Dostawa łóżek szpitalnych, wózków, kozetek i stołów z podziałem na pakiety asortymentowe - nr ZP/12/2015

Data publikacji 2015-07-28
Data zakończenia 2015-08-13 10:00:00
Instytucja Zespół Opieki Zdrowotnej w Brodnicy
Miejscowość Brodnica
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Różne siedziska i krzesła

Szczegóły

Numer ogłoszenia 112621 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331920002, 331921209, 331922107, 391130007, 331961001, 331922107, 331922303
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa łóżek szpitalnych, wózków, kozetek i stołów w wg opisu i ilościach podanych w SIWZ z podziałem na następujące pakiety:
1) Pakiet nr 1 - Łóżka szpitalne z szafkami CPV 33192120-9);
2) Pakiet nr 2 - Łóżeczka dla noworodków (CPV 33192120-9);
3) Pakiet nr 3 - Łóżka na OIT (CPV 33192120-9);
4) Pakiet nr 4 - Kozetki (CPV 33192210-7);
5) Pakiet nr 5 - Fotel - łóżko rodzica (CPV 39113000-7);
6) Pakiet nr 6 - Wózki do transportu pacjenta (CPV 33196100-1);
7) Pakiet nr 7 - Stoły zabiegowe (CPV 33192210-7);
8) Pakiet nr 8 - Stół operacyjny (CPV 33192230-3);

Ogólny Kod CPV: 33192000-2 Meble medyczne

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na pakiet. Wykonawca może złożyć ofertę na jedno, kilka lub wszystkie pakiety. Szczegółowe opisy poszczególnych części zamówienia zawarto w załączniku nr 5 do SIWZ.

2. Przez dostawę Zamawiający rozumie spełnienie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego następujących świadczeń:
1) Dostawa łóżek szpitalnych, wózków, kozetek i stołów zwanych dalej sprzętem, do szpitala Zespołu Opieki Zdrowotnej w Brodnicy w miejsce wskazane przez Zamawiającego.
2) rozpakowanie, montaż sprzętu w pomieszczeniach Zamawiającego,
3) wykonanie testów sprawdzających zamontowanego sprzętu oraz wykonanie niezbędnych ustawień w celu prawidłowego działania sprzętu,
4) praktyczne przeszkolenie pracowników Zamawiającego z obsługi i eksploatacji sprzętu,

3. Oferowany przez Wykonawcę sprzęt musi spełniać warunki określone w załączniku nr 5 do SIWZ pt. Formularz spełniania warunków techniczno - użytkowych (odpowiedni pakiet). Nie spełnienie któregokolwiek z warunków określonych w załączniku nr 5 do SIWZ, spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z treścią SIWZ. W celu potwierdzenia i weryfikacji informacji podanych w tym formularzu, do oferty należy dołączyć materiały informacyjne w postaci materiałów producenta, katalogów, folderów zawierających parametry sprzętu.

4. Projekt umowy stanowiący sposób realizacji dostawy (załącznik nr 6 do SIWZ) wraz z załącznikiem nr 5 do SIWZ są integralną częścią opisu przedmiotu zamówienia.
5. Oferowany przez Wykonawcę sprzęt z niezbędnym wyposażeniem musi być dopuszczony do do obrotu i stosowania na terenie Rzeczpospolitej Polskiej zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych.i oznaczony znakiem CE.
6. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień uzupełniających.
7. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej oraz dynamicznego systemu zakupów, nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
8. Zamawiający dopuszcza udział w wykonywaniu zamówienia podwykonawców. W sytuacji gdy, Wykonawca powierzy wykonanie jakiejś części zamówienia podwykonawcom, zobligowany jest do wskazania tej części w ofercie.

Opis

Dostawa 104 zestawów łóżek szpitalnych 2 - i 4 segmentowych wraz z szafkami i materacami wg wymagań Zamawiającego określonych w załączniku nr 5 do SIWZ.Dostawa 17 sztuk łóżeczek dla noworodków wg wymagań Zamawiającego określonych w załączniku nr 5 do SIWZ.Dostawa 5 zestawów łóżek na OIT wg wymagań Zamawiającego określonych w załączniku nr 5 do SIWZ.Dostawa 7 sztuk kozetek lekarskich wg wymagań Zamawiającego określonych w załączniku nr 5 do SIWZ.Dostawa 23 sztuk fotelo-łóżka rodzica wg wymagań Zamawiającego określonych w załączniku nr 5 do SIWZ.Dostawa 10 sztuk wózków do transportu pacjenta wg wymagań Zamawiającego określonych w załączniku nr 5 do SIWZ.Dostawa 5 sztuk stołów zabiegowych wg wymagań Zamawiającego określonych w załączniku nr 5 do SIWZ.Dostawa 1 sztuki stołu operacyjnego wg wymagań Zamawiającego określonych w załączniku nr 5 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Zespół Opieki Zdrowotnej w Brodnicy
Ulica ul. Wiejska 9
Nr domu 9
Miejscowość Brodnica
Kod Pocztowy 87-300
Województwo kujawsko-pomorskie
Tel 56 668 91 00
Fax 56 668 91 01
Internet www.zozbrodnica.webc.pl
Regon 00030232700000
E-mail zamowienia.publiczne@zozbrodnica.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 8
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 42
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Ocena spełnienia w/w warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i w pkt V. SIWZ.
Wiedza Ocena spełnienia w/w warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i w pkt V. SIWZ.
Potencjał Ocena spełnienia w/w warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i w pkt V. SIWZ.
Zdolne Ocena spełnienia w/w warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i w pkt V. SIWZ.
Sytuacja Ocena spełnienia w/w warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i w pkt V. SIWZ.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające W celu potwierdzenia, że oferowane przez Wykonawcę dostawy odpowiadają wymaganiom przedmiotu zamówienia ustalonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda załączenia do oferty: 1) formularza spełniania warunków techniczno - użytkowych (zał. nr 5 SIWZ); 2) materiałów informacyjnych w postaci materiałów producenta, katalogi, foldery, ulotki z opisami zaoferowanego produktu. 3) dokumentu potwierdzającego, że oferowany przedmiot zamówienia jest dopuszczony do obrotu i używania na terenie Polski i jest oznaczony znakiem CE - certyfikat CE czy też deklaracja zgodności CE.
Inne dokumenty Pozostałe dokumenty: 1). wypełniony formularz OFERTA (zał. nr 1 SIWZ w oryginale); 2) pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli okres wykonywania zamówienia lub zdolności finansowej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków (jeżeli dotyczy, również w oryginale). 3) Gdy ofertę podpisuje osoba, która nie jest wymieniona w dokumencie stwierdzającym uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, do oferty musi być dołączone na piśmie stosowne pełnomocnictwo w tej sprawie podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania firmy. Pełnomocnictwo musi być w formie oryginału, jeśli jest przedstawiana kopia to musi być poświadczona notarialnie.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zgodnie z § 7 projektu umowy (zał. nr 6 do SIWZ)
Kod kryterium B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Przedłużenie okresu gwarancji i serwisu
Kryt 2p 5
Adres strony internetowej siwz www.bip.zozbrodnica.pl
Adres uzyskania siwz ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ W BRODNICY Sekcja Zamówień Publicznych, Zakupów i Konkursów ul. Wiejska 9 87-300 Brodnica Fax. 56 668 91 01
Data składania wniosków 13/08/2015
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ W BRODNICY Sekretariat ul. Wiejska 9 87-300 Brodnica
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)