Dostawa i montaż wyposażenia oddziałów przedszkolnych w ramach projektu pt. Doposażenie oddziałów przedszkolnych w Gminie Gostycyn w ramach świadczenia wysokiej jakości usług

Data publikacji 2015-07-22
Data zakończenia 2015-07-30 10:00:00
Instytucja Gmina Gostycyn
Miejscowość Gostycyn
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe,
  • Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące,
  • Siedziska,
  • Krzesła,
  • Różne meble i wyposażenie,
  • Meble szkolne,
  • Meble przedszkolne,
  • Pomoce naukowe,
  • Zasłony, draperie, lambrekiny oraz rolety tekstylne,
  • Wyroby meblarskie,
  • Dywany,
  • Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do czyszczenia; żelazka do prasowania,
  • Farby do celów artystycznych,
  • Wyroby rękodzielnicze i artystyczne,
  • Instrumenty muzyczne, artykuły sportowe, gry, zabawki, wyroby rzemieślnicze, materiały i akcesoria artystyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 185178 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391610008, 274700005, 301900007, 373100004, 370000008, 375100006, 375200009, 375240007, 448120000, 374000002, 378000006, 391110003, 391120000, 391500008, 391600001, 390000002, 395161003, 391621006, 397134306, 395154102, 395310003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą i montażem do oddziałów przedszkolnych w Gminie Gostycyn zabawek, pomocy dydaktycznych, artykułów plastycznych, oraz mebli i wyposażenia do sal, szatni w ramach projektu Doposażenie oddziałów przedszkolnych w Gminie Gostycyn w ramach świadczenia wysokiej jakości usług do oddziałów przedszkolnych w Gminie Gostycyn.
2.Projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1
Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej. Wszelkie działania związane z realizacją projektu powinny uwzględniać uregulowania dotyczące projektów współfinansowanych z funduszy europejskich.
3.Miejscem realizacji zamówienia są oddziały przedszkolne w Szkole Podstawowej w Pruszczu, Szkole Podstawowej w Wielkiej Kloni oraz w Szkole Podstawowej w Wielkim Mędromierzu:
a) Oddział Przedszkolny Szkoły Podstawowej w Pruszczu, ul. Dworcowa 33, 89- 520 Gostycyn
b) Oddział Przedszkolny w Wielkiej Kloni, Wielka Klonia 15, 89-520 Gostycyn,
c) Oddział Przedszkolny w Wielkim Mędromierzu - Wielki Mędromierz 59a, 89-520 Gostycyn.
4.Przedmiot zamówienia podzielony został na następujące części zamówienia:
4.1. I CZĘŚĆ - DOSTAWA ARTYKUŁÓW PLASTYCZNYCH, ZABAWEK I POMOCY DYDAKTYCZNYCH
- zakup zabawek i pomocy dydaktycznych,
- zakup pomocy dydaktycznych,
- zakup artykułów plastycznych,
Szczegółowy opis i wymagania, w tym parametry techniczne i jakościowe, dotyczące Części I zamówienia określono w Załączniku Nr 1A do SIWZ
4.2 II CZĘŚĆ - DOSTAWA I MONTAŻ MEBLI DO SAL I SZATNI, WYPOSAŻENIA WYPOCZYNKOWEGO I WYPOSAŻENIA ZAPEWNIAJĄCEGO BEZPIECZNE WARUNKI OPIEKI ORAZ DOSTAWA WYPOSAŻENIA DO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W POMIESZCZENIACH
- zakup i montaż mebli i wyposażenia oddziałów przedszkolnych,
- zakup wyposażenia wypoczynkowego,
- zakup i montaż mebli do wyposażenia szatni,
- zakup i montaż rolet okiennych,
- zakup wyposażenia do utrzymania czystości w pomieszczeniach,
Szczegółowy opis i wymagania, w tym parametry techniczne i jakościowe, dotyczące Części II zamówienia określono w Załączniku Nr 1B do SIWZ.
4.3 Szczegółowy zakres prac został opisany w opisach przedmiotu zamówienia, stanowiącym załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
5. Parametry techniczne określone w załącznikach Nr 1A do SIWZ i Nr 1B do SIWZ stanowią wymagania minimalne, które musi spełniać oferowane wyposażenie- dopuszcza się zaoferowanie sprzętu lub innego asortymentu o wyższych lub lepszych parametrach. Podane wymiary to wymiary minimalne. Użyte w opisach przedmiotu zamówienia materiały (o nazwach handlowych tam zawartych) nie są obowiązujące. Podane w opisach przedmiotu zamówienia nazwy własne (pochodzenie, producent, itd.) mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych, pod warunkiem spełniania tego samego poziomu jakościowego, merytorycznego oraz gwarantujące taką samą funkcjonalność, jak produkty opisane w przedmiocie zamówienia. Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt.
6.Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie zadania, bądź na jedno zadanie. Każda część zamówienia będzie oceniana oddzielnie. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą dla poszczególnej części.
7. Wykonawca jest zobowiązany do dostawy przedmiotu zamówienia do odpowiednich oddziałów przedszkolnych wskazanych w pkt. 3.
8. Przedmioty zamówienia z części I, II:
a) są fabrycznie nowe, wolne od wad,
b) są zgodne z opisem w załączniku 1A,1B do SIWZ,
c) są wolne od obciążeń prawami osób trzecich,
d) posiadają atesty, certyfikaty, świadectwa jakości, deklaracje zgodności obowiązujące na terenie UE. Ponadto muszą być dopuszczone do stosowania w przedszkolu, dostosowane do dzieci w wieku 3-5 lat i spełniać wymagania wynikające z obowiązujących przepisów prawa oraz zgodne z obowiązującymi normami.(Wyżej wskazane dokumenty należy dostarczyć do zamawiającego w dniu dostawy towarów),
e) posiadają niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania w języku polskim,
f) posiadają gwarancję jakości zadeklarowaną przez oferenta w Formularzu Ofertowym.
W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego usunięcia wad i usterek w terminie 7 dni licząc od daty pisemnego ( listem lub faksem) powiadomienia przez Zamawiającego. Okres gwarancji zostanie przedłużony o czas naprawy.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z Zasadami przygotowania, realizacji i rozliczenia projektów systemowych w ramach Poddziałania 9.1.1 POKL w zakresie przygotowania oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych do świadczenia wysokiej jakości usług na rzecz dzieci w wieku przedszkolnym.
9.Wykonawca musi zapewnić na koszt własny i ryzyko załadunek, transport, rozładunek dostarczonych materiałów i urządzeń w pomieszczeniu wskazanym przez Zamawiającego. W przypadku wyposażenia i sprzętu wymagającego montażu, złożenia, Wykonawca zobowiązany jest dokonać montażu, złożenia dostarczonego wyposażenia we wskazanym miejscu, przy czym datą odbioru będzie przekazanie kompletnego złożonego lub zamontowanego wyposażenia i sprzętu.
10. Dostawy nastąpią w godzinach pracy placówek. Wykonawca zobowiązuje się zawiadomić przedstawiciela Zamawiającego z trzydniowym wyprzedzeniem o terminach dostawy.
11. Do oferty należy dołączyć opis techniczny oferowanego wyposażenia lub dołączyć foldery - zdjęcia umożliwiające sprawdzenie warunków technicznych oferowanego sprzętu.
12. Termin realizacji zamówienia:
a) Zamawiający wymaga realizacji zamówienia począwszy od dnia podpisania umowy do dnia 31.08.2015 r.
b) Terminem wykonania zamówienia jest data potwierdzenia zakończenia zadania w protokole odbioru .
13. Wykonawca zobowiązuje się do :
- każdorazowego, niezwłocznego ( tzn. po zakończeniu prac w danym dniu) uprzątnięcia i zabezpieczenia miejsca wykonywania prac.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Gostycyn
Ulica ul. Bydgoska 8
Nr domu 8
Miejscowość Gostycyn
Kod Pocztowy 89-520
Województwo kujawsko-pomorskie
Tel 52 33 67 310
Fax 52 33 67 311
Internet http://bip.gostycyn.pl
Regon 09235111000000
E-mail gostycyn@las.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 2
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/08/2015
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Dla uznania, że Wykonawca spełnia w/w warunek, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Wiedza Dla uznania, że Wykonawca spełnia w/w warunek, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Potencjał Dla uznania, że Wykonawca spełnia w/w warunek, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Zdolne Dla uznania, że Wykonawca spełnia w/w warunek, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Sytuacja Dla uznania, że Wykonawca spełnia w/w warunek, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 1 Tak
Inne dokumenty 1) uzupełnione Formularze cenowe( zgodne z załącznikiem Nr 2A do SIWZ i/lub Nr 2B do SIWZ (Część I i/lub Część II ) oraz formularz ofertowy (zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do SIWZ), 2) wykaz części zamówienia powierzonego podwykonawcom- zgodnie z załącznikiem Nr 5 do SIWZ, 3) W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo (w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie) z określeniem jego zakresu.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty oraz w przypadkach: 1) zmiany wynagrodzenia wykonawcy w przypadku zmiany obowiązującej stawki VAT 2) konieczności zmiany terminu realizacji w związku z: - wystąpieniem okoliczności formalnych niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, a powodujących konieczność wydłużenia czasu realizacji zadnia, - działaniem siły wyższej mającej wpływ na termin wykonania zamówienia (np. działanie sił przyrody huragan, powódź, pożar, stan wyjątkowy itp.).
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Gwarancja
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz http://bip.gostycyn.pl
Adres uzyskania siwz Urząd Gminy w Gostycynie, ul. Bydgoska 8, 89-520 Gostycyn
Data składania wniosków 30/07/2015
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Urząd Gminy w Gostycynie, ul. Bydgoska 8, 89-520 Gostycyn, Biuro Obsługi Interesanta I Piętro.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe 1.Projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej. Wszelkie działania związane z realizacją projektu powinny uwzględniać uregulowania dotyczące projektów współfinansowanych z funduszy europejskich.
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)