Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Szpital Grochowski im. dr med. Rafała Masztaka Sp. z o.o.
|
Ulica |
ul. Grenadierów 51/59
|
Nr domu |
51/59
|
Miejscowość |
Warszawa
|
Kod Pocztowy |
04-073
|
Województwo |
mazowieckie
|
Tel |
22 51 52 743
|
Fax |
22 51 52 789
|
Internet |
www.grochowski.waw.pl
|
Regon |
00215398900000
|
E-mail |
zp@grochowski.waw.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Inny: Podmiot leczniczy - Spółka prawa handlowego
|
Rodzaj zam inny |
Podmiot leczniczy - Spółka prawa handlowego
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Tak
|
Liczba częsci |
8
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
29/06/2016
|
Wadium |
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnego z wzorem - Załącznik nr 3 do SIWZ.
|
Wiedza |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia.
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnego z wzorem - Załącznik nr 3 do SIWZ.
|
Potencjał |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym .
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnego z wzorem - Załącznik nr 3 do SIWZ.
|
Zdolne |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnego z wzorem - Załącznik nr 3 do SIWZ.
|
Sytuacja |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnego z wzorem - Załącznik nr 3 do SIWZ.
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok potw 1 |
Tak
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dokumenty potwierdzające |
1. Materiały informacyjne (np. ulotki, instrukcje) dotyczące przedmiotu zamówienia dla wszystkich części.
2. Karty charakterystyki dla wszystkich oferowanych produktów, które są substancjami lub mieszaninami.
3. Próbki asortymentu opisanego w części 2 - worki foliowe. Do oferty załączyć minimum po 1 worku z każdego rodzaju opisanego w załączniku nr 2 do SIWZ.
4. Oświadczenie, że wszystkie oferowane przez nas produkty (oferowany towar/ asortyment) są dopuszczone do obrotu na terenie Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z wymaganiami określonymi w Ustawie z dnia 20 maja 2010 o wyrobach medycznych ( Dz. U. 2010 nr 107 poz. 679) (jeśli dotyczy) oraz posiadają aktualny atest PZH (jeśli dotyczy) i zobowiązujemy się - na żądanie Zamawiającego - przedstawić wszelkie dokumenty potwierdzające ten fakt, przed podpisaniem umowy - Załącznik nr 6 do SIWZ
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Pzp przewiduje zmiany postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w poniższym zakresie:
1) zmiany ceny jednostkowej netto i brutto poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w załączniku nr 2 do niniejszej umowy,
w przypadku wprowadzenia nowych uregulowań prawa powszechnie obowiązującego, które wymagałyby dokonanie takich zmian, z wyłączeniem zmiany stawki podatku od towarów i usług;
2) zakupu towaru o tych samych parametrach lecz niższej cenie, jeżeli nastąpi zmiana ceny producenta lub zostanie dopuszczony nowy, równoważny produkt o niższej cenie;
3) wprowadzenie nowego produktu o wyższych parametrach i rozszerzonym zakresie w tej samej cenie lub niższej;
4) wydłużenia terminu realizacji umowy, o której mowa w § 3 niniejszej umowy,
z chwilą niewykorzystania przez Zamawiającego wartości umowy, o której mowa
w § 2 ust. 1 niniejszej umowy na okres nie dłuższy niż 24 miesiące;
5) zamiany poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy
i wyszczególnionego w załączniku nr 2 do niniejszej umowy, z chwilą zaprzestania lub wstrzymania jego produkcji, itp., a czego Wykonawca nie mógł przewidzieć w dniu zawarcia niniejszej umowy, na tzw. zamiennik, tj. asortymentem równoważny lub biorównoważny, pod warunkiem, że spełni on wszystkie wymogi Zamawiającego, w tym również cenę jednostkową netto i brutto;
6) zmiany ceny jednostkowej netto i brutto poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w załączniku nr 2 do niniejszej umowy wynikające ze zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta,
z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową;
7) zmiany cenny netto asortymentu, w przypadku zmiany podatku VAT, tak by stała pozostała cena jednostkowa brutto asortymentu, z zastrzeżeniem pkt 10;
8) zmiany cen jednostkowych asortymentu netto i brutto w przypadku ustawowej zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. Nr 200, poz. 1679 z późn. zm.), jeżeli Wykonawca wykaże na piśmie i udokumentuje, w sposób wiarygodny i konkretny, wpływ tej zmiany na koszt wykonania zamówienia - w zakresie koniecznym i możliwym do zaakceptowania przez Zamawiającego, przy założeniu, że zmiana taka nie może nastąpić wcześniej niż po zawarciu aneksu wydłużającego termin realizacji umowy;
9) zmiany cen jednostkowych asortymentu netto i brutto w przypadku ustawowej zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli Wykonawca wykaże na piśmie i udokumentuje, w sposób wiarygodny i konkretny, wpływ tej zmiany na koszt wykonania zamówienia - w zakresie koniecznym i możliwym do zaakceptowania przez Zamawiającego, przy założeniu, że zmiana taka nie może nastąpić wcześniej niż zawarciu aneksu wydłużającego termin realizacji umowy;
10) zmiany ceny brutto asortymentu, w przypadku zmiany stawki podatku VAT o 15 punktów procentowych lub więcej, tak by stałą pozostała cena jednostkowa netto asortymentu, a cena brutto wzrosła proporcjonalnie do zmiany stawki podatku VAT.
Niedopuszczalne są pod rygorem nieważności zmiany postanowień umowy oraz wprowadzenie nowych postanowień do umowy, które nie są wymienione w ust. 2.
Wszelkie zmiany muszą być zaakceptowane przez obie strony. Ust. 2 określa możliwość dokonania zmian, ale nie są one obligatoryjne, z zastrzeżeniem ust. 5.
Zmiana o której mowa w ust. 2 pkt 4 jest obowiązkowa do zastosowania i zaakceptowania przez Zamawiającego w przypadku spełnienia następujących przesłanek łącznie:
1) umowa została wykonana w mniej niż 75 % jej wartości;
2) Wykonawca złożył pisemny wniosek o przedłużenie umowy nie później niż na 7 dni przed ostatnim dniem jej obowiązywania;
3) Zamawiający nie zaprzestał wykorzystywania asortymentu, który jest przedmiotem umowy oraz producent nie zaprzestał produkcji asortymentu, który jest przedmiotem umowy.
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
97
|
Kryt 2 |
Czas dostawy
|
Kryt 2p |
3
|
Adres strony internetowej siwz |
www.grochowski.waw.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Szpital Grochowski im. dr med. Rafałą Masztaka Sp. z o.o., ul. Grenadierów 51/59, 04-073 Warszawa
|
Data składania wniosków |
07/08/2015
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
Miejsce |
Szpital Grochowski im. dr med. Rafałą Masztaka Sp. z o.o., ul. Grenadierów 51/59, 04-073 Warszawa. Sekretariat Prezesa Zarządu
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|
Inne dokumenty |
Wypełniony formularz oferty z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 1.
Wypełniony formularz asortymentowo-cenowy - Załącznik nr 2.
Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
Pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy, o ile umocowanie nie wynika z innych załączonych dokumentów
|