1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż nowych mebli wraz z wyposażenia na potrzeby Centrum Diagnostyki Urologicznej Międzyleskiego Szpitala Specjalistycznego oraz zakupu niezbędnego sprzętu medycznego w podziale na trzy zadania:
Zadanie I - aparat USG
Zadanie II - Tor wizyjny HDT z wyposażeniem do badań cystoskopowych
Zadanie III - meble
2. Graniczne parametry techniczno - użytkowe przedmiotu zamówienia określają Załączniki zestawienie parametrów do niniejszej specyfikacji. Jeżeli oferowany sprzęt oraz meble nie spełniają minimalnych podanych parametrów, oferta zostanie odrzucona bez dalszej oceny.
3. Dotyczy Zadania I i II - Nie dopuszcza się dostaw częściowych poszczególnych elementów ww. sprzętu. Dostarczony sprzęt musi być kompletny, oznakowany, posiadać niezbędne instrukcje, gwarancje i dokumentację w języku polskim, w odpowiednich opakowaniach zapewniających należyte zabezpieczenie jakościowe dostarczanego sprzętu przed czynnikami pogodowymi, uszkodzeniem itp.
II. Warunki serwisowania sprzętu. Wykonawca musi posiadać na terenie Polski autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny - potwierdzony stosownym dokumentem.
1. Wymagany minimalny okres pełnej gwarancji na oferowaną aparaturę - minimum 24 miesiące od daty podpisania protokołu odbioru.
2. W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązuje się do wszelkich napraw lub wymiany przedmiotu umowy, które ulegnie uszkodzeniu nieodpłatnie. Koszt serwisu w okresie gwarancyjnym wykonawca uwzględnił w wartości umowy.
3. Przedłużenie okresu gwarancji - o pełny okres niesprawności dostarczonego sprzętu.
4. W przypadku awarii, Wykonawca jest zobowiązany przystąpić do usunięcia usterki w ciągu max. 24 godzin, licząc od przyjęcia zgłoszenia.
5. Wykonawca jest zobowiązany udostępnić Zamawiającemu (użytkownikowi), nieograniczony dostęp telefoniczny lub faksowy lub elektroniczny przez 24 godziny możliwość zgłoszenia awarii.
6. W przypadku 3 - krotnej naprawy gwarancyjnej tego samego elementu lub podzespołu, Wykonawca zobowiązany jest wymienić ten element lub podzespół na nowy
7. Wykonawca zobowiązany jest udzielić 24 - miesięcznej gwarancji dla nowo zainstalowanych w trakcie naprawy części w okresie gwarancyjnym i minimum 12 miesięcznej gwarancji dla nowo zainstalowanych w trakcie naprawy części w okresie pogwarancyjnym.
8. W okresie gwarancji Wykonawca zapewni przeprowadzanie bezpłatnych przeglądów w ilości i zakresie zgodnym z wymogami określonymi w dokumentacji technicznej, potwierdzonymi stosownymi wpisami w paszport urządzenia.
9. Wymagane świadectwa i atesty.
deklarację zgodności lub świadectwo rejestracji, świadectwo dopuszczenia do obrotu, świadectwo jakości, świadectwo dopuszczenia do stosowania w placówkach służby zdrowia.
10. Wykaz autoryzowanych punktów serwisowych (nazwa, adres, tel/fax) rozmieszczonych na terenie Polski,
2. Dotyczy Zadania III - dostarczenie mebli oraz pozostałego wyposażenia i wszelkich elementów wystroju wnętrz do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego; rozładunek, rozpakowanie, montaż oraz ustawianie, zawieszanie i wypoziomowanie mebli i wyposażenia we wskazanych pomieszczeniach; usunięcie z terenu Zamawiającego wszelkich materiałów opakowaniowych (kartony, folie itp.).
3. Oferowane przez Wykonawcę meble oraz pozostałe wyposażenie musi być fabrycznie nowe, wolne od wad i praw osób trzecich.
4. Zamawiający wymaga aby dostarczone meble oraz wyposażone charakteryzowały się wysoką jakością wykonania tzn. niepożądane są:
- jakiekolwiek ubytki, uszkodzenia, zabrudzenia, ślady kleju
- różnice w wyglądzie powierzchni mebli danego typu
- różnice w odcieniach w danej grupie mebli oraz pozostałego wyposażenia
- meble niestabilne chwiejne
- widoczne sposoby łączenia elementów mebli, w szczególności śruby, spawy, nity, wkręty, zaślepki, otwory, kołki itp.
5. Meble oraz pozostałe wyposażenie muszą być objęte minimum 24 miesięcznym okresem gwarancji.
6. W okresie gwarancji meble oraz pozostałe wyposażenie objęte będą serwisem gwarancyjnym obejmującym odbiór uszkodzonych mebli oraz pozostałego wyposażenia od Zamawiającego i dostarczenie z powrotem sprawnych do Zamawiającego lub dokonanie bezpośrednio naprawy u Zamawiającego. Koszt serwisu gwarancyjnego w okresie 24 miesięcy Wykonawca uwzględnia w cenie oferty.
7. Wykonawca zapewni dostawę mebli i pozostałych elementów wyposażenia własnym transportem, na własny koszt i ryzyko do budynku Zamawiającego, do pomieszczeń przez niego wskazanych
8. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać parametrom ilościowym i jakościowym określonym w formularz cenowy przez Zamawiającego .
9. Meble oraz pozostałe wyposażenie muszą charakteryzować się wysoką trwałością, odpornością na zarysowania i temperaturę oraz silne środki dezynfekcyjne stosowane w placówkach służby zdrowia .
10. Wymagane świadectwa i atesty.
deklarację zgodności lub świadectwo rejestracji, świadectwo dopuszczenia do obrotu, świadectwo jakości, świadectwo dopuszczenia do stosowania w placówkach służby zdrowia na inne wyposażenie tj. suszarki do rąk, dozowniki, pojemniki na papier. Atesty higieniczności na zastosowane farby proszkowego lakierowania, atesty higieniczne na meble medyczne, w asortymencie objętym niniejszym zamówieniem, które stanowić będą wyposażenie ogólnych i specjalistycznych gabinetów lekarskich oraz pozostałych pomieszczeń przychodni z przeznaczeniem do przechowywania urządzeń narzędzi i przyrządów przed i po sterylizacji, materiałów medycznych, leków, środków czystości, BHP, dokumentacji medycznej, materiałów biurowych, odzieży medycznej i pracowniczej. Atesty potwierdzające odporność na środki myjąco- dezynfekujące przeznaczone do mebli medycznych.
11. Termin realizacji zamówienia następować będzie do 30.08.2015r.
12. W przypadku mebli oraz innego wyposażenia, przed przystąpieniem do realizacji zamówienia należy dokonać inwentaryzacji pomieszczeń w celu ewentualnej korekty parametrów. Zamawiający dopuszcza różnicę w obmiarowaniu +- 10%.
13. Projekt umowy stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ jest integralną częścią niniejszej dokumentacji i zapisy w niej zawarte traktuje się jako warunki udzielenia zamówienia.
V. Podwykonawstwo
1. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom.
2. Wykonawca jest obowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.
3. Zamawiający informuje, że nie zastrzega osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia.
Opisaparat USGTor wizyjny HDT z wyposażeniem do badań cystoskopowychmeble |