Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu łączności i informatyki - tusze, tonery, bębny, papier, taśmy i pojemniki

Data publikacji 2015-08-07
Data zakończenia 2015-08-17 10:00:00
Instytucja Jednostka Wojskowa nr 4198
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Części i akcesoria do maszyn biurowych,
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących,
  • Wyroby biurowe,
  • Drobny sprzęt biurowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 202330 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301921136, 301251105, 301251208, 301243007, 301976301, 301976442, 301976435, 301251002, 446190002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych, papieru do drukarek, faksów i ploterów dla jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu Jednostki Wojskowej 4198 w Warszawie.

Zadanie nr 1 - TUSZE;
Zadanie nr 2 - TONERY I BĘBNY;
Zadanie nr 3 - PAPIER;
Zadanie nr 4 - PAPIER DO PLOTERA;
Zadanie nr 5 - TAŚMY BARWIĄCE;
Zadanie nr 6 - POJEMNIK NA ZUŻYTY TUSZ.

2. Za materiały oryginalne Zamawiający uważa materiały pochodzące
od producenta drukarki (zalecane przez producenta drukarki).

3. Za materiały równoważne Zamawiający uznaje produkty, których wydajność jest nie mniejsza niż produktów oryginalnych, potwierdzona deklaracją zgodności wystawioną przez Wykonawcę, a proces ich produkcji przebiega zgodnie
z normą ISO 9001:2000. Produkt równoważny na opakowaniu ma posiadać trwale nadrukowany (nie naklejony) typ i rodzaj produktu, nazwę producenta
i miejsce produkcji.

4. Zamontowanie i używanie tuszy, tonerów oraz bębnów równoważnych nie spowoduje utraty praw gwarancji producenta urządzenia, do którego
są przeznaczone.

5. Materiały eksploatacyjne (tonery, tusze, bębny oraz papier do plotera) powinny być: dobrej jakości, w pełni kompatybilne z urządzeniami Zamawiającego,
do których są przeznaczone oraz powinny zapewniać należyte bezpieczeństwo pracy urządzenia, fabrycznie nowe - nieużywane, muszą posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, muszą być wyprodukowane w okresie
do 12 miesięcy przed datą dostawy i objęte gwarancją Wykonawcy na okres
co najmniej 12 miesięcy.

6. Wszystkie materiały eksploatacyjne muszą być wytworzone w sposób gwarantujący kompatybilność z urządzeniem, dla którego zostały przypisane i ich stosowanie nie może naruszać warunków gwarancji urządzeń.

7. Poszczególne przedmioty oraz opakowania muszą być znakowane kodami kreskowymi umieszczonymi na etykietach jednostkowych i etykietach opakowań zbiorczych, określonych w Wojskowej Dokumentacji Techniczno - Technologicznej, zgodnie z postanowieniami decyzji nr 3/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 3 stycznia 2014 r., poz.11) oraz przywołanym w jej treści standardem GS1. Specyfikacja generalna GS1 oraz dokumenty pomocnicze dla dostawcy dostępne są na stronach internetowych www.gs1.org
i www.gs1pl.org oraz w dołączonym załączniku nr 1 do opisu przedmiotu zamówienia dotyczącym wymagań w zakresie znakowania kodem kreskowym sprzętu informatyki i oprogramowania dostarczanego do Resortu Obrony Narodowej w ramach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

8. W przypadku błędnej pracy lub uszkodzenia urządzenia drukującego spowodowanej zastosowaniem materiału równoważnego Wykonawca zobligowany jest do naprawy urządzenia drukującego na własny koszt lub zwrotu kosztów naprawy dokonanej w autoryzowanym serwisie. W sprawach spornych dotyczących wpływu używanych materiałów na uszkodzenie urządzenia drukującego wiążąca jest ekspertyza wykonana przez autoryzowany serwis.

9. W przypadku oferowania tuszy, tonerów, bębnów oraz papieru do plotera innych producentów niż zalecane przez producenta urządzenia, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty np. zaświadczenie (raport z testów) wystawione przez producenta oferowanych tuszów, tonerów oraz bębnów
do drukarek lub jego upoważnionego przedstawiciela, potwierdzające spełnienie normy ISO/IEC 19752 w zakresie testowania wydajności oferowanych tuszów, tonerów oraz bębnów lub zaświadczenie wystawione przez niezależny podmiot uprawniony do kontroli jakości potwierdzający, że dostarczone produkty odpowiadają ww. normom technicznym lub równoważne zaświadczenie wystawione przez podmioty mające swoją siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Wszystkie złożone dokumenty winny być w języku polskim lub ich tłumaczenia na język polski potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Udowodnienie równoważności artykułów eksploatacyjnych leży po stronie Wykonawcy.

10. W przypadku dostarczenia w trakcie umowy produktu równoważnego nie spełniającego wymagań producenta urządzeń, Zamawiający ma prawo zażądać dostarczenia w to miejsce produktów oryginalnych producenta sprzętu
a wykonawca zobowiązuje się do wymiany w to miejsce produktu oryginalnego producenta sprzętu w terminie 7 dni od dnia zgłoszenia przez zamawiającego
o wadliwym produkcie (mailem lub faksem). Wymiana nastąpi w siedzibie Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy.

11. W przypadku, gdy produkt zalecany przez producenta urządzenia posiada inteligentny układ elektroniczny (chip) przekazujący informację o stanie zużycia tonera, Wykonawca złoży oświadczenie, że produkt równoważny posiada sprawny układ analogicznie działający.

12. Zamawiający nie dopuszcza zaoferowania tonerów, tuszy połówkowych
(tzw. starterów).

13. Akceptacja płatności za wykonanie dostawy w terminie 30 dni od daty otrzymania oryginału poprawnie wystawionej faktury.

14. Zamówienie realizowane będzie sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiającego.

15. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu przedmiot umowy,
w ciągu 72 godzin od złożenia zamówienia.

** kod produktu zalecany przez producenta urządzenia określa klasę produktu będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu w zakresie wymogów technicznych, użytkowych i jakościowych postawionych przez Zamawiającego lub artykuły eksploatacyjne równoważne. Przez równoważne należy rozumieć artykuły nowe - nieużywane, nie zawierające żadnych znamion wcześniejszej eksploatacji, o wydajności i jakości wydruku (nierozmazywanie się nadruku, nie przerywanie ciągłości nadruku, nie brudzenie drukowanych stron) nie gorszych od zalecanych przez producenta urządzenia, do którego
są przeznaczone oraz nie naruszającymi praw lub rozwiązań patentowych innych podmiotów.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ) znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego www.1bltr.wp.mil.pl

Opis

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ i znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego www.1bltr.wp.mil.pl.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ i znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego www.1bltr.wp.mil.pl.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ i znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego www.1bltr.wp.mil.pl.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ i znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego www.1bltr.wp.mil.pl.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ i znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego www.1bltr.wp.mil.pl.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ i znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego www.1bltr.wp.mil.pl.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Jednostka Wojskowa nr 4198
Ulica ul. Żwirki i Wigury 1C
Nr domu 1C
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 00-909
Województwo mazowieckie
Tel 022 6821316
Fax 022 6821316
Internet www.1bltr.wp.mil.pl
Regon 01008894930000
E-mail zampubl@sp.mil.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Jednostka Wojskowa nr 4198
Rodzaj zam inny Jednostka Wojskowa nr 4198
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 6
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 27/11/2015
Zaliczka Nie
Uprawnienie Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia- nie spełnienia w oparciu o złożone w ofercie dokumenty i oświadczenia
Wiedza Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia- nie spełnienia w oparciu o złożone w ofercie dokumenty i oświadczenia
Potencjał Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia- nie spełnienia w oparciu o złożone w ofercie dokumenty i oświadczenia
Zdolne Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia- nie spełnienia w oparciu o złożone w ofercie dokumenty i oświadczenia
Sytuacja Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia- nie spełnienia w oparciu o złożone w ofercie dokumenty i oświadczenia
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1. Oświadczenie Wykonawcy o przynależności do grupy kapitałowej (art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych). 2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeśli to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty .
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany w umowie, w sytuacjach określonych poniżej: - zmiana miejsca dostawy, - zmiana terminu dostawy wynikająca z działania siły wyższej, - zmiana przepisów prawnych np. VAT, -zamiana poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w § 1 ust 2 - Załącznika nr 3 - Istotne warunki umowy, z chwilą zaprzestania produkcji itp., a czego Wykonawca nie mógł przewidzieć w dniu zawarcia umowy, na tzw. zamienniki tj. asortyment równoważny, po uzyskaniu zgody Zamawiającego.
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Termin realizacji zamówienia (w godzinach)
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz www.1bltr.wp.mil.pl
Adres uzyskania siwz Jednostka Wojskowa nr 4198, 00-909 Warszawa ul. Żwirki i Wigury 1C, budynek 50, pokój nr 6.
Data składania wniosków 17/08/2015
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Jednostka Wojskowa nr 4198, 00-909 Warszawa ul. Żwirki i Wigury 1C, budynek 51, pokój 214 - Kancelaria.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)