Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Kancelaria Senatu
|
Ulica |
ul. Wiejska 6
|
Nr domu |
6
|
Miejscowość |
Warszawa
|
Kod Pocztowy |
00-902
|
Województwo |
mazowieckie
|
Tel |
22 6949035
|
Fax |
22 6949213
|
Internet |
www.senat.gov.pl
|
Regon |
00139380011000
|
E-mail |
drapinsk@nw.senat.gov.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Inny: Kancelaria Senatu
|
Rodzaj zam inny |
Kancelaria Senatu
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
30/04/2016
|
Wadium |
1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 10 200,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy dwieście zł), w terminie do dnia 07 sierpnia 2015 r., do godz. 12:00.
2. Wadium będzie mogło być wniesione w następujących formach:
2.1. Pieniądzu,
2.2. Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
2.3. Gwarancjach bankowych,
2.4. Gwarancjach ubezpieczeniowych,
2.5. Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804).
3. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania oferta Wykonawcy została wybrana jako najkorzystniejsza. W przypadku wniesienia wadium w formie dokumentów, o których mowa w pkt 2. ppkt: 2.2.-2.5., do oferty należy dołączyć w oddzielnej, wewnętrznej kopercie - ich oryginały oraz kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, z zaznaczeniem na kopercie Wadium w przetargu nieograniczonym na dostawę komputerów, monitorów i drukarek dla biur senatorskich.
4. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wnieść na konto Zamawiającego: NBP O/O Warszawa nr rachunku: 18 1010 1010 0023 6513 9120 0000 z dopiskiem Wadium w przetargu nieograniczonym na dostawę komputerów, monitorów i drukarek dla biur senatorskich. Kopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty.
5. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu uznaje się datę i godzinę uznania środków na rachunku bankowym Zamawiającego.
6. Wykonawca, który nie wniesie wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie określonym przez Zamawiającego, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania oferta Wykonawcy została wybrana jako najkorzystniejsza, zostanie wykluczony. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny.
|
Wiedza |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał/wykonuje główne dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia dla co najmniej 3 różnych podmiotów o wartości łącznej brutto dla każdego podmiotu nie mniejszej niż 100.000,00 zł, oraz poda ich wartość, przedmiot oraz daty wykonania/wykonywania i podmioty, na rzecz których dostawy zostały wykonane/są wykonywane.
W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę ww. warunku do oferty należy dołączyć wykaz, z którego będzie wynikać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie Wykonawca wykonał/wykonuje dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia dla co najmniej 3 różnych podmiotów o łącznej wartości brutto dla każdego podmiotu nie mniejszej niż 100.000,00 zł, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania/wykonywania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane wraz z dowodami potwierdzającymi, czy zostały one wykonane/są wykonywane należycie. Do wypełnienia i złożenia załącznik nr 5 do SIWZ.
Za główne dostawy będą uznane dostawy niezbędne do wykazania spełniania warunku określonego w pkt 7.1. ppkt 2 SIWZ, tj. dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, dla co najmniej 3. różnych podmiotów, o łącznej wartości brutto dla każdego podmiotu nie mniejszej niż 100.000,00 zł.
Dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie/wykonywanie dostaw, są:
- poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw, poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
- oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa wyżej. W przypadku złożenia oświadczenia Wykonawca jest zobowiązany do podania przyczyn nieuzyskania poświadczenia.
W przypadku gdy Zamawiający (Kancelaria Senatu) jest podmiotem na rzecz którego dostawy wskazane w ww. wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa wyżej.
W razie konieczności, szczególnie gdy ww. wykaz lub dowody, budzą wątpliwości Zamawiającego lub gdy z poświadczenia albo z innego dokumentu wynika, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, Zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi były wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio Zamawiającemu.
|
Potencjał |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny.
|
Zdolne |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny.
|
Sytuacja |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia, warunki określone w pkt 7.1.1. SIWZ, 7.1.3. SIWZ i 7.1.4. SIWZ, winien spełniać co najmniej jeden Wykonawca albo wszyscy Wykonawcy wspólnie, a warunek określony w pkt. 7.1.2. SIWZ powinien spełniać co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dokumenty potwierdzające |
W celu potwierdzenia spełnienia wymogów jakościowych Wykonawca oferujący komputer dołączy do oferty:
1. Oświadczenie producenta o fakcie wykonanej już sprzedaży wraz ze wskazaniem sposobu publikacji publicznej oferty dotyczące zaoferowanego typu komputera;
2. Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzające, że producent spełnia określone wymogi jakościowe w zakresie projektowania i produkcji komputerów PC, lub równoważny dokument, jeśli producent nie może w terminie uzyskać wymaganego zaświadczenia;
3. Oświadczenie producenta o spełnieniu kryteriów wymaganych dla oznaczenia znakiem CE;
4. Fotografie wnętrza komputera (obudowy) lub rysunki ilustrujące sposób chłodzenia procesora i wyprowadzania powietrza na zewnątrz.
|
Inne dokumenty |
1. Wymagane dokumenty i oświadczenia, które Wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą:
1.1. Wypełniony i podpisany Formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ wraz z wypełnionym i podpisanym załącznikiem nr 1a do SIWZ;
1.2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ wraz z dokumentem, o którym mowa w pkt 8.1.2. SIWZ;
1.3. Pełnomocnictwo - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza, w przypadku podpisania oferty przez osobę/osoby, których uprawnienie nie wynika z dokumentów rejestrowych;
1.4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o wykonanie zamówienia, do oferty winno być dołączone pełnomocnictwo (podpisane przez wszystkich Wykonawców) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt 8.2.-8.5 SIWZ, winny być złożone przez każdy podmiot występujący wspólnie. Natomiast pozostałe dokumenty, o których mowa w SIWZ, składa w imieniu podmiotów występujących wspólnie pełnomocnik reprezentujący te podmioty;
1.5. Dowód dysponowania zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - jeżeli dotyczy;
1.6. Dowód wpłacenia wniesienia wadium;
1.7. Wyjaśnienie Wykonawcy dotyczące zastrzeżenia informacji zawartych w ofercie, jako stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa wraz z uzasadnieniem ich zastrzeżenia - jeżeli dotyczy;
1.8. Dokumenty winny być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, lub upoważnionego przedstawiciela. Zaleca się, aby podpis podpisy osób podpisujących ofertę i pozostałe dokumenty, lub poświadczających za zgodność z oryginałem kopie dokumentów były opatrzone pieczątkami imiennymi;
1.9. Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski. Jednocześnie Zamawiający informuje, że będzie akceptował dokumenty sporządzone w języku powszechnie używanym w handlu międzynarodowym, tj. w języku angielskim;
1.10. Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez Wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem tajemnica przedsiębiorstwa, lub spięte (zszyte) oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty.
INFORMACJA UZUPEŁNIAJĄCA: Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawione z odpowiednią datą wymaganą dla tych dokumentów.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zamawiający przewiduje zmiany terminu instalacji sprzętu w biurach senatorskich spowodowanych względami organizacyjnymi.
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
70
|
Kryt 2 |
Moc tracona (TDP, wg specyfikacji producenta)
|
Kryt 2p |
20
|
Kryt 3 |
Obsługa przez zaoferowany procesor 4 i więcej wątków
|
Kryt 3p |
10
|
Adres strony internetowej siwz |
www.senat.gov.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Kancelaria Senatu, ul. Frascati 2, Warszawa, pokój 217, tel. 22 694 90 35, 22 694 90 37.
|
Data składania wniosków |
07/08/2015
|
Godzina składania wniosków |
12:00
|
Miejsce |
Kancelaria Ogólna Kancelarii Senatu, Warszawa, ul. Wiejska 6, budynek B, wejście B II, w dniach od poniedziałku do piątku, w godz. 8:00-16:00.
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
Jeżeli zostanie wybrana oferta Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
|
Czy unieważnienie |
Nie
|