postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę drukarek laserowych oraz urządzeń komputerowych znak sprawy: ZP. 2710.20.2015

Data publikacji 2015-07-28
Data zakończenia 2015-08-05 09:00:00
Instytucja Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 191260 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot niniejszego zamówienia podzielono na dwa zadania:
1. zadanie 1: dostawa drukarek
2. zadanie 2: dostawa urządzeń komputerowych.

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
Wykonawca może złożyć ofertę na jedno ze wskazanych powyżej zadań lub też na obydwa zadania.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

1. W ramach zadania 1 przedmiotem zamówienia jest dostawa drukarek laserowych kolorowych oraz monochromatycznych, których opis zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.

2. W ramach zadania 2 przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń komputerowych, których opis zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.

Zaoferowane przez Wykonawcę w ramach realizacji zadania 1 i/lub 2muszą:
a) być fabrycznie nowe
b) spełniać co najmniej takie parametry jak przedstawione załącznikach nr 1 i/lub 2. Zaoferowanie urządzeń o parametrach niższych skutkować będzie odrzuceniem oferty.
c) zawierać niezbędny do uruchomienia osprzęt np. kable, itp.
d) zostać dostarczone do siedziby głównej UPPK, ul. Mazowiecka 21, 30-019 Kraków, IX piętro, transportem Wykonawcy, w godz. 8.30 -14.30 w dni powszednie od poniedziałku do piątku.
e) w odniesieniu do urządzeń określonych w załączniku nr 1 (drukarki monochromatyczne) oraz 2 (notebooki i monitory), co do których Zamawiający sformułował wymogi dotyczące spełniania normy Energy Star 5.0., Wykonawca zobowiązany będzie wykazać, że oferowane przez niego urządzenia znajdują się w katalogu internetowym udostępnionym na stronie: http://www.eu-energystar.org lub http://www.energystar.gov. Potwierdzenie stanowić może wydruk ze strony internetowej załączony do oferty Wykonawcy.
f) Wykonawca oferujący wykonanie zadania 1 (dostawa drukarek) zobowiązany będzie do dostarczenia wraz z urządzeniami dodatkowych materiałów eksploatacyjnych, których wartość Wykonawca wliczy w cenę oferty wskazaną w Formularzu ofertowym - załącznik nr 3a do SIWZ.
g) w odniesieniu do urządzeń określonych w załączniku 2 (komputery stacjonarne, notebooki i monitory), co do których Zamawiający sformułował wymogi dotyczące zapewnienia minimalnej ochrony gwarancyjnej/rękojmi, zaoferowanie przez Wykonawcę dłuższego niż minimalny wymagany okres gwarancji/rękojmi stanowić będzie kryterium oceny ofert i umożliwi uzyskanie dodatkowych punktów. Szczegółowy opis sposobu oceny i przyznawania punktacji zawiera punkt XVII SIWZ.

Opis

W ramach zadania 1 przedmiotem zamówienia jest dostawa drukarek laserowych kolorowych oraz monochromatycznych, których opis zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.W ramach zadania 2 przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń komputerowych, których opis zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego
Ulica ul. Mazowiecka 21
Nr domu 21
Miejscowość Kraków
Kod Pocztowy 30-019
Województwo małopolskie
Tel 12 2997425, 12 6237480
Fax 12 6325215
Internet www.uppk.pl
Regon 35711718000000
E-mail dnowak@uppk.pl oraz krkrpow@uppk.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 2
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 10
Wadium nie wymaga się wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie formułuje warunku szczegółowego w powyższym zakresie.
Wiedza Zamawiający nie formułuje warunku szczegółowego w powyższym zakresie.
Potencjał Zamawiający nie formułuje warunku szczegółowego w powyższym zakresie.
Zdolne Zamawiający nie formułuje warunku szczegółowego w powyższym zakresie.
Sytuacja Zamawiający nie formułuje warunku szczegółowego w powyższym zakresie.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Inne dokumenty 1. Formularz ofertowy - załącznik nr 3a i/lub 3b do SIWZ; 2. Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę lub inny dokument, z którego wynikać będzie jej umocowanie do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniach przetargowych, w tym podpisywania dokumentów przetargowych. 3. Dokument potwierdzający spełnianie przez oferowane urządzenia normy Energy Star 5.0., o którym mowa w punkcie III lit. e) SIWZ.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy. Wprowadzone zmiany dotyczyć mogą wystąpienia okoliczności niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy, ograniczenia zakresu przedmiotu zamówienia, w szczególności w przypadku powstania okoliczności powodujących, że wykonanie tego zakresu nie leży w interesie publicznym oraz okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Zmiany wprowadzone zostaną po wcześniejszym zgłoszeniu przez którąkolwiek ze stron umowy, faktu zaistnienia okoliczności warunkującej konieczność wprowadzenia zmiany oraz obustronnej ich akceptacji.
Kod kryterium C
Adres strony internetowej siwz http://pupf.krakow.sisco.info/?id=502
Adres uzyskania siwz Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego Ul. Mazowiecka 21 30 - 019 Kraków pokój nr 913
Data składania wniosków 05/08/2015
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego Ul. Mazowiecka 21 30 - 019 Kraków stanowisko dziennika podawczego
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)