Zakup pomocy zwiększających dostępność dla osób z niepełnosprawnością słuchu, wzroku oraz ruchową

Data publikacji 2015-07-20
Data zakończenia 2015-07-27 11:00:00
Instytucja Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia głośnikowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 182372 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331962002, 386522002, 323424109, 349530002, 331930009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Zakup pomocy zwiększających dostępność dla osób z niepełnosprawnością słuchu, wzroku oraz ruchową w podziale na części:
Część I - przenośne lupy elektroniczne (zwana dalej Częścią I) nazwa urządzenia/sprzętu:Przenośna lupa elektroniczna w ilości 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 7 do SIWZ.
Część II - przenośna kabina do tłumaczeń (zwana dalej Częścią II) nazwa urządzenia/sprzętu: Przenośna kabina do tłumaczeń symultanicznych w ilości 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 7 do SIWZ.Część III - rampy mobilne (zwana dalej Częścią III) nazwa urządzenia/sprzętu: Rampy mobilne nierolowane w ilości 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 7 do SIWZ. Część IV - schodołaz (zwana dalej Częścią IV)nazwa urządzenia/sprzętu: Schodołaz kroczący z podjazdem w ilości 1.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 7 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie
Ulica ul. Stanisława Kostki Potockiego 10/16
Nr domu 10/16
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 02-958
Województwo mazowieckie
Tel 22 5442 700
Fax 22 842 31 16
Internet www.wilanow-palac.pl
Regon 01095603800000
E-mail zamowienia@muzeum-wilanow.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Narodowa Instytucja Kultury
Rodzaj zam inny Narodowa Instytucja Kultury
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 4
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych
Czas D
Data zakończenia 25/08/2015
Wadium 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Część I: 600 zł (słownie: sześćset złotych 00/100) Część II: 1500 zł (słownie: tysiąc pięćset złotych 00/100) Część III: 300 zł (słownie: trzysta złotych 00/100) Część IV: 200 zł (słownie: dwieście złotych 00/100) 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu uznaje się datę wpływu środków na rachunek Pełnomocnika Zamawiającego. 4. Wadium w pieniądzu zostanie skutecznie wniesione, jeżeli przed upływem terminu składania ofert kwota wadium wpłynie na rachunek bankowy Pełnomocnika Zamawiającego 5. Wadium musi obejmować okres związania ofertą. 6. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dn. 09.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007, nr 42, poz. 275, z późn. zm.). 7. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Pełnomocnika Zamawiającego: 61 2130 0004 2001 0474 9297 0001 z dopiskiem: Wadium numer postępowania 6/D/2015 Dokument potwierdzający wniesienie wadium w pieniądzu powinien być dołączony do oferty. 8.Wadium wnoszone w formie lub w formach innych niż w pieniądzu, powinno być złożone w oryginale oraz powinno zawierać ustawowe przesłanki utraty wadium na rzecz Zamawiającego wskazane w art. 46 ust 4a) i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku wadium wnoszonego w formie gwarancji, gwarancja powinna być co najmniej gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze żądanie oraz powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. 9. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium w wyniku okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Nie dokonuje się w tym zakresie szczegółowego opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu
Wiedza Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca (Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego) wykaże(-ą), że posiada doświadczenie polegające na należytym wykonaniu w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków dla Części I: co najmniej jednej dostawy przenośnych lup elektronicznych; Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków dla Części II: -co najmniej jednej dostawy kabiny do tłumaczeń symultanicznych wraz z instalacją; Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków dla Części III: -co najmniej jednej dostawy wyposażenia przeznaczonego dla osób z niepełnosprawnością ruchową, tj. rampa mobilna wraz z instalacją; Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków dla Części IV: -co najmniej jednej dostawy wyposażenia przeznaczonego dla osób z niepełnosprawnością ruchową, tj. schodołaz wraz z instalacją. Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z ust. 2b, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy
Potencjał Nie dokonuje się w tym zakresie szczegółowego opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu
Zdolne Nie dokonuje się w tym zakresie szczegółowego opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu
Sytuacja Nie dokonuje się w tym zakresie szczegółowego opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 Wykonawca zobowiązany jest wskazać w wykazie jedynie dostawy wystarczające dla potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu opisanego w zakresie wiedzy i doświadczenia oraz załączyć dowody, że zostały one wykonane należycie.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca składa wraz z ofertą: -Opis oferowanej dostawy sporządzony wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ; -Specyfikacje (opisy) techniczne określające parametry urządzenia. Specyfikacje (opisy) techniczne muszą być sporządzone w języku polskim. Zamawiający dopuszcza składanie powyższych dokumentów w języku angielskim wraz z tłumaczeniem na język polski w sytuacji, gdy producent urządzenia nie udostępnia ich w języku polskim. Należy opisać w prawym górnym rogu, której części i której pozycji dotyczy dana specyfikacja. -Karty katalogowe w języku polskim potwierdzające spełnianie parametrów technicznych wymaganych przez Zamawiającego zgodnie z opisem zawartym w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik 7 do SIWZ
Inne dokumenty a. Formularz ofertowy - Załącznik nr 1 do SIWZ. b. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ. c. Kopia dowodu wniesienia wadium. Oryginał wadium wniesionego w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, w gwarancjach bankowych, w gwarancjach ubezpieczeniowych lub w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dn. 09.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości - należy dołączyć w osobnej, odpowiednio oznaczonej kopercie. d. Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy)
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której został dokonany wybór Wykonawcy. 2. Zamawiający określa następujące warunki, w jakich przewiduje możliwość dokonania zmian zawartej umowy: a) konieczność przedłużenia terminu umownego z powodu działania siły wyższej, tj. wyjątkowego i nagłego zdarzenia lub okoliczności, którego nie można było wcześniej przewidzieć, przy czym przedłużenie odpowiadało będzie liczbie dni, w których wystąpiła siła wyższa; decyzję w zakresie rozpatrzenia wniosku Wykonawcy podejmuje Zamawiający, b) zmiana danych podmiotowych Wykonawcy bez zmian samego Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy) lub wystąpiła konieczność zmiany personelu Zamawiającego lub personelu Wykonawcy, wymienionego w umowie. 3. Warunkiem dokonania zmian postanowień umowy jest zgoda obu stron wyrażona na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany w formie aneksu do umowy
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Gwarancja jakości
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz www.przetargi.centrumpzp.eu
Adres uzyskania siwz Centrum Doradztwa i Szkoleń Prawa zamówień Publicznych s.c. ul. Filtrowa 67/27 02-055 Warszawa
Data składania wniosków 27/07/2015
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce Centrum Doradztwa i Szkoleń Prawa Zamówień Publicznych s.c. ul. Filtrowa 67/27 02-055 Warszawa
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Zamówienie jest finansowane w ramach projektu Rewitalizacja i digitalizacja jedynej w Polsce barokowej rezydencji królewskiej w Wilanowie współfinansowanego ze środków Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013 w ramach działania 11.1 Ochrona i zachowanie dziedzictwa kulturowego o znaczeniu ponadregionalnym oraz w ramach projektu Zwiększenie dostępności przestrzeni edukacyjno-ekspozycyjnej dla osób słabosłyszących i z niepełnosprawnością ruchową finansowanego ze środków Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego w ramach programu Rozwój infrastruktury kultury, priorytet: Infrastruktura kultury
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)