Dostawa środków czystości i polerujących, artykułów gospodarstwa domowego, papieru toaletowego, ręczników higienicznych i papierowych, pościeli, kołder, poduszek i kocy dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na 4 części.

Data publikacji 2015-07-16
Data zakończenia 2015-07-24 12:00:00
Instytucja Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju,
  • Środki czyszczące i polerujące,
  • Środki czyszczące,
  • Pasty i proszki czyszczące,
  • Preparaty piorące,
  • Produkty do zmywania naczyń,
  • Papier toaletowy,
  • Ręczniki papierowe do rąk,
  • Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety

Szczegóły

Numer ogłoszenia 106013 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 398321004, 398316002, 398313009, 398312400, 398312008, 398312101, 398300009, 398310006, 398130004, 398000000, 392240008, 392241009, 392242000, 392243001, 392243207, 392243300, 392243403, 392243506, 337600005, 337610002, 337630006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa środków czystości i polerujących, artykułów gospodarstwa domowego, papieru toaletowego, ręczników higienicznych i papierowych, pościeli, kołder, poduszek i kocy dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na
4 części, zgodnie z załącznikami nr 1-4 do SIWZ

Opis

dostawa środków czyszczących i polerujących dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, zgodnie z wykazem asortymentowym zawartym w załączniku nr 1A i 1B do SIWZdostawa artykułów gospodarstwa domowego dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, zgodnie z wykazem asortymentowym zawartym w załączniku nr 2 do SIWZdostawa papieru toaletowego, ręczników higienicznych i papierowych dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, zgodnie z wykazem asortymentowym zawartym w załączniku nr 3 do SIWZdostawa pościeli, kołder, poduszek i kocy dla Domów Studenckich Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, zgodnie z wykazem asortymentowym zawartym w załączniku nr 4 do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
Ulica ul. Akademicka 13
Nr domu 13
Miejscowość Lublin
Kod Pocztowy 20-950
Województwo lubelskie
Tel 081 4456603, 4456073
Fax 081 4456730
Internet www.up.lublin.pl/zamowienia
Regon 00000189600000
E-mail zamowienia@ar.lublin.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 4
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Wadium Zamawiający nie wymaga w niniejszym postępowaniu wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie określa opisu sposobu oceny spełniania warunku.
Wiedza Część 1 Wykonawca powinien wykazać się wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jednej dostawy środków czyszczących i/lub polerujących, o wartości co najmniej 150 000,00 zł brutto (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100).
Potencjał Zamawiający nie określa opisu sposobu oceny spełniania warunku.
Zdolne Zamawiający nie określa opisu sposobu oceny spełniania warunku.
Sytuacja Zamawiający nie określa opisu sposobu oceny spełniania warunku.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające 1. W zakresie części 1 dołączenia w formie papierowej kompletnych kart charakterystyk dla każdego z oferowanych produktów stanowiących przedmiot zamówienia. 2. Wypełnioną tabelę z opisem przedmiotu zamówienia, zgodnie z załącznikiem nr 1B do SIWZ.
Inne dokumenty 1. Wypełniony formularz Oferta Wykonawcy, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy złożyć jeden dokument. 2. Wypełniony Część 1 - załącznik nr 1A do SIWZ i/lub Część 2 - załącznik nr 2 do SIWZ i/lub Część 3 - załącznik nr 3 do SIWZ i/lub Część 4 - załącznik nr 4 do SIWZ zawierający wykaz asortymentowo-ilościowy do wyceny przez Wykonawcę, odpowiednio do części, w której wykonawca bierze udział. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, jeśli z dokumentów dostarczonych do oferty nie wynika sposób reprezentacji, w formie opisanej w rozdziale 10 pkt 10.9 SIWZ.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Dopuszcza się zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty w zakresie: 1/ zmiany terminu wykonania umowy w przypadku wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej terminową realizację umowy, przy czym za siłę wyższą przyjmuje się zdarzenie, które pozostaje poza kontrolą strony umowy, zdarzenie zewnętrzne, któremu nie można zapobiec oraz które wyróżnia się nadzwyczajnym charakterem np. gwałtowne zjawiska przyrodnicze o charakterze katastrof oraz nadzwyczajne zaburzenia życia społecznego, w szczególności: katastrofy żywiołowe, w szczególności huragany, trzęsienia ziemi, powódź, strajk z wyłączeniem wewnętrznego w firmie Wykonawcy, wprowadzenie stanu wojennego, akty terroryzmu, 2/ wartości umowy brutto, o której mowa § 3 ust. 1 w przypadku zwiększenia bądź zmniejszenia stawek podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego, wprowadzonych na podstawie odrębnych przepisów, które wejdą w życie po dniu zawarcia umowy, wynagrodzenie Wykonawcy może ulec odpowiednio zwiększeniu bądź zmniejszeniu, jeżeli w wyniku zastosowania zmienionych stawek podatku VAT lub akcyzowego ulega zmianie kwota należnego podatku oraz łączne wynagrodzenie Wykonawcy uwzględniające ten podatek.
Kod kryterium B
Kryt 1p 95
Kryt 2 termin wykonania dostawy częściowej
Kryt 2p 5
Adres strony internetowej siwz http://www.up.lublin.pl/szp/
Adres uzyskania siwz Sekcja ds. Zamówień Publicznych, Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie, ul. Akademicka 13 pok. 54, 20-950 Lublin.
Data składania wniosków 24/07/2015
Godzina składania wniosków 12:00
Miejsce Sekcja ds. Zamówień Publicznych, Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie, ul. Akademicka 13 pok. 54, 20-950 Lublin.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Dok potw 1 Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)