Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe reprezentujące Skarb Państwa Nadleśnictwo Bogdaniec
|
Ulica |
ul. Leśna 17
|
Nr domu |
17
|
Miejscowość |
Bogdaniec
|
Kod Pocztowy |
66-450
|
Województwo |
lubuskie
|
Tel |
095 7284350 w. 0
|
Internet |
szczecin.lasy.gov.pl/bogdaniec
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
|
Rodzaj zam inny |
Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Tak
|
Zam uzupelniajace |
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 PZP, w wysokości nie przekraczającej 20% wartości zamówienia podstawowego.
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
30/12/2015
|
Wadium |
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 6.900,00 złotych. (słownie: sześć tysięcy dziewięćset 00/100)
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ.
|
Wiedza |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia.
Wykonawca wykaże, że posiada doświadczenie polegające na wykonaniu w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej dostawy wraz z usługą montażu mebli biurowych o wartości co najmniej 200.000,00 zł brutto
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
|
Potencjał |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym.
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ.
|
Zdolne |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ.
|
Sytuacja |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Wykonawca wykaże , że posiada:
a) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 100.000,00 złotych
b) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 100.000,00 złotych.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Dok podm zag 4 |
Tak
|
Dok podm zag 5 |
Tak
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
90
|
Kryt 2 |
Okres gwarancji jakości
|
Kryt 2p |
10
|
Adres strony internetowej siwz |
http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_szczecin/nadl_bogdaniec/zamowienia_publiczne
|
Adres uzyskania siwz |
siedzibie Zamawiającego ul. Leśna 17, 66-450 Bogdaniec
|
Data składania wniosków |
19/08/2015
|
Godzina składania wniosków |
09:30
|
Miejsce |
w siedzibie Zamawiającego pokój nr Sekretariat I piętro
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|
Oswiadczenie potwierdzenia 12 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 13 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 15 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 16 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok potw 1 |
Tak
|
Dok potw 2 |
Tak
|
Dok potw 3 |
Tak
|
Dok potw 4 |
Tak
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1.Zamawiający, zgodnie z art. 144 PZP, przewiduje możliwość zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
2. Każda zmiana i uzupełnienie umowy, będzie wymagać aneksu w formie pisemnej
pod rygorem nieważności, za wyjątkiem zmian upoważnionych przedstawicieli stron.
3. Istotne zmiany postanowień niniejszej Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, możliwe są w następującym zakresie i przy zaistnieniu poniższych przesłanek:
1) zmiana wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany przepisów prawa podatkowego, w szczególności zmiany stawki podatku od towarów i usług,
2) zmiana terminu wykonania Przedmiotu Umowy możliwa jest w następujących przypadkach:
a) przedłużenia się procedury udzielenia przedmiotowego zamówienia publicznego poprzez środki ochrony prawnej, wykorzystywane przez wykonawców lub inne podmioty,
b) wystąpienia działań i zaniechań instytucji zaangażowanych w realizację, kontrolę lub finansowanie zamówienia,
c) działania siły wyższej, za którą uważa się zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym, występujące po zawarciu Umowy, a których Strony nie były w stanie przewidzieć w momencie jej zawierania i których zaistnienie lub skutki uniemożliwiają wykonanie Umowy zgodnie z jej treścią, w szczególności powódź, deszcz nawalny, pożar; Strona powołująca się na stan siły wyższej jest zobowiązana do niezwłocznego pisemnego powiadomienia drugiej Strony, a następnie do udokumentowania zaistnienia tego stanu,
d) wystąpienia warunków atmosferycznych i klimatycznych uniemożliwiających realizację Przedmiotu Umowy w stopniu większym niż można byłoby to racjonalnie przewidywać,
e) wystąpienia powszechnej niedostępności surowców bądź materiałów,
f) wykonania Przedmiotu Umowy w terminie nie jest możliwe z przyczyn organizacyjnych leżących po stronie Zamawiającego, polegających w szczególności na konieczności zapewnienia pracownikom Zamawiającego odpowiednich warunków pracy,
3) zmiana zakresu i sposobu wykonania Przedmiotu Umowy możliwa jest
w przypadku zastosowania nowych technologii, jeżeli zmiana jest korzystna z punktu widzenia realizacji Przedmiotu Umowy, w szczególności przyspiesza realizację, obniża koszty ponoszone przez Zamawiającego na wykonanie, utrzymanie lub użytkowanie Przedmiotu Umowy bądź zwiększa użyteczność Przedmiotu Umowy,
4. W przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w pkt 22.3 ppkt 2 lit a-f) termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, jednakże o czas nie dłuższy niż okres trwania tych okoliczności lub czas niezbędny do usunięcia zaistniałych przeszkód.
5. Wszelkie zmiany wprowadzane do umowy dokonywane będą z poszanowaniem obowiązków wynikających z obowiązującego prawa, w tym w szczególności art. 140
ust. 3 PZP oraz zasad ogólnych rządzących tą ustawą.
|
Informacje dodatkowe |
nie dotyczy
|