02/2015/DN- Dostawa i montaż kinowego sprzętu cyfrowego w Sali Kameralnej Filharmonii Kaszubskiej- Wejherowskiego Centrum Kultury w Wejherowie.

Data publikacji 2015-07-15
Data zakończenia 2015-08-03 13:30:00
Instytucja Wejherowskie Centrum Kultury
Miejscowość Wejherowo
Województwo pomorskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Serwery,
  • Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 178450 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 386520000, 489000007, 386000001, 302000001, 510000009, 805110009, 488200002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja, zestrojenie i uruchomienie kinowego sprzętu cyfrowego zgodnego ze standardami DCI wraz z oprogramowaniem oraz licencją niewyłączną na nieograniczone w czasie użytkowanie oprogramowania zgodnie z jego funkcją, przeznaczeniem i samodzielne serwisowanie w Sali Kameralnej Filharmonii Kaszubskiej - Wejherowskiego Centrum Kultury w Wejherowie przy ul. Sobieskiego 255, 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. 3. Wszystkie podane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 7 do SIWZ) parametry techniczne są parametrami minimalnymi. Wykonawca może zaproponować sprzęt o parametrach technicznych wyższych, lecz nie gorszych od wskazanych przez Zamawiającego. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Wykonawca jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 4. Okres gwarancji powinien być zgodny z gwarancją udzieloną przez producenta i powinien wynosić co najmniej 36 miesięcy na wszystkie dostarczone urządzenia licząc od dnia odbioru przedmiotu umowy stwierdzonego protokołem końcowym bez uwag (z wyłączeniem źródła światła kinowego projektora cyfrowego). 5. Zamawiający w ramach zadania wymaga dostawy oryginalnego, fabrycznie nowego, nieużywanego, nieuszkodzonego i oryginalnie zapakowanego sprzętu określonego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. 6. Dostawa i montaż nowych urządzeń na miejsce realizacji zamówienia wskazanego przez Zamawiającego, realizowana będzie przez Wykonawcę własnym transportem i na własny koszt. 7. Umiejscowienie kinowego projektora cyfrowego wraz z rozmieszczeniem nowego sprzętu Wykonawca powinien dostosować do warunków technicznych Sali Kameralnej Filharmonii Kaszubskiej - Wejherowskiego Centrum Kultury. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania wizji lokalnej pomieszczenia po uprzednim uzgodnieniu terminu.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Wejherowskie Centrum Kultury
Ulica ul. Jana III Sobieskiego 255
Nr domu 255
Miejscowość Wejherowo
Kod Pocztowy 84-200
Województwo pomorskie
Tel 58 6722775
Fax 58 6721559
Internet http://www.bip.wck.org.pl/
Regon 00028121700000
E-mail magdalena.wedelstedt@wck.org.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Instytucja kultury
Rodzaj zam inny Instytucja kultury
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 30
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w nn. postępowaniu
Zaliczka Nie
Niepełnosprawne Nie
Uprawnienie Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia przedmiotowego warunku, ponieważ nie ma on zastosowania w niniejszym postępowaniu.
Wiedza Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia o wartości nie mniejszej niż 125 000 zł każde polegające na dostawie i instalacji sprzętu kinowego zgodnego ze standardami DCI w instytucjach kultury o podobnym profilu działalności takich jak wielofunkcyjne domy kultury, sale kinowe w obiektach wielosalowych, kina jednosalowe.
Potencjał Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia przedmiotowego warunku.
Zdolne Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku udziału w postępowaniu w powyższym zakresie.
Sytuacja Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia przedmiotowego warunku.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 zamówienia o wartości nie mniejszej niż 125 000 zł każde polegające na dostawie i instalacji sprzętu kinowego zgodnego ze standardami DCI w instytucjach kultury o podobnym profilu działalności takich jak wielofunkcyjne domy kultury, sale kinowe w obiektach wielosalowych, kina jednosalowe.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 1 Tak
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że zmiana dotyczy następujących zdarzeń: 1. Wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Umowy. 2. Wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności lub niejasności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów, 3. Wystąpienia konieczności zmiany osób wskazanych w ofercie przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot Umowy (śmierć, choroba, ustanie stosunku pracy lub inne zdarzenia losowe lub inne przyczyny niezależne od Wykonawcy). Przedmiotowa zmiana jest możliwa pod warunkiem zaproponowania innych osób, spełniających na dzień składania ofert, warunki określone przez Zamawiającego w SIWZ. 4. Zmiany albo rezygnacji z Podwykonawcy, który był podmiotem, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 5. Zmiany Podwykonawcy pod warunkiem spełnienia warunków określonych w Umowie. 6. Wystąpienia konieczności zmiany osób, przy pomocy których Zamawiający realizuje przedmiot Umowy (śmierć, choroba, ustanie stosunku pracy lub inne zdarzenia losowe lub inne przyczyny niezależne od Zamawiającego). 7. Wystąpienia konieczności zmian osób Wykonawcy, w przypadku gdy Zamawiający uzna, że osoby te nie wykonują należycie swoich obowiązków. Wykonawca obowiązany jest dokonać zmiany tych osób, na inne spełniające na dzień składania ofert warunki określone w SIWZ, w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty złożenia wniosku Zamawiającego. 8. Zmiana terminu realizacji przedmiotu Umowy, określonego w § 2 ust. 1 Umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. 9. Wystąpienia konieczności wprowadzenia zmian spowodowanych następującymi okolicznościami: a) siła wyższa (np. klęski żywiołowe, wojny, rewolucje, embarga przewozowe, katastrofy, strajki generalne lub lokalne) uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu Umowy oraz mająca wpływ na terminowość wykonania przedmiotu Umowy, b) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy, c) zmiany danych teleadresowych, d) wystąpienie omyłek pisarskich i rachunkowych w treści Umowy, e) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu Umowy. 10. W przypadku wystąpienia któregokolwiek ze zdarzeń wymienionych w ust. 1 do 9 lit. a) termin realizacji przedmiotu Umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia realizacji przedmiotu Umowy w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. 11. Zmiana sposobu spełnienia świadczenia na skutek następujących okoliczności: a) Niedostępności na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w ofercie (zestawieniu cenowym) spowodowanej zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń, b) Pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji, c) Konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu Umowy lub gdy zastosowanie innych rozwiązań technicznych/technologicznych będzie skutkować poprawieniem parametrów technicznych i użytkowych lub pozwolą na zaoszczędzenie kosztów realizacji Przedmiotu Umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego Przedmiotu Umowy. W przypadku dostarczenia w wyniku zmiany urządzeń lub materiałów, na które wymagane było posiadanie określonych prawem świadectw, certyfikatów lub innych podobnych zaświadczeń, takie świadectwa, certyfikaty lub zaświadczeni będą wymagane wobec urządzeń lub materiałów zastępujących te wskazane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, zestawieniu cenowy. 12. Wszelkie zmiany do niniejszej Umowy wymagają pisemnego aneksu podpisanego przez obie Strony pod rygorem nieważności.
Kod kryterium B
Kryt 1p 70
Kryt 2 Skrócenie terminu realizacji zamówienia wymaganego w SIWZ 30 dni
Kryt 2p 20
Kryt 3 Poziom głośności zaproponowanego przez Wykonawcę w ofercie kinowego projektora cyfrowego wyrażony w [dB]
Kryt 3p 10
Adres strony internetowej siwz http://www.bip.wck.org.pl/
Adres uzyskania siwz Wejherowskie Centrum Kultury, ul. Sobieskiego 255, 84-200 Wejherowo, w Sekretariacie
Data składania wniosków 03/08/2015
Godzina składania wniosków 13:30
Miejsce Wejherowskie Centrum Kultury, ul. Sobieskiego 255, 84-200 Wejherowo, w Sekretariacie
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Inne dokumenty Oferta winna zawierać: a) Wypełniony formularz oferty - zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. b) Zestawienie oferowanego sprzętu - zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 a do SIWZ. c) Opisy techniczne oferowanych urządzeń (foldery, wyciągi z katalogów producenta itp.), pozwalające na ocenę zgodności oferowanych elementów oraz ich parametrów z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego dla poszczególnych urządzeń/sprzętu. d) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, zgodnie z definicją przyjętą w słowniczku SIWZ lub pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału albo notarialnie poświadczonej kopii. e) Oświadczenia i dokumenty wymagane postanowieniami rozdz. IX SIWZ.
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)