Rozbudowa monitoringu miejskiego w Świdniku

Data publikacji 2015-07-21
Data zakończenia 2015-08-05 12:00:00
Instytucja Gmina Miejska Świdnik
Miejscowość Świdnik
Województwo lubelskie
Branża
  • Systemy i serwery informacyjne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 108287 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 488000006, 401000003, 713200007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

4.1Przedmiotem zamówienia jest :
Rozbudowa monitoringu miejskiego w Świdniku
Przedmiot zamówienia obejmuje:
4.2Dokumentacja projektowa, uwzględniająca wymogi:
4.2.1 Wykonawca pozyska:
a)aktualna mapa do celów projektowych,
b)wypis i wyrys z rejestru gruntów,
c)wszystkie wymagane prawem warunki, opinie i uzgodnienia,
d)zgoda na umieszczenie elementów monitoringu w pasie drogi powiatowej,
e)zgoda Hali Targowej S.A. na podłączenie się do instalacji monitoringu zlokalizowanej na budynku hali targowej,
f)ostateczna decyzja pozwolenia na budowę
4.2.2 Wykonawca opracuje:
a) projekt budowlano - wykonawczy - 5 egzemplarzy
b) przedmiar robót - 1 egzemplarz
c/ specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - 1 egzemplarz
4.3Roboty budowlane:
a) Wykonawca zrealizuje roboty budowlane w oparciu o wykonaną i zatwierdzoną dokumentację projektową oraz ostateczną decyzję pozwolenie na budowę
4.4Charakterystyczne parametry przedmiotu zamówienia
4.4.1 Rozbudowa monitoringu miasta Świdnik o cztery punkty kamerowe.
a)kanalizacja teletechniczna pomiędzy punktami A-B o długości około 40 m z przewiertem sterowanym pod jednym pasem jezdni,
b)kanalizacja teletechniczna pomiędzy punktami D-E o długości około 250 m przewiertem sterowanym pod dwoma pasami jezdni,
c)kanalizacja dla zasilania pomiędzy budynkiem Zespołu Szkół nr 2, pomiędzy punktem F i punktem E o długości około 60 m,
d)słup oraz punkt kamerowy, składający się z kamery obrotowej typu I w miejscach wyznaczonych i opisanych jako punkt nr 1, 2 i 3,
e)punkt kamerowy składając się z 4 kamer stacjonarnych typu II w miejscu wyznaczonym i opisanym jako punkt kamerowy nr 4 na istniejącym słupie przy targu przy ulicy Targowej,
f)kable światłowodowe pomiędzy następującymi punktami:
- A - B około 40 m światłowód 8J
- C - E około 500 m światłowód 24J
oraz ich wpięcie do istniejącego światłowodu
g)kabel zasilający YKY 3x2,5 w kanalizacji pomiędzy punktem kamerowym nr 3 a punktem F (budynek Zespołu Szkół nr 2) o długości około 75 m
h)podłączenie nowych odcinków do istniejącego kabla światłowodowego 48J pomiędzy aktualną siedzibą Straży Miejskiej a przyszłą siedzibą
i)zasilanie punktu kamerowego poprzez wykorzystanie istniejących słupów oświetlenia ulicznego z istniejącej kamery na skrzyżowaniu ulic Targowej oraz Krzysztofa Kamila Baczyńskiego
j)jeśli zajdzie potrzeba - rozbudowa szafki oświetleniowej w punkcie H tak, by można było zainstalować zasilacz UPS o mocy minimum 1500 VA
k)w każdym punkcie kamerowym skrzynka lub obudowa o szczelności IP66 mieszczącą mediakonwerter RJ45/SFP, (a w punkcie kamerowym nr 4 switch minimum 4 portowy), przełącznicę światłowodową, gniazdo serwisowe sucho 230V oraz odpowiednie bezpieczniki
l)dla każdego punktu kamerowego zastosować mediakonwerter światłowodowy, jeżeli kamera nie ma wbudowanego portu światłowodowego
m)switch światłowodowy minimum 4 portowy lub 4 miediakonwertery światłowodowe do centrum monitoringu do odbierania sygnału z kamer
n)zasilanie projektowanych kamer z istniejących obwodów elektrycznych
4.4.2 Kamera obrotowa typu I powinna charakteryzować się co najmniej poniższymi parametrami:
a)kamera cyfrowa IP o rozdzielczości minimum HD1080,
b)obudowa zewnętrzna IP 66,
c)zapis na karcie SD,
d)kompresja wideo H.264,
e)optyczny zoom minimum 20x z funkcją autofocus,
f)obsługa presetów ,
g)dwa oddzielnie definiowane strumienie,
h)płynny obraz 25 kl/s w rozdzielczości 1920x1080,
i)zintegrowany promiennik IR do 20m
4.4.3 Kamera stacjonarna typu II powinna charakteryzować się co najmniej poniższymi parametrami:
a)kamera cyfrowa IP o rozdzielczości minimum 3 Mpx,
b)obiektyw 2,8-12mm,
c)obudowa zewnętrzna IP 66,
d)zapis na karcie SD,
e)kompresja wideo H.264,
f)dwa oddzielnie definiowane strumienie,
g)płynny obraz 25 kl/s w rozdzielczości 1920x1080,
h)zintegrowany promiennik IR do 20m
4.5Opis przedmiotu zamówienia określa:
a)program funkcjonalno-użytkowy,
b)oferta przetargowa.
Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach.
W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygadniających te materiały lub urządzenia.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Miejska Świdnik
Ulica ul. Kard. St. Wyszyńskiego 15
Nr domu 15
Miejscowość Świdnik
Kod Pocztowy 21-040
Województwo lubelskie
Tel (081) 468 66 25
Fax 081 751 76 08
Internet http://www.umswidnik.bip.lubelskie.pl/
E-mail zampub@swidnik.umgov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam B
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających polegających na wykonaniu większej ilości tego samego rodzaju zamówień niż przewidywana w zamówieniu podstawowym jednakże nie przekraczającej 50 % wartości zamówienia podstawowego - zgodnie z zasadami wynikającymi z przepisu art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz .U. z 2013 r poz. 709 z późn. zm.)
Czas D
Data zakończenia 30/11/2015
Wadium 1000 PLN
Zaliczka Nie
Wiedza W celu spełnienia tego warunku Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy- w tym okresie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej wykonał i prawidłowo ukończył roboty budowlane polegające na budowie i przebudowie w tym: - co najmniej dwie inwestycje monitoringu o wartości nie mniejszej niż 70 000 zł każda.
Zdolne W celu spełnienia tego warunku Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował osobami (dla każdego uprawnienia oddzielnie lub łącznie): - z uprawnieniami do projektowania - branża elektryczna, - z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi - branża elektryczna,
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty 1.Dokument potwierdzający wniesienie wadium. 2.W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy. 3.W przypadku, gdy ofertę składają wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 30.1 Zmiany w umowie można wprowadzić za zgodą obu stron na piśmie, w formie aneksu. 30.2 Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w następującym zakresie i na warunkach: 30.2.1 Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy, gdy jest ona spowodowana: a) warunkami atmosferycznymi - w szczególności długotrwałymi opadami deszczu lub śniegu, porywistym wiatrem, niskimi i wysokimi temperaturami powietrza, które to przyczyny uniemożliwiają lub utrudniają w wysokim stopniu wykonanie robót zgodnie z technologią i przepisami bhp, b) ujawnieniem niewybuchów i niewypałów wymagających wstrzymania robót i dokonania ich usunięcia przez specjalistyczne służby, c) siłą wyższą w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego, d) wydłużeniem terminów uzyskania niezbędnych uzgodnień i decyzji przez Wykonawcę i Zamawiającego, pomimo dopełnienia przez Wykonawcę i Zamawiającego należytej staranności, 30.2.2 Zmiana wysokości wynagrodzenia w przypadku: a) urzędowej zmiany stawki podatku od towarów i usług ( VAT ) odpowiednio poprzez podwyższenie lub obniżenie wynagrodzenia brutto z tym, że wynagrodzenie netto pozostanie niezmienione. 30.3 Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 2 jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę i uzyskanie zgody drugiej strony umowy. 30.4 Bez zgody Zamawiającego mogą być wykonywane jedynie prace mające na celu niezwłoczne zapobieżenie awarii, szkodzie lub utracie życia i zdrowia, o czym Wykonawca zobowiązany jest natychmiast zawiadomić Zamawiającego.
Kod kryterium B
Kryt 1p 95
Kryt 2 gwarancja jakości prac i rękojmia
Kryt 2p 5
Adres strony internetowej siwz http://umswidnik.bip.lubelskie.pl/
Adres uzyskania siwz Urząd Miasta Świdnik, 21-040 Świdnik ul.Kard.St.Wyszyńskiego 15 , pok. 218.
Data składania wniosków 05/08/2015
Godzina składania wniosków 12:00
Miejsce Urząd Miasta Świdnik, 21-040 Świdnik ul.Kard.St.Wyszyńskiego 15 , pok. 105.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)