Dostawa tablic rejestracyjnych

Data publikacji 2015-07-24
Data zakończenia 2015-08-06 11:00:00
Instytucja Starostwo Powiatowe we Wrocławiu
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Tablice,
  • Artykuły różne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 188272 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301950002, 444234005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa następujących tablic rejestracyjnych w ilościach:
Samochodowych, do przyczep : jednorzędowych - 50 000 szt.
Samochodowych, do przyczep: dwurzędowych - 900 szt.
Motocyklowych - 2 200 szt.
Motorowerowych - 1 000 szt.
oraz nieodpłatny odbiór i utylizacja wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych.
Tablice rejestracyjne winny spełniać wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (tekst jednolity Dz. U. z 2014 r., poz. 1522 ze zm.), rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz. U.
z 2012 r., poz. 585).
2. USTALENIA ORGANIZACYJNE ZWIĄZANE Z WYKONANIEM ZAMÓWIENIA:
1) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia, uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy.
2) Wykonawca po podpisaniu umowy przekaże Zamawiającemu numery telefonów kontaktowych i faksów oraz dokonywać będzie na bieżąco ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.
3) Tablice rejestracyjne należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego w terminie nie dłuższym niż siedem dni roboczych od daty przyjęcia zamówienia - w tym przesłanego Wykonawcy faksem lub drogą elektroniczną - do Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego we Wrocławiu (parter), w ciągu godzin pracy, tj. 8.00 15.00 w opakowaniach po 50 szt. tablic pojedynczych,
4) Ilość zamawianych tablic rejestracyjnych może ulec zmianie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego.
5) Wtórniki tablic rejestracyjnych, tablice indywidualne, tablice tymczasowe badawcze i tablice zabytkowe należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego w terminie określonym w ofercie (Kryterium oceny ofert) liczonego od daty przyjęcia zamówienia - w tym przesłanego Wykonawcy faksem lub drogą elektroniczna - do Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego we Wrocławiu (parter) w ciągu godzin pracy, tj. 8.00 - 15.00.
6) Zamawiający składa Wykonawcy zamówienia na tablice rejestracyjne, wtórniki tablic rejestracyjnych, tablice zabytkowe, tablice tymczasowe badawcze i tablice indywidualne zgodnie z zapotrzebowaniem., w dniach roboczych od poniedziałku do piątku.
7) Do każdej partii dostarczonych tablic rejestracyjnych Wykonawca dołączy protokół odbioru.
8) Tablice będą dostarczone transportem i na koszt Wykonawcy. Koszty załadunku, rozładunku i opakowania tablic rejestracyjnych obciążą Wykonawcę.
9) Mile widziane ale nie koniecznie wymagane przez Zamawiającego jest bezpłatne udostępnienie Zamawiającemu oprogramowania komputerowego służącego do zarządzania zamówieniem dotyczącym tablic rejestracyjnych (np.: zamówienie, ewidencja, rozliczenie, kontrola, statystyka, itd.)
3. WYMAGANIA STAWIANE WYKONAWCY:
1) Wykonawca zobowiązany jest posiadać w trakcie realizacji zamówienia aktualny wpis do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne wydane przez Marszałka Województwa właściwego dla siedziby przedsiębiorcy, o którym mowa w art. 75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2012 r., poz. 1137 ze zm.).
2) W przypadku zmiany wzoru tablic rejestracyjnych wprowadzonych w drodze zmiany przepisów ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym, Wykonawca będzie dostarczał tablice wg nowych wzorów.
3) Wykonawca zobowiązuje się do nieodpłatnego odbierania, złomowania i utylizacji starych tablic rejestracyjnych - raz na kwartał. Złomowanie i utylizacja tablic rejestracyjnych odbywa się w sposób uniemożliwiający ich powtórne wykorzystanie.
4) Wykonawca na dostarczone tablice rejestracyjne udziela Zamawiającemu gwarancji na okres minimum 36 miesięcy, licząc od dnia wydania tablic rejestracyjnych właścicielowi w celu oznaczenia pojazdu.
5) Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie wykonywania umowy jak i w okresie trwania gwarancji.
6) Wykonawca jest odpowiedzialny za zgodność z parametrami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia do czasu wygaśnięcia zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego.
7) Wymagana jest należytą staranność przy realizacji zamówienia.
4. INFORMACJA O PODWYKONAWCACH
1) Zamawiający dopuszcza wykonanie zamówienia poprzez powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom.
2) Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania kluczowych części zamówienia przez Wykonawcę tj. produkcję tablic rejestracyjnych wytłoczonymi numerami lub tłoczenia numerów rejestracyjnych zgodnie z wymogami ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U z 2012 r., poz. 1137 ze zm.)
3) W przypadku, gdy Wykonawca zdecyduje się na realizację robót przy udziale podwykonawcy/ców/ będzie on zobowiązany do wykazania w ofercie zakresu robót jakie realizować będzie (będą) podwykonawca/cy/.
4) W przypadku nie wskazania części zamówienia, która ma być realizowana przez podwykonawcę Zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonana przez Wykonawcę osobiście
5) Wykonawca będzie zobowiązany do zgłoszenia Zamawiającemu projektów umów o podwykonawstwo i ich ewentualnych zmian.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Starostwo Powiatowe we Wrocławiu
Ulica ul. Kościuszki 131
Nr domu 131
Miejscowość Wrocław
Kod Pocztowy 50-440
Województwo dolnośląskie
Tel +48 71 72 21 700
Fax +48 71 72 21 706
Internet http://www.powiatwroclawski.pl
Regon 93195012300000
E-mail starostwo@powiatwroclawski.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 30/09/2017
Zaliczka Nie
Uprawnienie Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada uprawnienia do produkcji tablic rejestracyjnych z wytłoczonymi numerami lub tłoczenia numerów rejestracyjnych, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U z 2012 r., poz. 1137 ze zm.) tj. przedstawi: a) aktualny certyfikat na zgodność tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi, o którym mowa w art. 75a ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2012 r., poz. 1137 ze zm.), b) zaświadczenie potwierdzające wpis do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne, o którym mowa w art. 75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2012 r., poz. 1137 ze zm.), prowadzonego przez marszałka województwa właściwego ze względu na siedzibę przedsiębiorcy.
Wiedza Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż wykonuje lub wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej 2 dostawy tablic rejestracyjnych. Każda z dostaw za kwotę minimum 150 000,00 zł
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Termin dostawy dla wtórnika tablicy rejestracyjnej, tablicy indywidualnej, tablicy tymczasowej badawczej, tablicy zabytkowej
Kryt 2p 5
Adres strony internetowej siwz http://powiatwroclawski.ibip.wroc.pl
Adres uzyskania siwz Starostwo Powiatowe we Wrocławiu przy ul. Kościuszki 131, 50-440 Wrocław, Wydział Zamówień Publicznych, I piętro, pokój 103
Data składania wniosków 06/08/2015
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce Starostwo Powiatowe we Wrocławiu przy ul. Kościuszki 131, 50-440 Wrocław, w Biurze Obsługi na parterze
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)