW WIEJSKICH GMINY MOGILNO, W TYM: 1. WYRÓWNANIE I ODNOWIENIE OSNOWY GEODEZYJNEJ, 2. ODNOWIENIE DANYCH EGIB, 3. UTWORZENIE DANYCH BDOT 500 I GESUT, 4.UTWORZENIE REJESTRÓW PRZESTRZENNYCH DOKUMENTÓW ŹRÓDŁOWYCH, W PEŁNI ZHARMONIZOWANYCH Z POZOSTAŁYMI REJESTRAMI I EWIDENCJAMI, FUNKCJONUJĄCYMI NA TYM OBSZARZE W PODGIK MOGILNO, A TAKŻE KONWERSJA RPDŹ ORAZ WBD DLA CAŁEGO POWIATU MOGILEŃSKIEGO

Data publikacji 2015-07-15
Data zakończenia 2015-07-23 11:00:00
Instytucja Powiat Mogileński
Miejscowość Mogilno
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Usługi bazy danych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 178408 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 713540004, 713550001, 723200004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1) Analiza dokumentów zasobu szczegółowej osnowy poziomej i wysokościowej wraz z przeprowadzeniem inwentaryzacji terenowej oraz wykonaniem pomiarów kontrolnych dla wszystkich odnalezionych punktów poziomej osnowy geodezyjnej.
2) Analiza dokumentów zasobu pomiarowych osnów poziomych i wysokościowych wraz z przeprowadzeniem inwentaryzacji terenowej oraz wykonaniem nowych pomiarów dla wszystkich odnalezionych punktów poziomej osnowy pomiarowej.
3) Utworzenie roboczej BDSOGP na podstawie przeprowadzonych analiz i inwentaryzacji terenowych.
4) Ponowne wyliczenie wraz z wyrównaniem współrzędnych punktów osnów pomiarowych stosując materiały zasobu oraz wyniki inwentaryzacji i pomiarów terenowych wykonanych w ramach niniejszego zlecenia.
5) Aktualizacja danych BDSOG w BDST w zakresie utworzonej roboczej BDSOGP.
6) Przeniesienie obiektów mapy zasadniczej do schematu aplikacyjnego BDOT500 i GESUT wraz z uzupełnieniem wszystkich atrybutów oraz iteracyjną weryfikacją wynikowych zbiorów danych GML za pomocą walidatorów schematu dla całego powiatu mogileńskiego.
7) Utworzenie RPDŹ dla obszaru opracowania.
8) Konwersja istniejących RPDŹ w BDST dla całego powiatu mogileńskiego, do postaci opisanej w niniejszych Warunkach Technicznych, wraz z wykonaniem ponownej indeksacji, reorganizacji, zmianie formatów i ich parametrów a także nadaniem znaków wodnych wszystkim dokumentom cyfrowym.
9) Odnowienie EGiB, w zakresie granic działek ewidencyjnych, konturów użytków gruntowych, konturów klasyfikacyjnych, budynków, na podstawie nowo wyrównanej pomiarowej osnowy poziomej, a także osnowy szczegółowej.
10) Utworzenie BDOT500 i GESUT na podstawie nowo wyrównanej
pomiarowej osnowy poziomej, a także osnowy szczegółowej.
11) Wykonanie działań harmonizujących.
12) Sporządzenie zbiorów metadanych.
13) Zasilenie BDST opracowanymi bazami danych.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Powiat Mogileński
Ulica ul. Gabriela Narutowicza 1
Nr domu 1
Miejscowość Mogilno
Kod Pocztowy 88-300
Województwo kujawsko-pomorskie
Tel 52 318 03 04
Fax 52 318 03 04
Internet www.starostwo.mogilno.bip.net.pl
Regon 09235081400000
E-mail sekretariat@powiat.mogilno.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 10/12/2015
Zaliczka Nie
Wiedza Wykonawca musi wykazać i udokumentować, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał w sposób należyty następujące zamówienia: a) dwa zamówienia, obejmujące obszar co najmniej jednego miasta, lub co najmniej pięciu obrębów wiejskich, polegające na opracowaniu: bazy danych BDOT500, GESUT (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 12.02.2013 r. w sprawie baz danych geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu, bazy danych obiektów topograficznych oraz mapy zasadniczej Dz. U. z 2013r. poz. 383) wraz z korektą graficzną bazy danych EGiB w zakresie budynków, działek ewidencyjnych, użytków, konturów klasyfikacyjnych, o wartości nie mniejszej niż 100.000 zł brutto każde. b) jedno zamówienie, polegające na utworzeniu Rejestru Przestrzennego Dokumentów Źródłowych dla co najmniej 100 000 stron dokumentów geodezyjnych, kartograficznych, c) jedno zamówienie, polegające na utworzeniu lub aktualizacji Bazy Danych Szczegółowych Osnów Geodezyjnych obejmującej obszar co najmniej jednego miasta lub co najmniej pięciu obrębów wiejskich. d) jedno zamówienie, polegające na utworzeniu zbiorów matadanych dla bazy danych obiektów topograficznych obejmującej obszar co najmniej jednego miasta lub co najmniej pięciu obrębów wiejskich.
Zdolne W zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponować minimum dwoma osobami posiadającymi uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii jednocześnie z zakresu określonego w art. 43 pkt. 1 i art. 43 pkt. 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 roku Prawo geodezyjne i kartograficzne (t. j. Dz. U. z 2015 r. poz. 520 z późn. zm.).
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty Wykaz wykonanych głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane (załącznik nr 8 do SIWZ), oraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie. W wykazie należy wskazać usługi wykonane w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w tym obowiązkowo należy wskazać usługi polegające na wykonaniu: a) dwóch zamówień, obejmujących obszar co najmniej jednego miasta, lub co najmniej pięciu obrębów wiejskich, polegających na opracowaniu: bazy danych BDOT500, GESUT (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 12.02.2013 r. w sprawie baz danych geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu, bazy danych obiektów topograficznych oraz mapy zasadniczej Dz. U. z 2013r. poz. 383) wraz z korektą graficzną bazy danych EGiB w zakresie budynków, działek ewidencyjnych, użytków, konturów klasyfikacyjnych, o wartości nie mniejszej niż 100.000 zł brutto każde. b) jednego zamówienia, polegającego na utworzeniu Rejestru Przestrzennego Dokumentów Źródłowych dla co najmniej 100 000 stron dokumentów geodezyjnych, kartograficznych, c) jednego zamówienia, polegającego na utworzeniu lub aktualizacji Bazy Danych Szczegółowych Osnów Geodezyjnych obejmującej obszar co najmniej jednego miasta lub co najmniej pięciu obrębów wiejskich. d) jednego zamówienia, polegającego na utworzeniu zbiorów matadanych dla bazy danych obiektów topograficznych obejmującej obszar co najmniej jednego miasta lub co najmniej pięciu obrębów wiejskich. Do ww. wykazu należy dołączyć dowody wskazujące jednoznacznie, że zakres prac został wykonany należycie. Dowodami, o których mowa powyżej są zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. (Dz. U. poz. 231) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane: - poświadczenia, - oświadczenia Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia. W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów. W wykazie należy uwzględnić usługi zakończone przed upływem terminu składania ofert. 3) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik nr 6). 4) Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia (załącznik nr 7 do SIWZ).
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian zawartej z Wykonawcą umowy w stosunku do treści oferty, na której podstawie dokonano wyboru Wykonawcy w sytuacji wystąpienia okoliczności określonych w Projekcie umowy. 1. Zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania nieistotnych zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 3. Zamawiający, przewiduje również następujące możliwości dokonania istotnej zmiany zawartej umowy w stosunku do treści ofert,y na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wstąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich uwzględnienia: 1) zmiana obowiązującej stawki VAT, jeżeli zmiana stawki VAT będzie powodować zmianę koszów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę, 2) zmiana personelu (uprawnieni geodeci) przy czym kwalifikacje wskazanych osób muszą być takie same lub wyższe, 3) opóźnień niezależnych od Wykonawcy - udokumentowanych, 4) siły wyższej.
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Okres Gwarancji
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz www.starostwo.mogilno.bip.net.pl
Adres uzyskania siwz Powiat Mogileński ul. Gabriela Narutowicza 1, 88-300 Mogilno
Data składania wniosków 23/07/2015
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce Oferty należy składać w Sekretariacie Starostwa Powiatowego w Mogilnie przy ul. Gabriela Narutowicza 1 (pokój nr 24 na parterze), 88-300 Mogilno.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)