dostawa materiałów reklamowych dla WEAIiIB - KC-zp.272-389/15

Data publikacji 2015-07-31
Data zakończenia 2015-08-10 09:30:00
Instytucja Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanisława Staszica
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Materiały reklamowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 114787 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 224620006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

dostawa materiałów reklamowych dla WEAIiIB

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanisława Staszica
Ulica Al. Mickiewicza 30
Nr domu 30
Miejscowość Kraków
Kod Pocztowy 30-059
Województwo małopolskie
Tel 012 6173595
Fax (012) 6173595, 6173363
Internet www.dzp.agh.edu.pl
Regon 00000157700000
E-mail zzp@uci.agh.edu.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 7
Wadium W niniejszym postępowaniu wadium nie obowiązuje.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
Wiedza Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia, metodą spełnia/nie spełnia.
Potencjał Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia, metodą spełnia/nie spełnia.
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia, metodą spełnia/nie spełnia.
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia, metodą spełnia/nie spełnia.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą: Próbek (spełniających wszystkie warunki techniczne opisane w SIWZ) bez znakowania, bądź z innym niż wymagane w SIWZ: 1. Kubek ceramiczny z uchwytem - opis wg specyfikacji pkt 3.1, lp.1 2. Kostka antystresowa - opis wg specyfikacji pkt 3.1, lp.2 3. Smycz - opis wg specyfikacji pkt 3.1, lp.3 4. Nalepka z logo - opis wg specyfikacji pkt 3.1, lp.5 5. Torba płócienna granatowa z nadrukiem - opis wg specyfikacji pkt 3.1, lp.6 6. Aluminiowy długopis - opis wg specyfikacji pkt 3.1, lp.7 Jeżeli ww. próbki będą dostarczone ze znakowaniem, metoda oraz jakość znakowania nie będą oceniane. Próbek ze znakowaniem - spełniających wszystkie wymagania opisane w specyfikacji: 1. Brelok (świecąca żarówka w technologii LED) z wykonanym napisem www.eaiib.agh.edu.pl - opis wg specyfikacji pkt 3.1, lp.4 Zamawiający dopuszcza, aby na złożonych próbkach było inne logo niż w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, ale naniesione tą samą metodą, która będzie zastosowana przy realizacji niniejszego zamówienia. Składane wraz z ofertą próbki muszą spełniać wszystkie warunki opisane w SIWZ pod względem wyglądu, wykończenia i wykonania.
Inne dokumenty Formularz oferty - dostawy Kalkulacja cenowa Wykonawca zobowiązany jest do jednoznacznego wskazania producenta wszystkich elementów wyszczególnionych w kalkulacji cenowej. W przypadku, gdy wykonawca jest producentem oferowanego elementu można użyć określenia wyrób własny. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólni), o ile ofertę składa pełnomocnik.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Wszelkie zmiany umowy wymagają zgody obu Stron i zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 1 muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust 3 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ. 3. Dopuszcza się możliwość zmiany ustaleń niniejszej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w następującym zakresie: a. terminu realizacji przedmiotu zamówienia, gdy jest ona spowodowana: epidemią stwierdzona przez uprawnione do tego organy lokalne lub państwowe, klęską żywiołową, strajkiem lub stanem wyjątkowym, warunkami pogodowymi uniemożliwiającymi wykonanie dostawy trudnościami w nabyciu materiałów i urządzeń wynikającymi z długotrwałego spadku podaży tych towarów lub innych przyczyn niezależnych od oby stron umowy, następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego lub przeszkodami dającymi się przypisać Zamawiającemu, następstwem wprowadzania zmian w obowiązujących przepisach prawnych mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia. b. wysokości wynagrodzenia w przypadku: zmiany stawki podatku VAT, w odniesieniu do tej części wynagrodzenia, której zmiana dotyczy, a. jakości lub innych parametrów produktów zaoferowanych w ofercie, przy czym zmiana taka może być spowodowana: niedostępnością na rynku produktów wskazanych w ofercie wynikającą z zaprzestania produkcji lub wycofaniem z rynku tych produktów; pojawieniem się na rynku produktów o lepszych parametrach niż wskazane w ofercie, pod warunkiem, że zmiany wskazane powyżej nie spowodują zwiększenia ceny ofertowej. b. osób przewidzianych do realizacji zamówienia przez Strony pod warunkiem, że osoby zaproponowane będą posiadały co najmniej takie uprawnienia, które potwierdzają spełnienie warunku w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postepowania o udzielenie zamówienia w zakresie osób. c. powierzenie określonego zakresu podwykonawcy lub zmiany zakresu części prac powierzonych podwykonawcy w przypadku gdy: wprowadzenie nowego podwykonawcy zapewni lepszą realizację danej części zamówienia, 4. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 3 jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zamianę zawierającego: opis propozycji zmian, uzasadnienie zmian, obliczenie kosztów zmian, jeżeli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie wykonawcy.
Kod kryterium B
Kryt 1p 50
Kryt 2 Jakość i estetyka przedstawionych przykładowych produktów
Kryt 2p 30
Kryt 3 Termin realizacji zamówienia
Kryt 3p 20
Adres strony internetowej siwz www.dzp.agh.edu.pl
Adres uzyskania siwz siedziba zmawiającego pok. 117 C-2
Data składania wniosków 10/08/2015
Godzina składania wniosków 09:30
Miejsce siedziba zmawiającego pok. 117 C-2
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)