Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Wejherowskie Centrum Kultury
|
Ulica |
ul. Jana III Sobieskiego 255
|
Nr domu |
255
|
Miejscowość |
Wejherowo
|
Kod Pocztowy |
84-200
|
Województwo |
pomorskie
|
Tel |
58 6722775
|
Fax |
58 6721559
|
Internet |
http://www.bip.wck.org.pl/
|
Regon |
00028121700000
|
E-mail |
magdalena.wedelstedt@wck.org.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Inny: Instytucja kultury
|
Rodzaj zam inny |
Instytucja kultury
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Okres trwania zamówienia |
30
|
Wadium |
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w nn. postępowaniu
|
Zaliczka |
Nie
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia przedmiotowego warunku, ponieważ nie ma on zastosowania w niniejszym postępowaniu.
|
Wiedza |
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia o wartości nie mniejszej niż 125 000 zł każde polegające na dostawie i instalacji sprzętu kinowego zgodnego ze standardami DCI w instytucjach kultury o podobnym profilu działalności takich jak wielofunkcyjne domy kultury, sale kinowe w obiektach wielosalowych, kina jednosalowe.
|
Potencjał |
Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia przedmiotowego warunku.
|
Zdolne |
Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku udziału w postępowaniu
w powyższym zakresie.
|
Sytuacja |
Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia przedmiotowego warunku.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 5 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 |
zamówienia o wartości nie mniejszej niż 125 000 zł każde polegające na dostawie i instalacji sprzętu kinowego zgodnego ze standardami DCI w instytucjach kultury o podobnym profilu działalności takich jak wielofunkcyjne domy kultury, sale kinowe w obiektach wielosalowych, kina jednosalowe.
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok potw 1 |
Tak
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że zmiana dotyczy następujących zdarzeń: 1. Wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Umowy. 2. Wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności lub niejasności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów, 3. Wystąpienia konieczności zmiany osób wskazanych w ofercie przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot Umowy (śmierć, choroba, ustanie stosunku pracy lub inne zdarzenia losowe lub inne przyczyny niezależne od Wykonawcy). Przedmiotowa zmiana jest możliwa pod warunkiem zaproponowania innych osób, spełniających na dzień składania ofert, warunki określone przez Zamawiającego w SIWZ. 4. Zmiany albo rezygnacji z Podwykonawcy, który był podmiotem, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 5. Zmiany Podwykonawcy pod warunkiem spełnienia warunków określonych w Umowie. 6. Wystąpienia konieczności zmiany osób, przy pomocy których Zamawiający realizuje przedmiot Umowy (śmierć, choroba, ustanie stosunku pracy lub inne zdarzenia losowe lub inne przyczyny niezależne od Zamawiającego). 7. Wystąpienia konieczności zmian osób Wykonawcy, w przypadku gdy Zamawiający uzna, że osoby te nie wykonują należycie swoich obowiązków. Wykonawca obowiązany jest dokonać zmiany tych osób, na inne spełniające na dzień składania ofert warunki określone w SIWZ, w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty złożenia wniosku Zamawiającego. 8. Zmiana terminu realizacji przedmiotu Umowy, określonego w § 2 ust. 1 Umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. 9. Wystąpienia konieczności wprowadzenia zmian spowodowanych następującymi okolicznościami: a) siła wyższa (np. klęski żywiołowe, wojny, rewolucje, embarga przewozowe, katastrofy, strajki generalne lub lokalne) uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu Umowy oraz mająca wpływ na terminowość wykonania przedmiotu Umowy, b) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy, c) zmiany danych teleadresowych, d) wystąpienie omyłek pisarskich i rachunkowych w treści Umowy, e) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu Umowy. 10. W przypadku wystąpienia któregokolwiek ze zdarzeń wymienionych w ust. 1 do 9 lit. a) termin realizacji przedmiotu Umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia realizacji przedmiotu Umowy w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. 11. Zmiana sposobu spełnienia świadczenia na skutek następujących okoliczności: a) Niedostępności na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w ofercie (zestawieniu cenowym) spowodowanej zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń, b) Pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji, c) Konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu Umowy lub gdy zastosowanie innych rozwiązań technicznych/technologicznych będzie skutkować poprawieniem parametrów technicznych i użytkowych lub pozwolą na zaoszczędzenie kosztów realizacji Przedmiotu Umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego Przedmiotu Umowy. W przypadku dostarczenia w wyniku zmiany urządzeń lub materiałów, na które wymagane było posiadanie określonych prawem świadectw, certyfikatów lub innych podobnych zaświadczeń, takie świadectwa, certyfikaty lub zaświadczeni będą wymagane wobec urządzeń lub materiałów zastępujących te wskazane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, zestawieniu cenowy. 12. Wszelkie zmiany do niniejszej Umowy wymagają pisemnego aneksu podpisanego przez obie Strony pod rygorem nieważności.
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
70
|
Kryt 2 |
Skrócenie terminu realizacji zamówienia wymaganego w SIWZ 30 dni
|
Kryt 2p |
20
|
Kryt 3 |
Poziom głośności zaproponowanego przez Wykonawcę w ofercie kinowego projektora cyfrowego wyrażony w [dB]
|
Kryt 3p |
10
|
Adres strony internetowej siwz |
http://www.bip.wck.org.pl/
|
Adres uzyskania siwz |
Wejherowskie Centrum Kultury, ul. Sobieskiego 255, 84-200 Wejherowo, w Sekretariacie
|
Data składania wniosków |
03/08/2015
|
Godzina składania wniosków |
13:30
|
Miejsce |
Wejherowskie Centrum Kultury, ul. Sobieskiego 255, 84-200 Wejherowo, w Sekretariacie
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|
Inne dokumenty |
Oferta winna zawierać: a) Wypełniony formularz oferty - zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. b) Zestawienie oferowanego sprzętu - zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 a do SIWZ. c) Opisy techniczne oferowanych urządzeń (foldery, wyciągi z katalogów producenta itp.), pozwalające na ocenę zgodności oferowanych elementów oraz ich parametrów z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego dla poszczególnych urządzeń/sprzętu. d) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, zgodnie z definicją przyjętą w słowniczku SIWZ lub pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału albo notarialnie poświadczonej kopii. e) Oświadczenia i dokumenty wymagane postanowieniami rozdz. IX SIWZ.
|