1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup i dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu Postaw na Przedszkolaka!.
2. Zamówienie obejmuje dostawę sprzętu komputerowego wskazaną w załączniku 7
3. Wymienione wyżej elementy wyposażenia należy dostarczyć za porozumieniem z Zamawiającym w następujące lokalizacje:
1) Szkoła Podstawowa w Skępem, ul. Al. 1 Maja 89, 87-630 Skępe,
2) Szkoła Podstawowa w Skępem, filia w Łąkiem, ul. Podstawowa 41, 87-630 Skępe,
3) Szkoła Podstawowa w Wólce, Wólka 133 B, 87-630 Skępe,
4) Szkoła Podstawowa w Czermnie, Czermno 19A, 87-630 Skępe
5. Podwykonawcy:
1) Zamawiający nie zastrzega żadnej części zamówienia do powierzenia podwykonawcom.
2) Wykonawca, który zamierza powierzyć podwykonawcom wykonanie jakiejkolwiek części zamówienia, zobowiązany jest wskazać w Załączniku nr 6 zakres zamówienia powierzany podwykonawcom. W przypadku braku takiego wskazania, Zamawiający uzna, iż Wykonawca będzie realizował zamówienie bez udziału podwykonawcy.
3) Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
4) Termin zapłaty wynagrodzenia podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy przewidziany w umowie o podwykonawstwo nie może być dłuższy niż 30 dni od dnia doręczenia wykonawcy, podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy faktury lub rachunku, potwierdzających wykonanie zleconej podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy dostawy lub usługi.
5) Bezpośrednia zapłata na rzecz podwykonawców obejmuje wyłącznie należne wynagrodzenie, bez odsetek, należnych podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy.
6) Przed dokonaniem bezpośredniej zapłaty Zamawiający jest obowiązany umożliwić Wykonawcy zgłoszenie pisemnych uwag dotyczących zasadności bezpośredniej zapłaty wynagrodzenia podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy. Zamawiający informuje o terminie zgłaszania uwag, nie krótszym niż 7 dni od dnia doręczenia tej informacji.
7) W przypadku zgłoszenia uwag, o których mowa w pkt 6, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, Zamawiający może:
a) nie dokonać bezpośredniej zapłaty wynagrodzenia podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy, jeżeli Wykonawca wykaże niezasadność takiej zapłaty albo wysokości należnej zapłaty lub podmiotu, któremu płatność się należy, albo
b) złożyć do depozytu sądowego kwotę potrzebną na pokrycie wynagrodzenia podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy w przypadku istnienia zasadniczej wątpliwości Zamawiającego co do wysokości należnej zapłaty lub podmiotu, któremu płatność się należy, albo
c) dokonać bezpośredniej zapłaty wynagrodzenia podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy, jeżeli podwykonawca lub dalszy podwykonawca wykaże zasadność takiej zapłaty.
8) W przypadku dokonania bezpośredniej zapłaty podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy, Zamawiający potrąca kwotę wypłaconego wynagrodzenia z wynagrodzenia należnego Wykonawcy. Podwykonawcy:
7. Przed zawarciem umowy Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenie atestów, certyfikatów, specyfikacji technicznych lub innych dokumentów potwierdzających, iż przedstawione w ofercie elementy wyposażenia odpowiadają swoimi parametrami tymi wskazanymi w opisie przedmiotu zamówienia.
8. Jakiekolwiek podane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, programach funkcjonalno - użytkowych nazwy własne są przykładowe, zaś ewentualne wskazanie przez Zamawiającego producenta lub nazwy handlowej określa klasę produktu, będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych przy zachowaniu norm, parametrów i standardów, jakimi charakteryzuje się opisany przez Zamawiającego przedmiot zamówienia. Opisane parametry stanowią minimum techniczne i jakościowe wymagane przez Zamawiającego. |
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Miasto i Gmina Skępe
|
Ulica |
ul. Kościelna 2
|
Nr domu |
2
|
Miejscowość |
Skępe
|
Kod Pocztowy |
87-630
|
Województwo |
kujawsko-pomorskie
|
Tel |
54 2878521
|
Fax |
54 2877204
|
Internet |
www.bip.skepe.pl
|
Regon |
91086656000000
|
E-mail |
k.jaworski@skepe.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Adres dyn zak |
nie dotyczy
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Tak
|
Zam uzupelniajace |
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, co objęte zamówieniem podstawowym. Łączna wartość zamówień uzupełniających w stosunku do zamówienia podstawowego nie może przekroczyć 20 % wartości zamówienia podstawowego. Na okoliczność zamówienia uzupełniającego zostanie zawarta umowa w trybie zamówienia z wolnej ręki. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających nie jest zobowiązaniem Zamawiającego do udzielenia takiego zamówienia.
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
30/09/2015
|
Wadium |
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca przedłoży w ofercie oświadczenie w trybie art 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunku udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia i dokumentów jakie mają załączyć Wykonawcy - wyszczególnionych w § 7 IDW. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunek Wykonawca spełnia.
|
Wiedza |
Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca przedłoży w ofercie oświadczenie w trybie art 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunku udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia i dokumentów jakie mają załączyć Wykonawcy - wyszczególnionych w § 7 IDW. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunek Wykonawca spełnia.
|
Potencjał |
Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca przedłoży w ofercie oświadczenie w trybie art 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunku udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia i dokumentów jakie mają załączyć Wykonawcy - wyszczególnionych w § 7 IDW. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunek Wykonawca spełnia.
|
Zdolne |
Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca przedłoży w ofercie oświadczenie w trybie art 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunku udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia i dokumentów jakie mają załączyć Wykonawcy - wyszczególnionych w § 7 IDW. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunek Wykonawca spełnia.
|
Sytuacja |
Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca przedłoży w ofercie oświadczenie w trybie art 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunku udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia i dokumentów jakie mają załączyć Wykonawcy - wyszczególnionych w § 7 IDW. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunek Wykonawca spełnia.
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Inne dokumenty |
1. Wypełniony i podpisany Formularz oferty (zgodny z załączonym wzorem) - Załącznik nr 1;
2. Wypełniony i podpisany Wykaz cen (zgodny z załączonym wzorem) - Załącznik nr 1a;
3. Pełnomocnictwo w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia.
4. Oświadczenie dot. podwykonawców - wypełniony i podpisany załącznik nr 5
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących przypadkach:
1) Strony mają prawo do przedłużenia Terminu zakończenia przedmiotu Umowy o okres trwania przyczyn, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie Terminu zakończenia dostawy, w następujących sytuacjach:
a) zaistnienia po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą należy rozumieć zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej:
- o charakterze niezależnym od stron:
- którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy,
- którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności,
- której nie można przypisać drugiej stronie,
Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności powódź, obfite opady śniegu, pożar I inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamanie warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia;
b) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, norm w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron;
c) działania organów administracji publicznej, organów władzy lub wymiaru sprawiedliwości, które uniemożliwiają zgodnie z prawem wykonywanie zobowiązań umownych, zwłaszcza roje budowlanych, jeżeli zostały one podjęte przez te podmioty nie na skutek działań Wykonawcy lub Zamawiającego;
d) gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie z SIWZ - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu realizacji umowy.
2) W razie wątpliwości, przyjmuje się, że nie stanowią zmiany Umowy następujące zmiany:
a) danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy,
b) danych teleadresowych,
c) danych rejestrowych,
d) będące następstwem sukcesji uniwersalnej po jednej ze stron Umowy.
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
95
|
Kryt 2 |
Termin realizacji
|
Kryt 2p |
5
|
Adres strony internetowej siwz |
www.bip.skepe.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Urząd Miasta i Gminy w Skępem, ul. Kościelna 2, 87-630 Skępe, pok. nr 13
|
Data składania wniosków |
17/08/2015
|
Godzina składania wniosków |
11:00
|
Miejsce |
Urząd Miasta i Gminy w Skępem, ul. Kościelna 2, 87-630 Skępe, pok. Nr 5 sekretariat Urzędu Miasta i Gminy w Skępem.
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
Projekt realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1Zmienijszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej współfinansowany ze środków ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
|
Czy unieważnienie |
Nie
|